Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RiLe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van RiLe (Pagina: 4 van 7)
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (22-3-2006 23:10:00)Waar was die demonstratie? Toevallig op de evenementenbeurs? (ik weet eigenlijk niet of pioneer daar staat?)Topic: Ipod zacht volume (20-3-2006 20:50:00)
Bij de meeste shops is de adviesprijs min 19% de verkoop prijs.
Kijk bijv. maar eens naar de CDJ-800 die Dré in de shop heeft staan,
advies prijs 839 euro, verkoop prijs 699 euro, das ongeveer 19% verschil.
Zelfde geld voor de CDJ-200, 649 naar 549.
De meeste producten zitten 19% onder de adviesprijs.Weer wat geleerd! Uhhm... modje? Zal ik een bezem aangeven?Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (2-3-2006 00:05:00)
Dus rond de 1259 euro incl. btw.Sorry, die snap ik niet echt. 1499 - 19% (omdat jij hem kan boeken via de zaak?) Maar dan toch 1259 incl. btw ??Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (1-3-2006 23:53:00)
Volgens m'n dealer vind de uitlevering van de spelers plaats in maart, dus ook voor de 1000.
Ik ben benieuwd
Staan de prijzen al vast?Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (1-3-2006 21:48:00)Kortom; een fout in de productie (of zal het expres zijn gedaan... zou geen reden kunnen verzinnen)
Zijn er trouwens meer mensen die dit opvallen of hebben jullie der geen last mee?Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (18-1-2006 18:10:00)
daanjo schreef:
Ik heb juist de 2 mixers gezien en gehoord op een pioneer demonstratie.Alleen blaas je die oordopjes van dat ding dan NOG sneller op en kan je weer nieuwe kopen, voor 40 euro
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (2-3-2006 00:18:00)
Rutgerlan schreef:
De advies prijs van Pioneer is 1499 euro.Bij de meeste shops is de adviesprijs min 19% de verkoop prijs.
Kijk bijv. maar eens naar de CDJ-800 die Dré in de shop heeft staan,
advies prijs 839 euro, verkoop prijs 699 euro, das ongeveer 19% verschil.
Zelfde geld voor de CDJ-200, 649 naar 549.
De meeste producten zitten 19% onder de adviesprijs.
Rutgerlan schreef:
Denk dat de prijs 1499 - 19% word.Dus rond de 1259 euro incl. btw.
Rutgerlan schreef:
Ik heb vandaag 2x CDJ-1000MK3 besteld.Volgens m'n dealer vind de uitlevering van de spelers plaats in maart, dus ook voor de 1000.
Ik ben benieuwd

Dré wanneer komen ze in de shop?
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (18-1-2006 22:20:00)Dré schreef:
Ik kan het niet vinden in de handleiding. Wel de cross-fader, niet de kanaalfaders. Toch wel (weer?) een gemiste kans! Wellicht kan deze optie in een update nog meegenomen worden (tenzij de curve "hardwired" is)...Zijn er trouwens meer mensen die dit opvallen of hebben jullie der geen last mee?
Toen ik op de vibe draaide twee weken geleden viel mij iets op. Als ik een kanaal bijvoorbeeld op 75% open zette, hoorde ik nog niks tot vrij weinig. En in de laaste 25% kwam al het geluid in een keer op. Is dit ook een fout of is dit gewoon door de eigenaar ingesteld (d.m.v. software o.i.d.)
Topic: Gisteren: helse tocht! (26-11-2005 20:11:00)Gisteren moesten we onder andere 16.500 glazen leveren en 150 luxe stoelen bij een klant. Gelukkig zaten om de stoelen plastic zakken maar er zijn wel heel wat glazen nat geworden. Tjeetje wat een regen! Niet normaal... En dan loopt het toch niet zo lekker met zo'n karretje glas
(Hier in de regio (amsterdam) heeft het niet gesneeuwd... alleen kei en keihard geregend)
Topic: muziek voor schoolfeest (31-10-2005 21:36:00)(Hier in de regio (amsterdam) heeft het niet gesneeuwd... alleen kei en keihard geregend)
Let the sun shine van Milk and Sugar