Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djjurgen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 4 van 14)

Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2012 (25-3-2012 22:13:00)
zeker positief.

maar heb prijs van 1 line aray opgezocht en daar mag je ook wel wat van verwachten .
2700 euro voor 1 line aray kastje.
subje kon ik niet vinden was een nieuwe 21 inch sub.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2012 (25-3-2012 12:45:00)
stond ook wel even versteld van de demo buiten van de db technologies dva set shocked 8O

en ook nog ff lácoustic shirts weten regelen hahahahah
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2012 (23-3-2012 18:19:00)
ik ga morgen maar hoorde wel dat er ook veel kopieen waren van de clay paky sharpy.
morgen is ff kijken , zowieso ff naar de mac viper en mac III airfx
Topic: Kijk en luisterdag (13-3-2012 21:36:00)
kom ik samen met marc langs
met hk audio premium pro...
en hofman audio
Topic: Slechtste ervaring (24-12-2011 20:31:00)
de zogenaamde rentall update is ook weer gestopt.
maar door die update kon het niet meer terug gezet worden naar het orginele
dus zijn er weer orginele pcb's ingeplaatst.

de rentall update ging voornamelijk over rdm besturing.
zo konden ze via rdm de sunstrips adresseren.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-12-2011 20:38:00)
hier foto van mijn wagenpark.
alleen de aanhanger staat er niet op.

wagens
Topic: ideen voor thema feest? (25-11-2011 20:46:00)
is al jaartje of 3 terug.

zijn gewoon hoop parren en koppen emt rood geworden enz.
niet veel spectaculairs.

al liepen er een hoop leuke dames rond. shut up :X
Topic: ideen voor thema feest? (21-11-2011 20:35:00)
mag al lang een slotje op :p

toch bedankt allemaal.
Edit Mod: Fossalta: Nergens voor nodig om een topic van 3 jaar oud te kicken voor een slotje...
Topic: Showtec T4 balk met problems (18-11-2011 22:36:00)
morgen even proberen
Topic: Showtec T4 balk met problems (17-11-2011 22:26:00)
ik heb afgelopen weekend een defect gekregen.

had twee t4 balken als front hangen bij podium.

nou bleef 1 bar continu aan ,uit ,aan , uit enz .
de vaste spanning schuko deed het wel.

iemand een idee wat eht kan zijn?