Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj pyro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 4 van 20)
Topic: Omnitronic speakertje 500RMS? (1-3-2010 16:22:00)Nou dan wil ik gerust eens de Omnitronic PAS-121 naast de DAP MC-12 zetten.
Eens zien wie dan de hemel zal ingeprezen worden.
Een vergelijking tussen de dap K-115 en de omnitronic kastjes is gewoon appelen met peren vergelijken.
Als je de Omnitronics zal vergelijken met de dap MC serie, zal je al aardiger in de buurt gaan komen.
En hé, dan klinken ze allebij gewoon ruk.
Je mag niet beoordelen op het merk, maar kijk naar het product.Topic: Nieuwe speaker set gezocht. (6-1-2010 12:55:00)
hardstyle94 schreef:
DAP is een hemel vergeleken met zulke merken.Eens zien wie dan de hemel zal ingeprezen worden.
Een vergelijking tussen de dap K-115 en de omnitronic kastjes is gewoon appelen met peren vergelijken.
Als je de Omnitronics zal vergelijken met de dap MC serie, zal je al aardiger in de buurt gaan komen.
En hé, dan klinken ze allebij gewoon ruk.
Je mag niet beoordelen op het merk, maar kijk naar het product.
Hou er wel rekening mee dat
- De SRM-450 ondertussen vervangen is door de SRM-450 v2
- De SWA-1501 niet meer gemaakt wordt.
Dat jij er niks/weinig over vind, snap ik niet.
Als ik in google Mackie SRM-450 intik, krijg ik in ieder geval voldoende info en uitgebreide reviews.
Topic: Daslight (effect) vraag. (24-11-2009 18:53:00)- De SRM-450 ondertussen vervangen is door de SRM-450 v2
- De SWA-1501 niet meer gemaakt wordt.
Dat jij er niks/weinig over vind, snap ik niet.
Als ik in google Mackie SRM-450 intik, krijg ik in ieder geval voldoende info en uitgebreide reviews.
Nope, lasers zitten er spijtig genoeg niet in.
Het is te zeggen, ze zitten er wel in, maar er worden geen 3D visuals voor voorzien.
Hoe je dit kan oplossen? Niet direct een idee.
Heb het vroeger nog gedaan met een aangepaste scanner.
Maar programmeren is nog altijd handiger als het toestel er aan hangt.
Dan zie je tenminste wat je aan het doen bent
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (20-10-2009 18:55:00)Het is te zeggen, ze zitten er wel in, maar er worden geen 3D visuals voor voorzien.
Hoe je dit kan oplossen? Niet direct een idee.
Heb het vroeger nog gedaan met een aangepaste scanner.
Maar programmeren is nog altijd handiger als het toestel er aan hangt.
Dan zie je tenminste wat je aan het doen bent
In naam van de gehele FST crew onze oprechte deelneming aan familie en vrienden.
Topic: specificaties Stage-line PA-3000 (20-10-2009 08:55:00)Mmm dan zal het in ieder geval deze niet zijn.
Zal vanavond eens kijken of ik nog een oude catalogus liggen heb van img.
Misschien dat hij daar nog in staat...
Topic: specificaties Stage-line PA-3000 (19-10-2009 14:09:00)Zal vanavond eens kijken of ik nog een oude catalogus liggen heb van img.
Misschien dat hij daar nog in staat...
Toevallig deze
Het is wel de STA-3000 maar misschien is de jouwe een voorloper hierop?
Topic: Beginnen als DJ. (10-10-2009 09:43:00)Het is wel de STA-3000 maar misschien is de jouwe een voorloper hierop?
Het geluid van deck A op je computer wordt uitgestuurd over cd-speler A en komt binnen op schuif 1 op je mengpaneel.
Het geluid van deck B op je computer wordt uitgestuurd over cd-speler B en komt binnen op schuif 2 op je mengpaneel.
Eigenlijk kan je het vergelijken met 2 cd spelers die op een mengpaneel aangesloten zijn, en de computer is dan de zogezegde "cd" die je gebruikt.
Indien je op een avond zowel cd's als via computer wil draaien, moet je wel een extra geluidskaart in je computer zitten hebben zodanig dat je deck A uitstuurt over de 1e geluidskaart en deck b over de 2e.
Anders komt alles over 1 geluidskaart, en dat is minder handig om te mixen.
Topic: Beginnen als DJ. (9-10-2009 11:49:00)Het geluid van deck B op je computer wordt uitgestuurd over cd-speler B en komt binnen op schuif 2 op je mengpaneel.
Eigenlijk kan je het vergelijken met 2 cd spelers die op een mengpaneel aangesloten zijn, en de computer is dan de zogezegde "cd" die je gebruikt.
Indien je op een avond zowel cd's als via computer wil draaien, moet je wel een extra geluidskaart in je computer zitten hebben zodanig dat je deck A uitstuurt over de 1e geluidskaart en deck b over de 2e.
Anders komt alles over 1 geluidskaart, en dat is minder handig om te mixen.
En dan vind ik de DN-S1200 een zeer mooie keuze.
Heb hier zelf ook al een aantal keer mee gewerkt zowel als cd speler, alsook als controller voor virtual dj.
Je kan ze zelfs voor beide gebruiken, maar dan moet je wel een extra geluidskaart op je computer voorzien als ik mij niet vergis.
Voor de rest vind ik het heel compacte degelijke spelers die voor hun prijs echt nog veel mogelijkheden hebben.
Topic: AA Craaft info (8-10-2009 10:38:00)Heb hier zelf ook al een aantal keer mee gewerkt zowel als cd speler, alsook als controller voor virtual dj.
Je kan ze zelfs voor beide gebruiken, maar dan moet je wel een extra geluidskaart op je computer voorzien als ik mij niet vergis.
Voor de rest vind ik het heel compacte degelijke spelers die voor hun prijs echt nog veel mogelijkheden hebben.
En hoppa een site van AA craaft.
Heb vroeger zelf nog kastjes gehad van AA.
Type ben ik even kwijt, maar kan wel zeggen dat deze vrij goed presteerden.
Degelijk gebouwde kasten en de klank die er uit kwam was niet bepaald slecht te noemen.
Topic: Daslight (effect) vraag. (21-9-2009 08:42:00)Heb vroeger zelf nog kastjes gehad van AA.
Type ben ik even kwijt, maar kan wel zeggen dat deze vrij goed presteerden.
Degelijk gebouwde kasten en de klank die er uit kwam was niet bepaald slecht te noemen.
Kleuren moet je inderdaad appart instellen.
Alle pars zijn standaard wit.
De kleur isntellen doe je in de build mode op je 3d view.
Als je programmeert staan ook standaard al je fixtures geselecteerd.
Als je 1 par wil gebruiken moet je deze selecteren in het
groepsvenster
Alle pars zijn standaard wit.
De kleur isntellen doe je in de build mode op je 3d view.
Als je programmeert staan ook standaard al je fixtures geselecteerd.
Als je 1 par wil gebruiken moet je deze selecteren in het
groepsvenster