Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Shady

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 40 bijdrage(n) van Shady (Pagina: 4 van 4)

Topic: hiphop mixen... (22-3-2005 22:09:00)
mijn idee was zeg maar om 2 cd's spelers te gaan gebruiken, en dan nog een 3de om gewoon de accapella op te draaien en dan kan ik met die 2 anderen met de beats prutsen enzo..
want anders is het toch niet mixen, maar gewoon plaatjes achter elkaar afspelen?
zijn er mischin cd spelers of mixers die erg goed voor hiphop zijn te genruiken..dat jullie weten..toevallig zomaar?
Topic: alesis multimix fx (5-3-2005 14:47:00)
een vriend van me gebruikt de Behringer 1024 FX voor in zijn homestudio (hiphop weliswaar) https://www.behringer.com/UB1204FX/index.cfm?lang=ENG en ik moet zeggen dat het geen verkeerd dingetje is zeker niet voor die prijs, een aardig nadeel vind ik toch wel dat hij zo weinig aansluitingmogelijkheden heeft
Topic: verloopjes voor mixer (6-2-2005 13:41:00)

Victor schreef:

De naam is eigenlijk TRS jack. TRS staat voor tip/ring/sleeve.

Die link hierboven is het juiste verloopje voor ongebalanceerde stereo inputs (dus 1 jack per stereokanaal). Heeft deze mixer gebalanceerde mono inputs met jack (dus 2 jacks per stereokanaal) dan heb je 1 op 1 verloopjes nodig, dus simpelweg kabeltjes met aan de ene kant één jack en aan de andere kant één tulp.
waar staat dan of het gebalanceerd of ongebalanceerd is?
kheb namelijk 'onverwachte inkomsten' binnengekregen en nu wil ik mischien naar de Behriner UB1024FX of in ieder geval een met faders. Dan moet ik dus weer weten wat voor kabels ik nodig heb :$
Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (29-1-2005 19:56:00)
ik weet niet waar je het voor gaat gebruiken (drive in of..), maar reken er met een dubbele cd speler ook maar een flightcase bij...
Topic: hiphop mixen... (29-1-2005 17:51:00)
ja sorry .. volgensmij ga ik een heeele domme vraag stellen maar toch..

stel .. je wilt hiphop gaan mixen
da kan toch haast niet, want dan zitten de vocals toch in de weg?
Topic: verloopjes voor mixer (26-1-2005 17:31:00)
oke bedankt he
Topic: verloopjes voor mixer (25-1-2005 17:16:00)
Hallo,

Ik ga binnenkort een Behringer UB 1202 mixer halen, of iets in die soort ( https://www.behringer.com/UB1202/index.cfm?lang=ENG )

Alleen in de handleiding heb ik gezien dat hij 4 stereo-aansluitingen heeft alleen die werken met 1/4 TRS. Nu heb ik dus in de webshop gezocht naar trs>tulp (die rood met witte) verloopjes gezocht (die heb ik nodig, want alle apparaten, behalve de mic :P, die ik er op ga aansluiten zijn tulp (cd spelers, tape, versterker; of kan ik de versterker mischien beter op de tape out aansluiten :S), en ik kan ze dus nergens vinden. Weet iemand toevallig of die dingen een andere naam hebben in de webshop?. En zijn er ook 3.5 mm >TRS verloopjes?

ik dank u bij voorbaat
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (22-1-2005 19:12:00)
oke nog één laatste vraag

oke, nog 1 vraag: welke kan ik het beste kiezen voor rap?

de Shure SM58
https://www.shure.com/microphones/models/sm58.asp

of

de Sennheiser E835(S)

www.new-line.nl/v/11615

Een maat van me zegt dat het het prijsverschil niet waard is.

hij zal alleen thuis worden gebruikt en dus niet onstage. (Een condensator is geen optie)
Mijn kamer is belegd met vloerbedekking.

Echt bedankt als iemand me kan helpen. Ik heb al wel informatie van een vriend gehad; maar die zegt dat er geen verschil is tussen een dynamische en condensator mic. :S
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (22-1-2005 11:30:00)
mijn budget is 200 euro. Maar dat is met mixertje, kabels en standaard enz.
Topic: micro voor lokaal rappend talent. (21-1-2005 20:37:00)

Tom schreef:

Voor rappers is het belangrijk dat de mic tot "in de keel" goed blijft weergeven,
en dan vind ik persoonlijk een shure SM58, en als je het kan betalen de bèta versie de meest gangbare mic.
Hallo,

ik ben ook op zoek naar een mic om te rappen. En aangezien dit bericht 3 kwart jaar oud is.. raden jullie deze nog steeds aan..? En wat bedoel je met " tot in de keel" . Ja soory kweet er niet zo veel van. Een vriend van me raad gewoon een Sennheiser aan. (kan ff niet op de naam komen) (die van 70 euro)