Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 61 bijdrage(n) van Timmel (Pagina: 4 van 7)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (14-5-2005 15:08:00)Ja dat klopt. Hoe vind je het trouwens?Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (13-5-2005 15:40:00)
Jongens, beginner DJ's enz...
Deze sub is de werelds beste 15"sub
Even alles op een rijtje zetten !!!!!!!!!!!;::::::::::::::
1 )zééeer compact
2))voor één persoon goed handelbaar
3 )geeft voldoende druk / kast
4 )Het is een origineel EAW ontwerp
Wat moet je hier nog aan toevoegen !!!!! niks
sis
Hoeveel versterkervermogen heb je nodig voor de RCF en de B&C? Zijn deze ook in 4ohm-versie te verkrijgen? Zijn er buiten het vermogenverschil nog andere verschillen tussen deze speakers, vb. klank. En wat voor een meerwaarde geeft die EAW-processor?
Aan Ivo,
Heb je de TBX100 al kunnen testen in deze kast?
Als je 2000W op deze speaker zet, gaat die lichte kist dan niet zo'n beetje stuiteren of uit elkaar rammelen?Topic: T.amp Proline (22-4-2005 11:39:00)Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (14-4-2005 12:22:00)
Ohh, en komt dat geluid er dan ook uit?
RiLe schreef:
Dat is toch het deuntje van DHT?Ik heb 2 jaar geleden een grappige remix gemaakt van een liedje van bert en ernie. Het werd bovendien redelijk veel gedraaid met carnaval
bert & ernie - zoek de zeep (remix)
Topic: TSX-15 brol tweeter (13-5-2005 12:29:00)
bert & ernie - zoek de zeep (remix)
Je kunt toch je huidige hifiversterker gebruiken om te oefenen op je kamer, dan hoef je je al geen zorgen te maken over die ventilator. 2 x 50 Watt RMS is voldoende om te oefenen.
Al die speakerbeveiligingen kunnen wel handig zijn maar als je je gewoon wat meer verdiept in deze materie dan kom je ook al een heel stuk verder.
Topic: Welke cd koffer? (9-5-2005 14:23:00)Al die speakerbeveiligingen kunnen wel handig zijn maar als je je gewoon wat meer verdiept in deze materie dan kom je ook al een heel stuk verder.
Wij hebben 4 koffers van de bouwmarkt (25 euro per stuk). 90 CD's kunnen er per koffer recht instaan (drie rijen van 30). We gebruiken ze nu al 4 jaar en ze zijn nog steeds heel. Het enige minpunt is dat de deksel er niet af kan.
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (28-4-2005 14:19:00)Topic: Advies gevraagd geluidsinstallatie verenigingsgebouw 90m2 1750 Euro (26-4-2005 18:17:00)Zeer interressant zo'n onderbouwde test. Dank je wel
Topic: Een laagkast van 17kilo....... (26-4-2005 11:42:00)
Ivo, kun je niet eens een opendeurdag organiseren? Uiteraard met een aantal testopstellingen van je kunstwerkjes. Wel even de buren waarschuwen hè
Greetz Tim
Topic: Een laagkast van 17kilo....... (25-4-2005 16:21:00)
Greetz Tim
sis schreef:
OM even terug te komen op de zaak ( topic )Jongens, beginner DJ's enz...
Deze sub is de werelds beste 15"sub
Even alles op een rijtje zetten !!!!!!!!!!!;::::::::::::::
1 )zééeer compact
2))voor één persoon goed handelbaar
3 )geeft voldoende druk / kast
4 )Het is een origineel EAW ontwerp
Wat moet je hier nog aan toevoegen !!!!! niks
sis
Aan Ivo,
Heb je de TBX100 al kunnen testen in deze kast?
Als je 2000W op deze speaker zet, gaat die lichte kist dan niet zo'n beetje stuiteren of uit elkaar rammelen?
ivo2 schreef:
Ik mocht bij de eerste echte klus wezen van de X-tro, en naar mijn bescheide mening, een kast waar geluid in zit