Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmel

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 61 bijdrage(n) van Timmel (Pagina: 4 van 7)

Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (14-5-2005 15:08:00)

RiLe schreef:

Dat is toch het deuntje van DHT?
Ja dat klopt. Hoe vind je het trouwens?
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (13-5-2005 15:40:00)
Ik heb 2 jaar geleden een grappige remix gemaakt van een liedje van bert en ernie. Het werd bovendien redelijk veel gedraaid met carnaval laugh :D

bert & ernie - zoek de zeep (remix)
Topic: TSX-15 brol tweeter (13-5-2005 12:29:00)
Je kunt toch je huidige hifiversterker gebruiken om te oefenen op je kamer, dan hoef je je al geen zorgen te maken over die ventilator. 2 x 50 Watt RMS is voldoende om te oefenen.
Al die speakerbeveiligingen kunnen wel handig zijn maar als je je gewoon wat meer verdiept in deze materie dan kom je ook al een heel stuk verder.
Topic: Welke cd koffer? (9-5-2005 14:23:00)
Wij hebben 4 koffers van de bouwmarkt (25 euro per stuk). 90 CD's kunnen er per koffer recht instaan (drie rijen van 30). We gebruiken ze nu al 4 jaar en ze zijn nog steeds heel. Het enige minpunt is dat de deksel er niet af kan.
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (28-4-2005 14:19:00)
https://www.ledvloer.nl

Hier staan 2 filmpjes op. Ik vind het er toch wel erg leuk uit zien.
Topic: Advies gevraagd geluidsinstallatie verenigingsgebouw 90m2 1750 Euro (26-4-2005 18:17:00)
Zeer interressant zo'n onderbouwde test. Dank je wel wink ;)
Topic: Een laagkast van 17kilo....... (26-4-2005 11:42:00)
Ivo, kun je niet eens een opendeurdag organiseren? Uiteraard met een aantal testopstellingen van je kunstwerkjes. Wel even de buren waarschuwen hè wink ;)

Greetz Tim
Topic: Een laagkast van 17kilo....... (25-4-2005 16:21:00)

sis schreef:

OM even terug te komen op de zaak ( topic )
Jongens, beginner DJ's enz...
Deze sub is de werelds beste 15"sub laugh :D
Even alles op een rijtje zetten !!!!!!!!!!!;::::::::::::::
1 )zééeer compact
2))voor één persoon goed handelbaar
3 )geeft voldoende druk / kast
4 )Het is een origineel EAW ontwerp
Wat moet je hier nog aan toevoegen !!!!! niks laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D
sis

Hoeveel versterkervermogen heb je nodig voor de RCF en de B&C? Zijn deze ook in 4ohm-versie te verkrijgen? Zijn er buiten het vermogenverschil nog andere verschillen tussen deze speakers, vb. klank. En wat voor een meerwaarde geeft die EAW-processor?

Aan Ivo,

Heb je de TBX100 al kunnen testen in deze kast?
Als je 2000W op deze speaker zet, gaat die lichte kist dan niet zo'n beetje stuiteren of uit elkaar rammelen?
Topic: T.amp Proline (22-4-2005 11:39:00)
Hier nog een merk wat deze versterker gebruikt.

push me
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (14-4-2005 12:22:00)

ivo2 schreef:

Ik mocht bij de eerste echte klus wezen van de X-tro, en naar mijn bescheide mening, een kast waar geluid in zit wink ;)
Ohh, en komt dat geluid er dan ook uit? wink ;)