Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Magik77

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 4 van 16)

Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (26-5-2004 19:23:00)
Misschien zijn eigen track...Dream machine???

Kweet het anders ook niet, misschien toch maar even kijken of je een sample kunt plaatsen ergens...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (25-5-2004 21:07:00)
Klopt

Ik vond het meer een in search of sunrise set, terwijl ik liever een magik set hoor. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur, helaas zullen er geen Magik cd's meer komen. Misschien aan het einde van het jaar een ISOS deel 4.....
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (25-5-2004 07:32:00)
Ton TB draaide in het begin zeker wat onzeker, maar je kon wel zien dat hij zich steeds meer op z'n gemak begon te veoelen, en tijdens zijn tracks als Greece 2000 en Dream machine, zag je hem zelfs een beetje moonwalken. Hij draaide over het algemeen wel goed hoor (afgezien van het begin) alleen duurde zijn set 1 uur te lang. Maar dat kwam omdat een geloof ik Misja Helsloot was verhindert.....
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (24-5-2004 11:28:00)
Dat Tiesto dit soort muziek zou draaien, en wat minder techno lag voor de hand, want de avond zou in het teken staan van zijn nieuwe CD. Logisch dus dat er wat meer melodieuse nummers bijzaten en wat meer uplifting. Tiesto draait wel eens wat harder, maar daar moet het feest voor geschikt zijn, denk aan een Innercity....

De live act zong wel degelijk live, anders had ze echt wel de gehele tekst van Just be gezongen.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (22-5-2004 17:06:00)
Veel 18-ers en dat kwam gewoon omdat Mojo nergens had vermeld dat je 18 jaar of ouder moest zijn.
Ik was er gelukkig bij, en ik moet bekennen dat er inderdaad zeer veel vrouwlijk schoon aanwezig was. Maar er waren ook een flink aantal wat oudere mensen. Misschien wel de ouedrs van die kinderen. Kheb een jochie gezien dat absoluut niet ouder was dan 12.
Muziek was voortreffelijk, en absoluut niet commecieel. Moet zeggen dat Tiesto zowiezo zelden commercieel draait. De live-act die wlaking on clouds, en just be zong (naam ff kwijt) was absolute top, zelden zo'n zuivere stem gehoord. Jan Johnston eat your heart out. Ton TB draaide ook goed alleen een uur te lang.
Topic: Vergelijk topmodellen cd-spelers Denon-Pioneer-Technics (7-5-2004 08:08:00)
Heb je voor het digitaliseren, perse een andere TT nodig, (belt drive van Thorens o.i.d.) of kan het ook met een OEM-bak, Technics, of betere TT met een Ortofon pro element? Ikzelf digitaliseer mijn vinyl voorlopig nog op minidisc, zo kan ik het in de auto afspelen, en elke plaat beter leren kennen. Ook mijn zelf in elkaar gemixde set zet ik op minidisc, maar je hoort wel wat ruis. Het klinkt best behoorlijk, maar hoor je duidelijk verschil tussen een TT voor te draaien en een hifi draaitafel?
Topic: Pioneer weer een stap verder. (4-5-2004 09:08:00)
Bron is FHM waar hij deze maand (net als Britney Spears) in staat. Daar staat de nieuwe Technics cd speler ook in, zo uit mijn hoofd voor rond de 1200 Euro, dus die prijzen klopte redelijk.
Topic: Pioneer weer een stap verder. (3-5-2004 11:59:00)
Het kreng gaat zo'n 4165 Euro kosten.... Alsof het niks is....
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (27-4-2004 07:50:00)
Het was ook geen aanval op jou hoor. Maar je leest steeds vaker, Tiesto is ruk of Tiesto maakt commerciele muziek.
En dat van dat corrigeren, en dat je het dan zelf beter moet kunnen, daar sta ik nog steeds achter. Coaches en sportleraren hebben fysieke tekortkomingen t.o.v. hun pupillen. Met muziek zit het toch iets anders in elkaar, als je de mogelijkheden om te produceren, en je weet waar het bij een ander aan schort, dan kun je diegene ook verbeteren.
Ik zal straks es kijken of ik je toe kan voegen. Ik zit namelijk op mijn werk, en ik denk dat ze er hier niet blij mee zullen zijn, als ik hier zit te msn-en.
Enne ikzelf heb de cd nog helemaal niet gehoord, ik ken wel de tracks Nyana (zeer goede track) Forever today (erg goede en emotionele track) Adagio for strings (goed nummer dat me elke keer doet terugdenken aan 10 Mei 2003) Love comes again (nummer dat me weinig doet) traffic (idem). Kortom de commeciele aanslaande nummers vond ik de minste van ed nummers tot nu toe,
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (26-4-2004 14:10:00)
Iedereen is vrij om te houden van welke muziek dan ook. Ikzelf heb een ontzettende grote hekel aan de muziek van Carl Cox, maar als er een topic wordt geopent over zijn muziek/cd's, dan geef ik ook mijn mening, en probeer ik die ook te onderbouwen. En zeg dus niet Carl Cox is slecht.