Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 4 van 13)

Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (13-3-2005 20:18:00)

Jangabriels}

Hej,
Ik ben van plan twee nieuwe cd spelertjes te kopen en denk toch om de s 450 van stanton te kopen. Maar ik heb gezien dat er gelijkaardige cd spelers zijn van andere merken. Je zegt dat er geen verschillen op zitten, is er een verschil van prijs??

Jah bijv ik heb 2 akiyama CDX-300 besteld (en krijg ze als het meezit donderdag binnen) en die heb ik gekregen voor zo'n 350 euro.....
dus wel de gelijk verschil in prijs terwijl hij toch (bijna)hetzelfde is
met bijna bedoel ik; van elk merk kan ervoor kiezen om 'm net iets goedkoper te maken door er bijv een andere pitch fader op te zetten

Correct me if i'm wrong....
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (13-3-2005 17:38:00)
Ik heb eindelijk een setje OEM spelers besteld (de Akiyama CDX-300)

Ik krijg ze als het goed is deze week binnen en dan zal ik in het weekend wel effe kijken of ik een revieuwtje kan schrijven (als ik niet te druk ben met spelen wink ;) laugh :D): Dave
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (5-3-2005 11:06:00)

Reind schreef:

*kuch* er komt een merk met een slikker systeem, MP3 ondersteuning en touch sensitive jog en een betere display *kuch*
De nieuwe GEMINI ? wink ;)
Topic: Mixer upgrade (5-3-2005 09:45:00)
Mischien is deze wat voor jou Klik Hier en zie ook de revieuw van reind

Maar je kan ook van de zelfde serie kleiner nemen bijvoorbeeld deze

Of de andere reloop dingentjes reloop speeltjes laugh :D
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (26-2-2005 23:16:00)

Skit schreef:

Leverbaar is ie nog niet echt en volgens mij is het echt gewoon de OEM-speler maar de knopjes zijn gewoon wat anders gezet. Waarom ik dat denk. De functies zijn exact hetzelfde op een LEDje, dat dient om aan te tonen welke functie actief is, hier en daar na. De display is ook exact dezelfde en het feit dat ze er 2 gemaakt hebben, eentje zonder effecten en eentje met. Verder vind ik em er zeker niet slecht uit zien
Jah ik vind 'm echt mooier als de 'gewone' dus vandaar dat ik wel wou weten hoeveel ie zou kosten

Wanneer komen de nieuwe producten van stanton uit in nederland ? ook in de lente ?
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (26-2-2005 21:37:00)

Skit schreef:

Hmms het zal wel niet de nieuwe Stanton (C.304) zijn zeker, want dat is gewoon een OEM-cdspeler in een ander jasje volgens mij.
[link]
Woowww zeer mooi
[edit]Klik hier voor meer info van de stanton[/edit
schreef:

@Dré ga jij deze ook verkopen ? Zo ja wat is de prijs die je denk dat ie gaar worden ?
Topic: JB-Systems CD-200 of Reloop RCD-800s? (26-2-2005 14:35:00)

Marc Oh schreef:

[EDIT: Als jullie een andere goeie cd-speler weten (max € 330,00) dan is dat ook welkom]
Ehh als je 333 ervan kunt maken kan je ook de BST Cleving 280 kopen maar da is dan alleen niet bij Dré...... want die verkoopt 'm niet
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (26-2-2005 12:01:00)
Nog een filmpje van DJ-Skilz op de AA CDI-500 (van de skilz site)

Klik hier
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (26-2-2005 11:29:00)

Sjapper schreef:

Patience, my dear, patience
(als er nieuws is, horen wij het hier bij New-line vast als eerste! wink ;) )
laugh :D razz :p laugh :D New-Line RULEZZZ
Topic: Denon DN-S1000 VS Oem Super Cd-bak (25-2-2005 23:43:00)

Reind schreef:

zephir schreef:

Reind (en Dré ook) weet blijkbaar iets van een nieuw product dat wij nog niet weten. Ik bedoel dan ook niet dat letterlijk hij ons gaat verbazen, maar dat ik benieuwd ben hoe wereldschokkend dit product gaat zijn.
Tis een product op basis van de dure OEM cd speler versie alleen dan met alle opties er op en aan.

CD slikker systeem is sinds een tijdje ook gewoon als optie verkrijgbaar bij de fabriek waar die dingen gefabriceerd worden. Het zou me dus niets verbazen als er straks nog een paar merken met dezelfde speler komen alszijnde een update van de huidige versie.

Ik weet verder ook niet of de fabrikant het op prijs zou stellen als ik hier alle info + de naam van het merk neer knal (ondanks dat alle merken prima op de hoogte zijn van de ontwikkelingen ij de concurenten.....)
Er zijn trouwens 2 merken bezig met een cd speler met MP3 support en beide zitten ze in het middenklasse segment. 1 is een tabletop, de ander weet ik verder nog niets van.
wanneer zouden deze dingen dan voor de particulieren beschikbaar kunnen komen ?? of is het nog niet eens zeker of deze wel op de markt zouden komen ?