Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj rabe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 4 van 11)

Topic: dap rw-15 (11-4-2007 20:08:00)
zoals ik al zij heb ik de ab-15 speakers en de hoge toon van k-115 er in zitten dus denk ik zelf dat het geen zin heeft of zie ik dit verkeerd. dan kan ik beter gaan sparen voor iets beters.
Topic: dap rw-15 (11-4-2007 19:01:00)
ik heb al langere tijd de rw-15 in combinatie met rw-18b is het verstandig om rw-15 in te ruilen voor een rw-12 om zo een beter mid te krijgen of is dit een domme zet. er is een kans dat ik in de toekomst 2 rw-18b bij koop. ( in de subs en tops zitten ab-15-ab18 speakers) nog even vergeten bij te zetten k-12 is ook een optie.

mvg mathijs
-
Topic: Wat kosten jullie nou? (10-4-2007 18:08:00)

partyfish schreef:

Tja materiaal genoeg.
Ik vind de prijs voor de hoeveelheid materiaal een beetje laag. Dan moet je vervolgens de winst ook nog door 2 delen.
Als je show er netjes en verzorgd uit ziet kun je naar mijn idee zonder problemen 250 euro vragen.
bedankt voor je reactie ik ga dan nu ook zeker met de prijs stijgen.
mvg mathijs
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-4-2007 13:40:00)
hoi ik heb met een colega een drive in wij vragen nu 150/200 euro
is dit genoeg voor de volgende apperatuur (we zijn bijde 18 alle bij be rijbewijs)

afspeel apperatuur
2x numark axcis 9
1x numark dxm 03
1x tec 2500
1x behringer djx 400
1x behringer bcd2000 (voor de pc)
er wordt hoofd zakelijk met de cd spelers gedraaid

geluid
2x dap p-900
1x dap p-1600
1x dap p-2000
2x dap rw-15
2x dap rw-18b
2x dubbel 15 inc subs (ab-15 dap)
2x dubbel 15 inc tops
benodigde rand apperatuur

licht
8x par 56 kort aan digitaal t-4 showtec
2x movingheads jb systeem i-move
4x scanners aztec dj robo
4x colorchangers HQ power
1x 50 cm spiegel bol
1x showtec eco fogger

overige
2x wind up tot 4,5 meter
5 meter 4 kant truss
6 meter 20x20 truss +2 hoeken
2x tussenpaaltjes (voor sub top)
1x scanmaster 1
en de benodigede kabels

verder is alles in flightcase`s en beschikken we over een eigen aanhanger
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (5-2-2007 11:31:00)
hallo ik kan er zeer weinig over vinden op internet kan er iemand iets over vertellen over de technise gegevens mvg mathijs
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (5-2-2007 10:59:00)
hallo ik heb bij de plaatselijke boer de ab-18b aan geboden gekregen is dit een goede keus mvg mathijs
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 21:53:00)
ja dat heb je goed geraden keb der nu de hoorn van de k-115 in gedaan en gaat stukje beter laugh :D ik denk dat het komt door het oude mengpaneel die ik eraan hat gedaan die gaf in een keer een hele lage toon uit. ga morgen even met de speaker naar de plaatselijke boer en een nieuwe halen. denk dat ik dan toch maar eens voor een limiter moet gaan kijken.

mvg mathijs
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 19:02:00)
neej de protect of cilp lampjes blijven niet branden denk dat het komt door dat hij te lang in de clip heeft gestaan.
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 17:25:00)
zal is proberen bedankt! heb al gezien dat een niuew speaker rond de 130 euro kost duur geintje sad :(
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 16:58:00)
bedoel je in de ingang van de stroom of aan de speakon kabels