Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Flax
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Flax (Pagina: 4 van 4)
Topic: JB-Systems T-3 (30-5-2004 12:32:00)
is de JB-t-3 gelijk aan die rtx4.5 of zou deze JB wel degelijk een rp-5000 motor hebben? (of is er verder geen info of preview te vinden?) moest dit zo zijn zou dit best wel een aantrekkelijk draaitafeltje worden!
Topic: SYNQ "X-TRM1" draaitafel (12-5-2004 21:04:00)ok, toch bedankt voor de reactie ;D
Topic: SYNQ "X-TRM1" draaitafel (12-5-2004 13:05:00)ok! bedankt voor de reacties! ik wou het weten ivm 505 element omdat ik namelijk niet direct na aanschaf het budget zal hebben om shure's aan te schaffen, maar nu ik hoor dat dit scratchelementen zijn zie ik het volledig zitten ;D
nog een klein vraagje, ik ben van belgie, is dat geen probleem om te leveren en komen daar dan ook nog verzendingskosten bij? zoja, op hoeveel +/- zou dat komen? (is ter informatie omdat ik mijn tt's na een vakantiejob pas kan aanschaffen ;D en natuurlijk wil ik ze zo rap mogelijk in mijn bezit hebben cuz i love dj'ing ;D)
thx
Topic: SYNQ "X-TRM1" draaitafel (9-5-2004 12:52:00)nog een klein vraagje, ik ben van belgie, is dat geen probleem om te leveren en komen daar dan ook nog verzendingskosten bij? zoja, op hoeveel +/- zou dat komen? (is ter informatie omdat ik mijn tt's na een vakantiejob pas kan aanschaffen ;D en natuurlijk wil ik ze zo rap mogelijk in mijn bezit hebben cuz i love dj'ing ;D)
thx
voorlopig dj ik nog enkel met cd, maar wil overgaan tot het draaien met vinyl. In juli/augustus ga ik dan waarschijnlijk overgaan tot de koop ervan, en voor het moment dacht ik aan die synq (knappe prijs voor zo'n TT, na vele reviews telezen te hebben) maar nu zat ik met een vraag of deze TT ook wel geschikt is om te scratchen en dergelijke toestanden? (meebe 'domme' vraag, maar ik ben eigenlijk newbie in het gebruik van TT's / vinyl :)) en welke elementen zou ik dan best aanschaffen als ik meer voor het scratchwerk ga?
alvast bedankt!
alvast bedankt!