Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Flax
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Flax (Pagina: 1 van 4)
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (18-9-2004 13:05:00)Topic: Pioneer CDJ-800 Of denon S-3000 (1-8-2004 23:15:00)
dit is gewoon _zalig_ nieuws zouk zegn :)
Topic: Pioneer CDJ-800 Of denon S-3000 (14-8-2004 20:27:00)ik had ff nog een vraagje over die denon s-3000: hoe werkt die track reserve precies?
De ene song laat je waarss adh van playback spelen en je gaat dan naar je volgend liedje, maar kan je die dan aan elkaar 'mixen'? (beatmatchen)
Topic: Pioneer CDJ-800 Of denon S-3000 (5-8-2004 23:36:00)De ene song laat je waarss adh van playback spelen en je gaat dan naar je volgend liedje, maar kan je die dan aan elkaar 'mixen'? (beatmatchen)
ja idd.. is nogal twijfel voor mij ook.. maar denk toch dat ik voor de denon zal gaan.. benadert in mijn ogen meest vinyl en vind draaiende platter leuker.. maar ik zie daar niet zoveel handige stuff als autocue, beatcutter enzo.. maar wat dan positief is dat je je cue points wel naar beide spelers kan brengen bij een denon adh van e kabel als juist ben. bij pio niet dachtek.. wel ambetant als je dat niet hebt..
Topic: Pioneer CDJ-800 Of denon S-3000 (2-8-2004 22:44:00)nice ivm die slipmat!! ja tuurlijk ga ik ze eerst es testen.; maar in mijn ogen nu vind ik een draaiende platter toch leuker (meer vinyl-achtig)
Topic: Pioneer CDJ-800 Of denon S-3000 (2-8-2004 11:42:00)Zowel de 800 als de 3000 geven het verloop van een track aan met een teller (in minuten:seconden:frames) én met een streepje dat korter wordt (en als de track bijna is afgelopen gaat knipperen).
mja know, maar bedoel in het 'midden' van de platter? bij de cdj-800 is het een streepje die zo ronddraait, is dit ook zo bij een dn-s3000? ik dacht dat het ook een streepej was maar dan op dat cirkeltje ofzo?wat is je oordeel over die 3000?
en hoe moet je eigen slipmat maken? heb de site er al van gechecked maar snap er niet te veel van
mja ik twijfel welke speler ik zou kopen, en deze lijkt me ook wel erg geschikt :p
Topic: Pioneer CDJ-800 Of denon S-3000 (1-8-2004 23:00:00)en hoe moet je eigen slipmat maken? heb de site er al van gechecked maar snap er niet te veel van
mja ik twijfel welke speler ik zou kopen, en deze lijkt me ook wel erg geschikt :p
en hoe zieje dan het verloop van je track op een s-3000, is dat zo'n streepje op het middelste als ik me niet vergis?
Topic: Pioneer CDJ-800 Of denon S-3000 (1-8-2004 22:27:00)Er heb hier ergens gelezen dat de denon s-3000 meer functies heeft dan een cdj-800, maar welke zijn die dan?! bij de cdj-800 zieje duidelijk wat die allemaal kan, bv door je jog aan te raken direct naar je cue point, master tempo, .. maar heeft de denon s-3000 dat ook allemaal of niet? vind dat lijk niet echt terug.. en op een grote foto ervan heb ik es gekeken, en hoe met je bv je track gewoon doorspoelen? of kan je alleen 1min search gebruiken?> moet je dan precies zoeken adh van je slipmatje?!
thx :)
Topic: Cd player (27-7-2004 22:31:00)thx :)
ter info: ik ben van belgie ;)
thx
Topic: Cd player (27-7-2004 18:40:00)thx
FF meer aan Dré gericht:
ik ging vandaag naar dj-shop op axis 9 cr te gaan testen en pioneer cdj-800, ik ga waarss na deze vele reacties en het forum door genomen te hebben 98% zeker voor de axis gaan, maar toen ik niet kon testen omdat ze niet binnen waren, vroeg mn vader (ja die was mee ;D) of die veel verkocht werden, daar niet (but i dont care) en hij begon over de cdj-800.. niet wetende dat ik erg veel wist over dj gear :p hij zei dat de service van numark niet goed is (true?!) en van pioneer veel beter, en prijs kwaliteit pioneer veel beter is.. hij raadde me dus hele tijd pioneer cdj-800 aan (verkoopstruc in mijn ogen ;D) toen ik zei dat mijn budget beter gepast is op een axis 9, radde hij mij de cdj-800 aan, maar ik zei dat ik een 'digital turntable' meer wou.. met andere woorden, hij zag dat zn zever mij niet kon bekoren :D toen begon hij over turntables en zei dat het dezelfde situatie was, dat er maar 1 goeie waren, en de technics (ik dacht in mn eigen: al gehorod van SYNQ?!) maar soit, hij wou mij dus een cdj-800 verkopen omdat de service van numark ronduit op nix trok wou hij laten blijken?! nu is mijn vraag aan dré of mensen die hier meer over weten, of dit waar is?!
ik ging vandaag naar dj-shop op axis 9 cr te gaan testen en pioneer cdj-800, ik ga waarss na deze vele reacties en het forum door genomen te hebben 98% zeker voor de axis gaan, maar toen ik niet kon testen omdat ze niet binnen waren, vroeg mn vader (ja die was mee ;D) of die veel verkocht werden, daar niet (but i dont care) en hij begon over de cdj-800.. niet wetende dat ik erg veel wist over dj gear :p hij zei dat de service van numark niet goed is (true?!) en van pioneer veel beter, en prijs kwaliteit pioneer veel beter is.. hij raadde me dus hele tijd pioneer cdj-800 aan (verkoopstruc in mijn ogen ;D) toen ik zei dat mijn budget beter gepast is op een axis 9, radde hij mij de cdj-800 aan, maar ik zei dat ik een 'digital turntable' meer wou.. met andere woorden, hij zag dat zn zever mij niet kon bekoren :D toen begon hij over turntables en zei dat het dezelfde situatie was, dat er maar 1 goeie waren, en de technics (ik dacht in mn eigen: al gehorod van SYNQ?!) maar soit, hij wou mij dus een cdj-800 verkopen omdat de service van numark ronduit op nix trok wou hij laten blijken?! nu is mijn vraag aan dré of mensen die hier meer over weten, of dit waar is?!