Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pk

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 73 bijdrage(n) van Pk (Pagina: 4 van 8)

Topic: Scann-Wall, Welke Scanners? (11-5-2006 20:16:00)
tweedehands martin 518 scans, zijn die nog wat waard?
Hebben ook leuke functies. Had graag eventuele ervaringen gehoord, ik vond het onnodig hiervoor een nieuw topic te openen.
Edit Mod: Dré: Zoekmachine svp (of was die ook onnodig)? Laten we het in dit topic eens houden bij het topic!
Topic: American DJ ST-132 (3-12-2005 14:46:00)
klopt de hoogte die aangegeven is voor deze statieven, Dré?
want andere merken bieden iets gelijkaardigs aan wat altijd minder hoog gaat en minder gewicht mag heffen, zelf de work is maar 3m.
En als de minimum hoogte van dit statief 1.75m is, en de max hoogte zoals aangegeven in de boeken van adj 4m, dan wordt er bij deze statieven gebruik gemaakt van 2buizen om op te draaien?
Topic: Foto's nieuwe LED Vloer van TDE (20-11-2005 17:49:00)
prijs voor 1 tegel van ayrton lag boven de 1900€ (btw excl d8 ik).. en in dit geval is het natuurlijk meer dan ooit; eentje is geentje wink ;)
Daarbovenop moet je dan de sturingen nog bijtellen.
je kan de tegels ook gewoon tegen de muur hangen als je hem niet als vloer wilt gebruiken..
ik vond alleszins het resultaat een trapje hoger dan de gewone led-panelen die we al kenden. Maarja, het is een scheve vergelijking vermits de panelen niet met dmx aangestuurd worden. Benieuwd waar het gaat eindigen met deze led-hype happy :)
Topic: Foto's nieuwe LED Vloer van TDE (19-11-2005 16:51:00)
ik wil de pret nu niet bederven maar kheb mooiere dingen gezien vandaag op ACF (beurs in Brussel) waar een ledvloer lag waar je nog net wat meer mee kon.
Zo kon je videobeelden importeren enz.. heb daar niet veel verstand van maar het was super, nog net wat anders dan een vierkante waterscooter.
merk was ayrton, zoals de kleine led-mh's.
mss is hier nog iemand die de vloeren gezien heeft op de beurs en die er wat meer over kan vertellen? Mss een van de mensen van Powersound?
grts
Topic: Spiegel lijmen (17-9-2005 18:35:00)
laugh :D
hier in België noemt men dat juist Hollandse flightcases
Topic: Spiegel lijmen (17-9-2005 13:12:00)
Hey Dré,
je bedoelt Hollandse Flightcases razz :p
voor mn Mx4 scan heb ik idd spiegel incl beugel kunnen/moeten bestellen, kost wel wat natuurlijk..
Topic: Programma om mix te maken (11-9-2005 17:44:00)
Hey ik wist niet in welk topic ik dit best vroeg dus kick ik dit oude topic maar.
Ik heb zonet audacity geinstalleerd op mn laptop, werkt allemaal goed. Alleen heb ik een ongelofelijk irritante ruis door mn speakers als ik het RCA - mini jack verloopje aansluit. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? (heb het al met een ander tulp-minijack verloopje geprobeerd, zelfde geruis dus aan het kabeltje ligt het niet)
mvg, Pieter
Topic: SL800CDJ en herken de homo (25-8-2005 19:34:00)
ik d8 dat ik een tijd geleden de sl800cdj's te koop had zien staan op een tweedehandssite.. zal me vergist hebben happy :)
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (23-8-2005 18:12:00)
Haha je bent echt een freak basement razz :p maar dat wist ik al.
Kvind deze progjes ook al leuk, vooral die laatste waar de vier scans om de beurt naar rechts glijden, elkaar afwisselend en toch vloeiend doorgaan..
keep up the good work en hopelijk kunnen we eens met zn allen komen doorzakken in die kelder van je laugh :D
greetz!
Pk
Topic: SL800CDJ en herken de homo (22-8-2005 21:53:00)
Sorry voor het omhoogkicken van dit topic.. maareuh
zijn de SL800CDJ's ondertussen al verkocht Fredje (ik veronderstel van wel)
sla me niet dood als dit een idiote vraag was, dan kruip ik wel snel trug onder mn steen razz :p
grts!