Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Juiced

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 47 bijdrage(n) van Juiced (Pagina: 4 van 5)

Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (2-4-2004 09:13:00)

sylvia schreef:

Niet schrikken... www.acu.nl/kitty .
'Tis nogal alternatief.
Béétje té alternatief voor mij laugh :D
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (1-4-2004 22:44:00)
Wil dit ook zeker blijven doen! Sinds de eerste eigenlijk al bezig met schoolfeesten enzo... dus wil nu wat groter, vandaar dat ik met dat feest op de maarsseveen bezig ben. Ik zou trouwens wel is een keer willen komen kijken bij een feest wat jij organiseert, wanneer is er weer een en wat voor muziek heb je dr?
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (1-4-2004 22:30:00)
Welk feest organiseer je dan? In Utrecht?

Dat wat je hierboven beschrijft van je verantwoordelijk voelen dat heb ik wel... beetje kinderachtig voorbeeld voor jullie misschien, maar op schoolfeesten e.d. ben ik meestal degene van de commissie die dr rekening mee houdt dat alles achter de schermen goed moet blijven lopen, en mn feest dr aan opoffer (dus achter dj's en fotograven aanhollen terwijl je collega's aan de tap hangen). Irriteer ik me eigenlijk niet aan, ik zie het meer als iets positiefs, en des te groter is voor mij de kick als achteraf complimentjes komen. De mensen hebben op een feest toch meer dan de helft van alles wat je geregeld hebt, en de problemen waar je tegenaan liep, niet door. TOT er iets fout gaat, dan is het jou schuld. En als het goed gaat... "Joost, was weer een topfeestje!" in het beste geval... daar ben ik uiteraard tevreden mee, al ben ik vaak nog blijer met kritiek en dingen die niet goed gingen!
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (1-4-2004 19:34:00)
Dat je nu als m'n ouders klinkt hoef ik je toch zeker niet te vertellen hé?

Het is niet mijn bedoeling om jullie, oude wijze mannen, de les te lezen of om het bijdehandje uit te komen hangen. Dan was ik wel op Fok! mensen lastig gaan vallen ofzo. Ik heb me hier aangemeld om jullie om advies te vragen, aangezien jullie, ervaren mensen, mij daar een hoop meer over kunnen vertellen, en daar leer ik weer van. Maar dat neemt niet weg dat ik mijn leeftijdcategorie zal verdedigen ;)
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (1-4-2004 19:19:00)

Rademakers schreef:

Dat er mensen zijn die er aanleg voor hebben dat is zeker.
dat bedoelde ik laugh :D

Rademakers schreef:

Er zijn ongetwijfeld mensen die op hun zestiende prima kunnen organiseren, op hun 30ste zijn diezelfde mensen waarschijnlijk toch (nog) beter.
Doordat ze waarschijlijk vroeg begonnen zijn. Als iemand van 25 voor het eerst een feest organiseert kan het nogsteeds even zwaar de soep inlopen, doordat hij, net zoals een 16 jarige, in het begin onvoldoende kennis van vergunningen e.d. zal hebben.

Ik wil mezelf hier niet onmogelijk maken ofzo (nog op tijd?) wink ;) , maar vind dat jullie jongere mensen gewoon iets serieuzer mogen nemen. Hoe oud begonnen de jongens van ID&T? Op hun 19e, net diploma op zak?
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (1-4-2004 18:47:00)
Didier, ik vind je wel erg denigerend overkomen... Alsof jonge mensen niets kunnen! Tuurlijk komt ervaring met de jaren... maar het lijkt me juist dat je je nek uit moet steken als je iets wil bereiken, en niet zoiets moet hebben van "ik wacht wel tot ik wat ouder en wijzer ben". Over een tijdje moeten oude lullen (zoals jij?) het van de initiatieven en het "durven" van de jongere generatie hebben. Ga je dan ook zeggen ach jullie weten er niks van, wordt nou eerst maar is zo oud als ons en dan mag je meepraten? Jongere generaties gaan voor jou je pensioentje verdienen! Goed ik draaf te ver door nu... Maar ik vind dat je toch wel íets meer vertrouwen mag hebben in de jongere mensen! Tact en mensenkennis leer je niet, dat heb je gewoon vanaf je geboorte of het is iets waar je nooit over zult beschikken. En aangezien dat dat volgens jou een belangrijk deel in het organiseren...
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (1-4-2004 13:06:00)
Hmm aan de reacties hierboven lijkt het me inderdaad beter om even de omwonenden te informeren... Probleem is dat de meeste omwonenden op een camping aan de andere kant van de plas zitten, maar misschien dat de beheerder van de maarsseveen daar wel een idee over heeft... Moet nu nog 2 weekjes wachten op een "ja" of een "nee"... ga volgende week wel vast vergunningen aanvragen, aangezien dat nog wel eens wat tijd wil kosten voor dat je die hebt...
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (31-3-2004 20:03:00)
Ik ben zelf ook absoluut geen fan van kermis, laat dat ff duidelijk zijn ;)

Ik heb vandaag even gebeld met degene die de locatie beheert... mevrouw die me help was erg vriendelijk, en klonk alsof ze vertrouwen had in de manier waarop ik dingen wil aanpakken! Enige probleem was de geluidsset... Tot 11 uur mag je daar buiten (gelegen aan een plas) 100dB verstoken, maar daanra moet de knop om... ze zei zelfs dat ze op papier had staan dat dit na 2 uur 35dB moest zijn. Zijn hier standaardregels voor, en hoe gaan jullie daar "in het veld" mee om? Gewoon je Amps vol opengooien en braaf ja-knikken als de politie komt zeggen dat het zachter moet?
Topic: Huur laser? (31-3-2004 17:38:00)
Ik verwacht natuurlijk geen awakenings-effecten wink ;) Hoeft in princiepe alleen maar een beam-show te zijn, niet veel meer... heet gaat niet echt alleen om de lasers, maar je moet ze wel duidelijk kunnen onderscheiden. Ik zal is naar laserillusion mailen... thx voor de info in ieder geval!
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (30-3-2004 17:16:00)

teknoknights schreef:

ah.. dus groooooooool
in plaats van grol grol grol laugh :D

Gebruiken ze dat dan op alle grote evenementen?!

Zyrax
Lijkt me wel erg handig, dr gaat niemand al die apparatuur aanlopen ;)

Moet je maar is rondkijken op feesten als impulz outdoor, je ziet ze vaak wel staan, al heb je het nieteens door. Een kermis heeft ook aggregaten nodig heh ;)