Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 4 van 20)
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (5-3-2005 17:22:00)Dit was mij ook al opgevallen. Ik vermoed dat dat het verschil is in vinyl mode en "cd" mode...dus scratch aan of niet aan. Het zou ook wel fijn zijn als er nog frame search op zat (moet ook bijna wel) ,dus ik vermoed dat het zo zit. Er zijn vast wel mensen hier die het met zekerheid kunnen zeggen.
, op het filmpje lijkt er net of er een elastiek in de jog zit, hij veert steeds weer terug maar in het echt is dat niet zo
dat lijkt maar zo, door de vage slipmat die ze erop hebben liggen in het filmpje!
IS het niet zo dan? Lijkt me idd wel irritant
. Dus heeft dit ding een gewone jog ,of is er toch wat speciaals mee? Interessant apparaatje naar zijn geld lijkt me. Komt er hier binnenkort denk 1 bij me thuissetje (nog een paar tientjes
) ,na uitproberen natuurlijk maar zo ver is het jammer genoeg nog niet.Topic: Van pc naar leuke tot goed home studio (1-3-2005 18:26:00)
Oke ,bedankt voor de opheldering victor.
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (5-3-2005 12:19:00)djermo schreef:
En dan nog wat:O als ze daar cue drukken en los laten begint het liedje vanaaf het cuepunt weer metteen verder zonder op play te drukkenk hoe doen ze dat ik zoek al de hele tijd naar die functie.... het is het eerste wat ze op het filmpje doen. steeds cue drukkenRonnieB schreef:
djermo schreef:
1 ding vind ik wel raar van de dn s1000, op het filmpje lijkt er net of er een elastiek in de jog zit, hij veert steeds weer terug maar in het echt is dat niet zo

. Dus heeft dit ding een gewone jog ,of is er toch wat speciaals mee? Interessant apparaatje naar zijn geld lijkt me. Komt er hier binnenkort denk 1 bij me thuissetje (nog een paar tientjes
) ,na uitproberen natuurlijk maar zo ver is het jammer genoeg nog niet.Ik heb een tijdje goedkopere kabeltjes gehad hier bij mijn pc (met mini-jackjes aan de ene kant ,tulp andere kant ,en 9 van de 10 kabeltjes had wel eens sluiting in de connector). Dit soort kwaliteits slordigheidjes bedoeld hij denk ik. In principe moet een goedkope kabel even goed geluid geven als een wat duurdere. Hou alleen met de kwaliteit wel rekening ,want die verschild wel per kabel.
500 euro is een mooi startbudget. Een geluidskaart ,monitortjes (de behringers zijn een goede keuze. Heb ze laatst aangehoord ,en ik vind ze voor het geld niet gek klinken. Helemaal neutraal klinken ze alleen niet ,maar dat kan ook niet voor het geld.) ,en de nodige bekabeling (zou het wel meteen goed doen zoals aangeraden ,en niet zelf iets in elkaar prutsen bijvoorbeeld ,tenzij je weet wat je doet). Bij de professionele geluidskaarten word voor het grootste deel jack gebruikt ,en monitor sets jack of XLR. Het is daarom voor die paar euro wel aan te raden om gewoon meteen voor professionele pluggen te gaan. ZO veel scheeld het nou ook weer niet op 500 euro ,of het moet zijn dat je alles goud wilt
Topic: Tas? (1-3-2005 18:02:00)500 euro is een mooi startbudget. Een geluidskaart ,monitortjes (de behringers zijn een goede keuze. Heb ze laatst aangehoord ,en ik vind ze voor het geld niet gek klinken. Helemaal neutraal klinken ze alleen niet ,maar dat kan ook niet voor het geld.) ,en de nodige bekabeling (zou het wel meteen goed doen zoals aangeraden ,en niet zelf iets in elkaar prutsen bijvoorbeeld ,tenzij je weet wat je doet). Bij de professionele geluidskaarten word voor het grootste deel jack gebruikt ,en monitor sets jack of XLR. Het is daarom voor die paar euro wel aan te raden om gewoon meteen voor professionele pluggen te gaan. ZO veel scheeld het nou ook weer niet op 500 euro ,of het moet zijn dat je alles goud wilt

Wow dit ziet er echt netjes uit. Heb met opus ook slechte ervaringen. Ik heb zo'n 510 cd koffer met sleeves. Was ook beschadigt ,en zat ook nog eens een krom profiel in. Overigens werkt het systeempje waarmee je de sleeves in profieltjes hangt ook beroerd voor dj gebruik. Nooit meer dus ,maar deze case ziet er wel erg netjes uit!
*Remco denkt na over nieuw opbergsysteem
Topic: DN-S1000 <> CDJ-800 (27-2-2005 19:02:00)*Remco denkt na over nieuw opbergsysteem

Als ik me niet vergis heeft de axis dat gehad (durf me er niet op vast te spijkeren ,kan ook de 8 geweest zijn). Zoals je misschien weet heeft de axis last gehad van een aardings probleem waardoor de jog in sommige situaties niet goed reageerde. Dit schijnt inmiddels weer goed te zijn maar wellicht heeft het daar wat mee te maken.
edit: Zie net toch een DRE's Choise staan toen ik zat te snuffelen in de webshop
Topic: Grote lasers en gelul in de ruimte (27-2-2005 17:41:00)edit: Zie net toch een DRE's Choise staan toen ik zat te snuffelen in de webshop

Van dre:
Deze nieuwe reeks Axis-9's heeft GEEN last meer van het jog probleem. "Dré's Choice" label is in dit geval onder voorbehoud afgegeven ;-) Reden is dat ik altijd al een fan ben geweest van de Axis-8 (=Axis-9 zonder touch sensitive jog) EN als de Axis-9CR inderdaad geen jog problemen meer heeft dan heb je aan deze speler gewoon een heerlijke pielbak!
Deze nieuwe reeks Axis-9's heeft GEEN last meer van het jog probleem. "Dré's Choice" label is in dit geval onder voorbehoud afgegeven ;-) Reden is dat ik altijd al een fan ben geweest van de Axis-8 (=Axis-9 zonder touch sensitive jog) EN als de Axis-9CR inderdaad geen jog problemen meer heeft dan heb je aan deze speler gewoon een heerlijke pielbak!
Das pas reclame ,het logo van je drive in op de maan 
Topic: DN-S1000 <> CDJ-800 (27-2-2005 13:05:00)
Behalve bij scratchen. Dan is de jog wel een kleine hinderpaal. Dan zou het verschil tussen druk en aanraakgevoelig wel een rol kunnen spelen. Bij beat mixen lijkt me dit minder van belang eigenlijk ,zoals je zelf al aangeeft.
Topic: Van pc naar leuke tot goed home studio (26-2-2005 17:55:00)Hou ook rekening met de geluidkaart. De medion onboard dingetjes zijn niet van topkwaliteit (heb zelf ook medion pc) ,waardoor een professionele geluidskaart kan lonen in geluidkwaliteit. Denk hierbij aan de Maya of Audiophile (wie weet kunnen andere leden nog andere alternatieven aandragen. Ik heb persoonlijk alleen ervaring met de maya 44,en wel via djgebruik met de computer). Onderschat het belang van een goede geluidsinterface in een homestudiotje niet. Op een beroerde geluidkaart kan je de duurste monitoren aansluiten ,en je hebt nog brak geluid ,en andersom ook. Ook heb je dan als voordeel dat je professionele in en uitgangen (mogelijk zelfs met phantoom op microfoon) hebt ,wat later vast en zeker van pas komt als je je homestudiotje uitbreidt. Maar zoals eerder gezegt ,wij kunnen niet in jou portomonee kijken en een budget zou handig zijn.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (16-2-2005 23:03:00)Grappig dat ik dit hier tegen kom zeg ,wat is de wereld toch klein
over enkele maandjes weer naar club salvation hier in udenhout (het voormalige wattzat feest) ,nu al weer zin in 
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (16-2-2005 22:52:00)
over enkele maandjes weer naar club salvation hier in udenhout (het voormalige wattzat feest) ,nu al weer zin in 
Heb inmiddels op de site van een nederlandse instrumentenwinkel (niet nader genoemd ,wie denkt dat ik het uit mijn duim zuig mag me mailen voor de url) een prijs van 599 euro zien staan. Wel met een engels stukje dat pioneer hem aankondigd ,maar er staat toch echt al een prijs bij. Misschien dus toch een kern van waarheid in het eerdere bericht van 600 euro 
