Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick van Vugt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 4 van 20)

Topic: SynQ --> CDX-2: de geruchtenmolen draait blijkbaar al (4-9-2005 17:39:00)
@ Marky

Heb je ook alvast een voorproefje van de cdx-3 (de top/front loader)? Ben eigenlijk best wel benieuwd...
Topic: nieuwe synQ CDX-1 cd-speler (26-8-2005 15:49:00)

Reind schreef:

Wat ik heb gehoord is dat het een slot in speler word met de functies van de CDX1 maar dan een enkele.

Heb er verder weinig meer over gehoord. Heb Marcel van Messa (NL Importeur) ook al ff niet meer gesproken maar die zal ik van de week eens even bellen. Eindelijk weer eens tijd om zulke dingen te doen als importeurs e.d bellen.
Mmm, dat zou wel handig zijn, omdat ik nu aan het sparen ben voor de cdx1...Maar toch de voorkeur geef aan toploading. Mischien even het afwachten waard?
Topic: nieuwe synQ CDX-1 cd-speler (25-8-2005 17:23:00)
Ze waren volgens mij ook al bezig aan een top/front loader... geen idee hoe het daar mee zit...
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (24-8-2005 22:25:00)

djbirdie schreef:

er staan inderdaad negatieve ervaringen bij de reacties op de Numark, maar heb een aantal keer met de TTX gedraaid en die beviel wel goed. Geen last gehad van de speling eigenlijk...
Mazelaar...bij mij in een shop was het een regelrechte ramp (bij wat baby scratching..)

OP: Ik zou inderdaad ook voor de rp4000 gaan, numark is niet al te best qua draaitafels...
Topic: Super OEM bak (24-8-2005 22:17:00)

DJ-Ipkiss schreef:

Dus we kunnen ook meteen stellen dat je last hebt van bijgeluiden als je de Phono functie wilt gebruiken?
Of hebben ze dit op een andere manier weg gewerkt?
Ik hoor in iedergeval geen rare geluiden, dat rotnaaldje pikt alleen wel wat stof op... verder alles ok.
Topic: Super OEM bak (24-8-2005 18:59:00)
Ik heb nu dus net m'n xtrm-1 hier staan, en heb de voledige tutorial op about dj gevolgd totdat ik er achter kwam dat ik geen aarde draad heb:S, hoort dat zo of?
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (22-8-2005 21:33:00)
Ach, ik vind gewoon dat een dj op z'n vakgebied moet blijven, tiesto maakte altijd goede trance, maar wat hij nu tegenwoordig maakt... Neem nu b.v. de POTA, hij heeft zelf bekend dat hij het anders wilde laten klinken, maar het zijn allemaal oude nummers van hem, die hij gewoon helemaal veranderd heeft. En het meerendeel van de djs en fan's vinden gewoon dat hij terug moet naar zijn eigen ding. Neem armin van buuren, die doet nogsteeds zijn ding... Ik ben hier niet Tiesto aan het afkraken (ben juist een grote liefhebber van zijn muziek, en ja van ZIJN muziek, die bij zijn manier van muziek maken past).

Maargoed, ieder zijn mening.

p.s. Wel een hele leuke benaming voor R&B;)
Topic: Beatmixen (22-8-2005 20:33:00)
Wat ik ook atlijd wel raar, en ook zonde vind is dat mensen een dj zien draaien, of een cd horen e.d. En dan gelijk denken van hé, dat ga ik ook doen. En vervolgens gelijk van alles gaan kopen, en dan met de vragen komen: Ik hoor het niet, ik snap dit niet, dat niet...

Voordat ik zelf begonnen ben met draaien heb ik 100derden set's en cds geluisterd. En dan telkens proberen uit te vinden welk geluid bij welke plaat hoort (dus b.v. hoort de beat bij de lopende plaat, of bij de ingemixte plaat). Gewoon puur omdat ik van de muziek hield, en er graag mee bezig was. Op deze manier had ik dat gedoe met die blokken al volledig onder de knie toen ik begon met mixen. Het was voor mij dus nog maar een questie van beatmatchen, en ook daarbij wist ik hoe ik daar aan moest beginnen.

En ik blijf er bij, luister naar Tiesto - Traffic. Dat is wel 1 van de duidelijkste nummers, je hoort eerst dat ploffende beatje, begin te tellen bij de eerste beat (dus beat 1 is beat 1) en kijk dan eens naar hoeveel beats er een geluidje word toegevoegd, zo loopt het lettelijk heel dat nummer door.
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (22-8-2005 18:03:00)
Dat hij zo ver weg zakt, ligt dat er niet aan dat de freefloat minderhard is opgeblazen? Dan zakt hij natuurlijk ook een stuk dieper. Ga het zelf ook over een paar weekjes testen, dan alleen met een xtrm-1...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (18-8-2005 15:36:00)

DJDarkness schreef:

voor mensen die echt trance luisteren???
En tiesto is geen echte trance ik snap het laugh :D
Maar dat raakt natuurlijk kant nog wal

Ze draaien allebei een andere soort trance, en hebben beide gewoon goede producties, al vind ik persoonlijk de plaatjes van tiesto net iets meer hebben. Het moet niet zo zijn dat tiesto minder goed is als armin omdat deze meer comerciele hitjes heeft.

Het lijkt wel als of iedere dj dj's uitkotsen als ze comercieel worden. Dat vind ik nergens op slaan. Als het gewoon goede plaatjes zijn wat maakt het dan uit dat je ze ook een paar keer op de radio hoort??

Als je als Dj wil doorbreken heb je gewoon airplay nodig, als mensen jou liedjes op de radio horen krijg je bekendheid, alleen met plaatjes draaien kom je er niet,,,

Dus laten we alsjeblieft stoppen met tiesto is beter als armin, want dat mag iedreen voor zichzelf uit zoeken,, de een houdt toch ook van blond en de ander van donker???? razz :p laugh :D
Ja, sorry ik formuleerde het fout. Ik doelde op tiësto's commerciele nummers. Verder vind ik tiësto's mix albums weer beter als die van armin (neem b.v. de magik series, in search of sunrise... En nyana vond ik ook niet slecht). De nummers die commerciëel worden van tiesto, vind ik van mindere kwaliteid als die van armin van buuren (love comes again v.s. shivers).

Maargoed, ik draai een beetje in bijde stylen mee, dus mij is het allemaal wel best;)