Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 4 van 20)
Topic: denon 2600f MP3 geschikt? (11-12-2006 20:39:00)
helaas ook heel wat duurder maar met de vdspro15 zit je al gauw tegen de kwaliteit van behringer aan.
voor op je kamer zijn het leuke speakers, maar meer ook niet.
.Topic: Light - Geluid Nieuwjaar (5-12-2006 20:01:00)
Wat mij betreft; op naar de 10.En voor mijn part nog langer
.
Gefeli Dré.Topic: DJ Beurs België (16-11-2006 17:40:00)
En op dat zelfde feestje, ik was een tamelijk kort liedje aan het draaien, en het was bijna gedaan. Maar ik had nog GEEN ander liedje in de rechterspeler... Dus ik moest héél even snel zijn anders had ik een "zwart gat"
.K denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad
Dat was gebeurd toen we de eerste keer met de drive-in on the road waren, dat was dus inderdaad m'n eerste keer
...Topic: Slechtste ervaring (10-11-2006 07:22:00)
Denk het niet: Klik.
Topic: HQ POWER SPEAKERS ? (6-12-2006 07:08:00)SebasVD schreef:
de: VDSPRO15 is al stukken beter.helaas ook heel wat duurder maar met de vdspro15 zit je al gauw tegen de kwaliteit van behringer aan.
voor op je kamer zijn het leuke speakers, maar meer ook niet.

Spreek je jezelf nou niet een beetje tegen?
Volgens mij bedoeld hij die VDST15 speakers
.Even ter info voor de Nederlanders hier: Zagen = zeuren.
Topic: DJ Beurs België (4-12-2006 21:22:00)Het was inderdaad (helaas) minder dan de verwachtingen, uiteindelijk dus toch niets gekocht...
Topic: DJ Beurs België (30-11-2006 22:05:00)@ DJ Wim: Wat zijn de openingsuren? Ik geloof vanaf 10 uur?
Topic: New-line forum bestaat 5 jaar ! (19-11-2006 23:41:00)Groovelover schreef:
Gefeliciteerd, Dré.Wat mij betreft; op naar de 10.
.Gefeli Dré.
Ik zie er veel goede merken tussen staan.. Gaat koopjes doen worden
.
Topic: Slechtste ervaring (13-11-2006 18:56:00)
.warface schreef:
djdimi schreef:
Op een feestje, toen de rechterspeler ineens blokkeerde...En op dat zelfde feestje, ik was een tamelijk kort liedje aan het draaien, en het was bijna gedaan. Maar ik had nog GEEN ander liedje in de rechterspeler... Dus ik moest héél even snel zijn anders had ik een "zwart gat"

.
...Op een feestje, toen de rechterspeler ineens blokkeerde...
En op dat zelfde feestje, ik was een tamelijk kort liedje aan het draaien, en het was bijna gedaan. Maar ik had nog GEEN ander liedje in de rechterspeler... Dus ik moest héél even snel zijn anders had ik een "zwart gat"
.
Topic: DJ Beurs België (8-11-2006 20:29:00)En op dat zelfde feestje, ik was een tamelijk kort liedje aan het draaien, en het was bijna gedaan. Maar ik had nog GEEN ander liedje in de rechterspeler... Dus ik moest héél even snel zijn anders had ik een "zwart gat"

.Toch meer belgen op het forum dan ik dacht
.
Nog kandidaten?
.Nog kandidaten?