Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hurricane
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 4 van 20)
Topic: Filmpje lichtset (15-3-2005 20:34:00)
@Hurricane, ah ja, I remember you. Maar je werkt er niet meer maak ik uit je post op? Volgende keer wel even wat zeggen hè, als ke me tegenkomt.nee mn stageperiode is voorbij. maar ben nog freelance lichttech daar dus er is nog kans!
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (17-2-2005 18:28:00)
).Aha, jij bent één van die jonge knullen die ik daar wel eens zie rondlopen? Wiewiewie?
lange (1.90) met blond haar (vaak zwart petje) en brilTopic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (17-2-2005 00:51:00)
*knip*heb zelf veel de rcf's beluisterd/mee gewerkt aangezien ik stage heb gelopen bij het bedrijf waar jij je speakers hebt gekocht (S&S) (en ja ik heb je wel eens gezien toen je ze kwam huren maar wist niet helemaal zeker of jij het wel was
). Moet inderdaad zeggen dat het geweldige dingen zijn. We hebben nu nog 1 oude 300 staan als monitor en een stuk of 10 rcf322, 6 rcf500's + 2 subjes. En dat gaat als een trein! sub/top setje de kant en je hebt een goed klinkende set die ook nog eens blaast!Topic: Nieuwe lichttafel: JB-Lighting Licon CX (5-1-2005 21:18:00)in sommige gevallen niet, een atomic/af1000 heeft personality's dus die kun je als fixture ladenTopic: Oud & Nieuw 2005! (31-12-2004 20:12:00)
)
Indicatietje: 28x CyberLight, 12x Mac 600, 8x Mac 500, 12x Movitec SL250, 8x WL250, 24 led panelen, 12 Chroma barren, 10W Full color laser met 3 koppen etc
Alle licht uiteraard op 2x HOG 1000
.waarom 2 hog1000's? Te weinig dmx outputs? WH2 Zat niet in het budget?Topic: te harde muziek (29-12-2004 20:04:00)
Ligt niet alleen aan je takels arie, je krachtenberekening wordt in eens heel anders. je puntsbelasting gaat in 1 keer zwaar naar beneden, ik kraak de OP's zn lichtplan niet af, ik hoop alleen wel dat hij rigging technisch alles goed heeft doorgenomen want riggen is een vak apartTopic: Mening over lichtplan (14-12-2004 20:47:00)Een van nederlands beste riggers. geeft ook cursussen, kan jij wel gebruiken zo te zien. Truss aan truss an truss hangen is niet echt een slim idee
Topic: Professionele lichtsturing (10-12-2004 23:37:00)korte opmerking, tafel is niet meer te krijgen, sgm heeft em uit de productielijn gehaald, model was te verouderd.
ps: werk samen met einstijn in het poppodium dus sta er af en toe ook achter
https://www.kokorico.be/
zie de filmpjes
Onwijs gave discotheek in belgie.
96 x martin 918's!!! 24 wappers, Hungaro's, Ronddraaiende trussbladders, Pyro, 4 enigma tafels voor takels/licht
gekkenhuis!
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (17-2-2005 22:41:00)zie de filmpjes
Onwijs gave discotheek in belgie.
96 x martin 918's!!! 24 wappers, Hungaro's, Ronddraaiende trussbladders, Pyro, 4 enigma tafels voor takels/licht
gekkenhuis!
Sylvia schreef:
* zweeft nog steeds ergens op een roze wolk als ze haar RCF-jes hoort *@Hurricane, ah ja, I remember you. Maar je werkt er niet meer maak ik uit je post op? Volgende keer wel even wat zeggen hè, als ke me tegenkomt.
Sylvia schreef:
Hurricane schreef:
en ja ik heb je wel eens gezien toen je ze kwam huren maar wist niet helemaal zeker of jij het wel was
).
sylvia schreef:
Ik ben verliefd. En wel op een manier die mijn wederhelft behoorlijk jaloers zal maken, maar Fredje is niet de gelukkige. Mijn RCF ART322A's wel!
*knip*
). Moet inderdaad zeggen dat het geweldige dingen zijn. We hebben nu nog 1 oude 300 staan als monitor en een stuk of 10 rcf322, 6 rcf500's + 2 subjes. En dat gaat als een trein! sub/top setje de kant en je hebt een goed klinkende set die ook nog eens blaast!Victor schreef:
Een strobe neemt geen intelli-plaats in. Te beschouwen als PAR dus.CyberDance schreef:
Heb er al 100 van de bouw en proggen (tot vannacht 3u, "t was geen straf zegmaar
)Indicatietje: 28x CyberLight, 12x Mac 600, 8x Mac 500, 12x Movitec SL250, 8x WL250, 24 led panelen, 12 Chroma barren, 10W Full color laser met 3 koppen etc
Alle licht uiteraard op 2x HOG 1000
.uw gehoor is goed, toch fijn die aangegoten oordoppen, ontzettend belangrijk in deze "wereld"
Topic: Mening over lichtplan (15-12-2004 21:27:00)
MoveNLicht schreef:
Truss aan truss aan truss is altijd mogelijk zolang je maar de goeie takels gebruikt, Als jou takels het goed kunnen houden is er geen probleem.Edit Mod: Dré: Ja, een stuk beter leesbaar.
Bihca schreef:
Geen id wie meneer Bakker is..
einstijn schreef:
Kortom, als je een nieuwe tafel wil voor inteligent licht, koop dan deze maar niet. voor parren etc. is het een genot, mits hij goed onderhouden is want het is en blijft een oud gevaletje.ps: werk samen met einstijn in het poppodium dus sta er af en toe ook achter