Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Harmen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 4 van 13)

Topic: welke brug voor pars en scans?[:$] (12-4-2005 17:38:00)

big bang schreef:

Thee kan, koffie kan, vrede in de Balkan...
m.a.w. Daar is zo geen echt goed antwoord op te geven. Een lichtshow waar ik echt van onder de indruk raak berijk je zoieso niet met 2 of 4 scans, maar mooi is een subjectief begrip. Ik denk dat je veel beter eerst met 2 kunt beginnen om er later nog 2 bij te kopen...
anderzijds als jij het met 4 niet kan kun je het ook niet met 20 wink ;)
maare 2 kan dan net ene lastig aantal zijn om leuke dingen mee te doen, maar niets is onmogelijk
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (12-4-2005 17:30:00)
vogels zonder vleugels laugh :D

maar zoals je aangeeft ze zijn niet gebruikt, maar dat is voor mij ook een deel van de relevantie van parren, problemen met je voeding, zonder parren zit je 8 minuten in het donker als er wat misgaat.
geen belangrijk argument maar wel erbij houden wink ;)
zijn leuke plaatjes, is dit btw in van der valk in vianen?
lijkt er op..
overigens als je kijkt naar wat cyberdance hier heeft gedaan is dat zowiezo erg netjes, difuus via muren en plafond, bruidegom kan dan zn favoriete object ook een beetje in beeld houden wink ;)
wat effectjes erdoor met die mac500's en prima gedaan met relatief weinig apparatuur, prima!
zoals we van tom gewend zijn wink ;)
Topic: huren hoeveel ben je kwijt voor deze lijst??? (12-4-2005 17:24:00)
en harmen met sylvia wink ;)

ag iedereen die nooit gecowboyd heeft gooie de eerste steen laugh :D , maar dit? ik zou serieus vraagtekens zetten bij zowel je organisatietalent alswel bij je carriere als rigger, absoluut niet om je af te kraken maar als ik jouw was zou ik eerst veilig wat ervaring opdoen (ergens anders dan bij je concierge)
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (10-4-2005 14:47:00)
uhmz goed, onder de categorie parren vallen par36's denk ik niet, die vallen toch weer onder effecten.
en kvm, bedoel je nu robocolourtjes als front??
moet zeggen dat ik er zelf ook wel graag parretjes bij heb, washje mee maken en dan met intelli wat progjes erdoorheen.
als een van de toepassingen, uiteraard kun je met parren ook fantastische dingen doen, kijk maar naar de concerten uit de tijd dat er nog geen tot weinig intelli was..
Topic: huren hoeveel ben je kwijt voor deze lijst??? (10-4-2005 12:19:00)
ogjah, dat was ik vergeten laugh :D
10 cct minuette's (wat peddle's en wat freshnell's)
en nog wat 1 kw robert juliat pc's en wat horizonbakken 1kw..
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (9-4-2005 21:10:00)
als jij je gelijk behaalt is de andere uitspraak nog niet gelijk een loze kreet wink ;)
dit was mijn mening toen, moet zeggen dat ik meer opensta voor die andere merkjes, toch nog eens een keer mee op pad, als er geen tafek meer te vinden is wink ;)
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (9-4-2005 14:16:00)

Swoj schreef:

Harmen schreef:

kvm schreef:

Harmen schreef:

noemt hier iemand dash/sweetlight en pro in een zin sad :(
denk t niet..
verklaar dan ook waarom niet sneaky :V
Martin lightjockey vind ik persoonlijk al meer pro, waarom?
ag naast mogelijkheden, prijs, merk en dergelijk ook nog waar je ze veel gebruikt ziet worden..
Lees ik dat nu goed?
PRIJS?
Omdat iets duurder is is het automatisch profesioneel?
Ik heb beide bestudeerd voor een aankoop (sunlite en LJ) en moet zeggen dat sunlite heel makelijk werkt, altijd werkt, en bijzonder uitgebreid is (en het is dan nog maar de EC versie). En kost veel minder dan LJ. Ben ik daarom minder profesioneel?

Martin is idd erg profesioneel als je hun prijzen bekijkt....
prijs? ja prijs jah, dat heet een prijs/kwaliteit verhouding.
natuurlijk betaal je bij martin voor de naam net als bij vele andere merken, maar vergeet niet dat je ook nog steeds meer krijgt.
nu niet concreet toepassen op dit voorbeeld, misschien zou een sun/sweet/dash light wel meer kunnen zeg ik niets over maar mijn ervaring leert mij dat de algemene stelregel is betaal weinig verwacht weinig..

kvm schreef:

Swoj schreef:

Martin is idd erg profesioneel als je hun prijzen bekijkt....
In het tweede verhaal heeft Harmen naar mijn mening de vraag hoe, wat, waarom duidelijk beantwoord.
Het gaat dus meer om een "loze" kreet dan dat hij zijn antwoord kan onderbouwen.

Tevens werkt hij liever met een tafel, en dat is natuurlijk een eigen keuze.

Dat mensen misschien Martin LJ vaker zien is duidelijk,
die mensen werken ook met Martin licht en doen alles bij 1 bedrijf in één koop.

Gebruik zelf ook de Sunlite EC versie de toevoeging van o.a. midi en andere functies (FC versie) waren voor mij niet doorslaggevend om voor de duurdere versie te gaan.

Martin.
absoluut geen loze kreet, zoals al vermeld in mijn verhaal hierboven, daarnaast hoe is de support van sweet/dash/sun light?
martin denmark heeft een uitstekend support forum en waarschijnlijk betere garantie (weetniet zeker, als je me kan overtuigen van het tegendeel take your best shot..)
dat martin iets ingewikkelder werkt, bedoel je daarmee dat die meer mogelijkheden heeft waar jij niet uitkomt of dat hij omslachtig is?
Topic: huren hoeveel ben je kwijt voor deze lijst??? (8-4-2005 19:00:00)
@ mod, forum doet beetje raar, krijg dit postje wel ge-edit maar niet ge removed, terwijl ik alleen een andere editte..
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (8-4-2005 18:54:00)
ok ik geef me gewonnen wink ;)
ben op allebei geen ervaren jock, maar basicly weet ik wel waar het om draait.
t kan overigens wel zijn dat ik sweet/dash ligth door elkaar haal, heb ze maar enkele malen gezien, lightjockey daarentegen meer,
als ik heel eerlijk ben heb ik veel liever een tafel, met echte faders (niet aankomen met een faderbord wink ;) ) en het gevoel daarvan. meerdere mensen hebben me al geprobeerd te overtuigen maargoed tot nu toe met weinig resultaat, principes he wink ;)

@ topicstarter, al naar maxim gekeken?
Topic: huren hoeveel ben je kwijt voor deze lijst??? (8-4-2005 15:08:00)
owjah jeroen? razz :p
had laatst schoolfeest waar 400 man rond liep met 6 macs, 8 4barren, 2 918 scans paar atomics en nog wat onzin, kortom de hoeveelheid publiek is niet de bepalende factor maar de ruimte en budget wink ;)