Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MC Party
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 4 van 11)
Topic: Carnaval 2005/2006 komt er weer an! (11-11-2005 16:53:00)Das een groot nadeel bij beginnende bandjes. Lopen hele tijd te k*tte aan de versterker omdat ze denken dat ze harder moeten gaan dan de hele band bij elkaar.
De gitaar zelf gewoon versterken met mic ipv rechtsreeks met DI.Topic: Het Punisher baskast topic (30-7-2005 11:57:00)
Mensen die naar Avonturenpark Hellendoorn gaan kunnen me bijna de hele zomer vinden in het theater. Kom gerust even langs (als je durft),.. de koffie staat klaar
(tevens een mooie show met o.a acht vrouwlijke collega;s, lasershowtie,.. enz enz
)Topic: New-Line chatbox [test] (15-6-2005 23:09:00)
Guus Meeuwis - Brabant!
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (24-10-2005 14:03:00)Daar noem je een punt. Stonden wat gasten te knallen met zo;n Dap set. (oren doen er nog zeer van)
Wil je ff rustig met iemand praten moet je gewoon "schreeuwen"om boven de muziek uit te komen.
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (23-10-2005 19:35:00)Wil je ff rustig met iemand praten moet je gewoon "schreeuwen"om boven de muziek uit te komen.
2jeroen -> Welke kistjes ging het om?
Ben er ook even geweest, redelijk wat mensen gesproken.
(O.a een gekke brabander die hier ook wel eens actief is op het forum
, toch Eric?)
Vreemd dat er zo'n verschil in animo is bij een pa-markt en een discobeurs. Mss alles maar onder de noemer van Pa-markt laten verlopen de volgende keer?
Topic: Muziek stijldansen (22-10-2005 14:26:00)Ben er ook even geweest, redelijk wat mensen gesproken.
(O.a een gekke brabander die hier ook wel eens actief is op het forum
, toch Eric?)Vreemd dat er zo'n verschil in animo is bij een pa-markt en een discobeurs. Mss alles maar onder de noemer van Pa-markt laten verlopen de volgende keer?
Ha die Niek,
(proggen van de MA nog gelukt vorige week vrijdag ?)
Tuurlijk je draait wat het publiek mooi vindt.
Na de openingsdans is het natuurlijk ideaal om de mensen even te laten stijldansen maar hoe verder op de avond vordert hoe minder het aanslaat is mijn ervaring.
Ging me er even om of het nu een algemene trend is of dat het puur komt door de mensen die wij aantrekken. Enkele vd dj's zingen namelijk ook nog het e.e.a en dat krikt het feestgehalte nogal op.
Topic: Muziek stijldansen (22-10-2005 12:00:00)(proggen van de MA nog gelukt vorige week vrijdag ?)
Tuurlijk je draait wat het publiek mooi vindt.
Na de openingsdans is het natuurlijk ideaal om de mensen even te laten stijldansen maar hoe verder op de avond vordert hoe minder het aanslaat is mijn ervaring.
Ging me er even om of het nu een algemene trend is of dat het puur komt door de mensen die wij aantrekken. Enkele vd dj's zingen namelijk ook nog het e.e.a en dat krikt het feestgehalte nogal op.
oftopic: Even een vraagje:
Wij verzorgen zelf redelijk wat (25 jarige) bruiloften e.d.
Heb daar gelukkig een aantal geschikte dj's voor maar ben er wel eens bij om gezicht te laten zien/licht te bedienen. Nu merk ik hier in het oosten dat veel mensen helemaal niet echt zitten te wachten op veel quick stepjes e.d.
Een paar nummers is leuk maar ze geven +_ 7 vd 10 keer al vooraf aan dat ze het liever niet zo stijfjes willen maar gewoon feest met meezingers/polonaise/nl-talig en veel entertainment.
Meer mensen die dit ervaren of trekken wij gewoon de mensen aan die een dergelijk feest willen?
Topic: Het Punisher baskast topic (16-10-2005 14:52:00)Wij verzorgen zelf redelijk wat (25 jarige) bruiloften e.d.
Heb daar gelukkig een aantal geschikte dj's voor maar ben er wel eens bij om gezicht te laten zien/licht te bedienen. Nu merk ik hier in het oosten dat veel mensen helemaal niet echt zitten te wachten op veel quick stepjes e.d.
Een paar nummers is leuk maar ze geven +_ 7 vd 10 keer al vooraf aan dat ze het liever niet zo stijfjes willen maar gewoon feest met meezingers/polonaise/nl-talig en veel entertainment.
Meer mensen die dit ervaren of trekken wij gewoon de mensen aan die een dergelijk feest willen?
Blauwe kasten toevallig?
Topic: Multikabel .... (11-10-2005 18:01:00)JeroenVDV schreef:
De gitaren sluit je aan op de versterkers zodat ze hun eigen sound kunnen regelen
De gitaar zelf gewoon versterken met mic ipv rechtsreeks met DI.
Vandaar dat we voor de nettere klussen plastic kastjes meeslepen. Til je in je eentje op een statiefje en met beschermhoesje is het moeilijk om er krassen op te krijgen.(bij normaal gebruik
)
Voor de tent/school/voetbal/... feesten nemen we de houten kasten mee met harde toplaag. Bij het schilderen van deze kasten is het wel handig om de eerste laag er als het ware op te 'soppen", dan trekt het in het hout en zie je bij een beschadiging niet meteen zo'n witte streep.
Verder blijft bekleden/"coaten" een persoonlijke voorkeur, waar je jaren over kan forummen.
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (7-7-2005 16:00:00)
)Voor de tent/school/voetbal/... feesten nemen we de houten kasten mee met harde toplaag. Bij het schilderen van deze kasten is het wel handig om de eerste laag er als het ware op te 'soppen", dan trekt het in het hout en zie je bij een beschadiging niet meteen zo'n witte streep.
Verder blijft bekleden/"coaten" een persoonlijke voorkeur, waar je jaren over kan forummen.
dj compact schreef:
Werken, lol maken, wat kermissen en pretparken bezoeken, euhm werken, werken en met een beetje geluk krijg ik ook nog een beetje slaap...
(tevens een mooie show met o.a acht vrouwlijke collega;s, lasershowtie,.. enz enz
)Wegens teruglopende bezoekers aantal toch even een kickje.
Dit alles i.v.m houdbaarheidsdatum v.d bitterballen...
webchat
Dit alles i.v.m houdbaarheidsdatum v.d bitterballen...
webchat