Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bizz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Bizz (Pagina: 4 van 4)

Topic: In het rood draaien en clippen (7-11-2003 15:26:00)

DJ Raúl schreef:

Ik heb dit net namelijk zelf voorzichtig getest. Versterker of het laagste volume gezet. Plaatje op gezet, mixer vol in het rood en het volume van de versterker wat omhoog gezet. Je merkt dan direct dat de geluidskwaliteit brak is. Het werd (vanzelfsprekend) nog erger toen ik dit herhaalde en ook nog is alle toonregelingen van de mixer op +12dB had gezet. Versterker weer voorzichtig open en het geluid was nog brakker.
Dan clipt je versterker echt niet hoor. Zoals jij het omschrijft stuur je veel te veel uit vanuit je mengtafel. Je versterker krijgt dan een vervormd signaal binnen, hij kan niets anders doen dan dit vervormde signaal versterken. waardoor het geluid brak klinkt. Zou niet best zijn als je je versterker een kwart opdraait en volume als vervormd.
Topic: Stel je even voor... (7-11-2003 15:18:00)
Dan ik ook maar even:

Naam: Bas Bosman
Geboortedatum: 24 Augustus 1978
Stijl: Club House Music
Begonnen met dj-en: 1998
Heeft gedraait in: Uitgaanscentrum 538, 2 Brothers, The Palace, Uitgaanscentrum Twins, The History
Favoriete Track: Rune - Calabria
Favoriete Dj's: DJ Jean & DJ José
Topic: hoe zijn jullie bekend geworden? (7-11-2003 15:11:00)
Das waar je kunt niet zomaar een plaatje maken. Daar liep ik zelf ook tegen aan. Gelukkig heb ik nu de contacten dat het wel kan.
Edit Mod: lange quote verwijderd, is hier niet nodig
Topic: Bluffers en neppers in deze branche.. (7-11-2003 12:18:00)

Reemski schreef:

In proporties bekijken, dat doe ik natuurlijk wel..

Inderdaad zie je tegenwoordig vaak drive-ins die opeens erg snel groeien, maar dus enkel in kwantiteit. Sinds ik zelf goede opslagruimte, een bestelbus en verzekeringen betaal is het even opgehouden met investeren. En dat is jammer.
Ja dat is misschien jammer. Maar jij hebt het wel goed voor elkaar kwa verzekeringen, goede opslagruimte en een bus.

Dat kunnen velen niet zeggen. Alles staat op zolder of ergens in een garagebox, een simpele aanhanger en al helemaal geen verzekering.
Topic: waar kopen cd dj's hun cd's? (7-11-2003 11:03:00)
Denk dat het moeilijk blijft om aan de aller nieuwste muziek op cd te komen.Vinyl blijft toch nummer 1 onder de dj's daarom worden daar meer promo's van verstrekt.

Ook omdat de muziek industrie het zwaar heeft omdat er veel gedownload wordt, zullen er dus niet zo snel promo cd's uit gebracht worden.
Topic: hoe zijn jullie bekend geworden? (7-11-2003 10:44:00)

Gupy schreef:

In de club/house scene is maar één mogelijkheid om bekend te worden en dat is het bekend zijn met bekende DJ's. Zonder contacten kom je er gewoon niet.
Als je ooit het geluk hebt om als resident in een plaatselijke discotheek te draaien, probeer dan vandaar verder te komen.
Sorry ben ik het niet echt mee eens.
Ik ken toch een paar bekende dj's persoonlijk, en moet zeggen dat ik nog niet echt bekend ben. Deze bekende dj's zeggen ook, maak een plaat, zorg dat deze in de top 40 komt, en je hebt een kans om bekend te worden.

Ik ben 3 jaar resident in een discotheek, maar moet zeggen dat me dat niet echt verder helpt. Er zijn echt zoveel jongens die bekend willen worden, je moet zorgen dat je je onderscheidt van de grote groep.
Topic: html-tips voor het maken van je site (7-11-2003 10:35:00)
In hoeverre is het jatten. Als je een template uit een programma als Dreamweaver gebruikt krijg je vaak de zelfde standaard broncode op een website.

Als je ergens iets "leent" is het idd wel netjes als je je bron vermeldt.

Oh ja, mijn website is www.djbizz.nl