Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bizz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 37 bijdrage(n) van Bizz (Pagina: 1 van 4)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (2-11-2004 09:59:00)
, dubbele boeking. Dat krijg je als je het niet via de officiële wegen doet.Topic: Wat kosten jullie nou? (14-4-2004 10:26:00)
Ik ben house/techno DJ en verdien 235 euro per 4 uur. (eigen dj-gear inbegrepen...)
Dan doe ik het ook nog niet zo slecht. Verdien 100 euro per 2 uur. Excl reiskosten vergoeding en geen eigen dj-gear nodig.Topic: Goede/slechte DJ's?? (4-2-2004 09:41:00)Helaas is dat publiek wel het publiek dat naar de discotheek toekomt om een leuke avond te hebben. En het publiek dat het geld in het laadje moet brengen. Die ga jij even vertellen dat ze geen verstand van muziek hebben en draaien wat zij niet willen horen (maar jij kennelijk wel goed vindt)?
Die twee uurtjes ga jij niet eens volmaken!Precies. Denk dat je de dansvloer nog geen 15 minuten volhoudt met je platenkeuze. Kom nl zelf ook wel eens in de Arena en weet dat daar een heel commercieel publiek komt. Dan zal jij met je niet commerciele platen even vertellen hoe het moet. Kijk naar Trance Energy, daar worden zelfs commerciele platen gedraaid.Topic: Wat kosten jullie nou? (13-1-2004 10:46:00)Voor dat bedrag per uur neem ik alleen mn platentas mee.Topic: Goede/slechte DJ's?? (8-1-2004 13:38:00)Daarom heb ik geen dj voor mn forumnaam staan
Edwin Evers is geen dj, maar een presentator.
Ik vind dat als je op de radio bent je jezelf geen dj moet noemen maar presentator.Topic: Wat kosten jullie nou? (7-1-2004 08:47:00)
Dat Tiesto nr 1 is komt mede door de mediahype. Aan geen enkele andere dj wordt zoveel media aandacht besteed.
Topic: Waar is only-djs gebleven (30-9-2004 10:44:00)Topic: Waar is only-djs gebleven (30-9-2004 09:00:00)Volgens mij krijgen ze alleen een nieuwe site.
Only-djs is undergoing maintenance. And is temporarily under construction.
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (12-7-2004 14:42:00)Only-djs is undergoing maintenance. And is temporarily under construction.
Denk je dat de volgende keer gewoon 1 all-round dj moet regelen die de hele avond draait. Hij kan naar een bepaald hoogte punt toe werken. Voor een schoolfeest werkt dat het beste.
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (15-6-2004 10:54:00)descon schreef:
Nee , Jose kon niet
, dubbele boeking. Nick schreef:
Ik verbreek vast en zeker jullie gesprekken.Ik ben house/techno DJ en verdien 235 euro per 4 uur. (eigen dj-gear inbegrepen...)
Edit Mod: Wil jij je quote even veranderen? Dit schept verwarring. Tom
Victor schreef:
Zixner schreef:
Maar aangezien 97% van het publiek geen verstand heeft van muziek, en ik een slaapkamer-dj ben moet ik niet zo veel zeuren. Maar ik zit er wel over na te denken om te vragen of ik 2 uurtjes (beter!) mag draaien.....Die twee uurtjes ga jij niet eens volmaken!
gizzy schreef:
ik vraag per uur 20 euro en dan krijgjeDJ Bastisito schreef:
Dan heb je het over verschillende DJ's. Edwin Evers is radio-DJ, gewoon plaatjes aan elkaas lullen. Je hebt ook nog club-DJ en drive-in DJ. ZO zijn er veel verschillen.
Edwin Evers is geen dj, maar een presentator.
Ik vind dat als je op de radio bent je jezelf geen dj moet noemen maar presentator.Die goedkope drive-in shows verzieken eigenlijk de markt. Las laatst nog op een website dat ze een show voor 30 euro aanbieden. Hier kan je toch niet tegen concureren. Je moet dan niet zien wat voor troep ze allemaal meenemen, maar mensen kijken toch vaak naar de prijs ipv de apparatuur.