Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Diontjuh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Diontjuh (Pagina: 4 van 4)

Topic: Welke speakers heb ik nu (4-6-2005 13:02:00)
voor degene die het willen weten: ik wil graag weten wat voor box het is omdat ik hem nu op een peavy M-4000 versterker heb aangesloten.. maar ik denk dat die niet het maximale uit mijn box haalt en dat zou ik wel graag willen :)
Topic: Welke speakers heb ik nu (3-6-2005 18:42:00)

mdk schreef:

Even die plastic horn er uit schroeven en van boven af er een foto van maken.
Ik heb er ook niet zo heel veel verstand van maar dan er voor de ander mensen wat meer te zien.

En 25 kg is nog wel een normaal gewicht voor een topkastje.
kijk de onderste 2 foto's daar zie je de speaker gewoon van de zijkant.. dus van bovenaf zou je het zelfde zien
Topic: Welke speakers heb ik nu (3-6-2005 18:37:00)
hmm als ik wist wat drivers warenashamed :$
en wat wil je van de magneet zien? de achterkant gewoon? want er staat nix van stikkerjes op ofzo.

de box weegt btw (naar mijn schatting) 25 of 30 KG, t is iig een t*r*ng werk om die dingen op de statieven te krijgen.

edit: t was 700e. typo :)
Topic: Welke speakers heb ik nu (3-6-2005 18:27:00)
zo, ff de bass speaker eruit geschroeft.. op de achterkant heeft wel een labeltje gezeten maar dat is er helaas af gehaald.. hier wat meer fotos (van oa de bass speaker zelf waar ik geen merk op kon vinden.

https://img94.echo.cx/img94/2796/dscf00744qz.jpg
https://img94.echo.cx/img94/8051/dscf00753aj.jpg
https://img211.echo.cx/img211/5825/dscf00760zb.jpg
https://img211.echo.cx/img211/7465/dscf00771ja.jpg
https://img211.echo.cx/img211/3155/dscf00780cg.jpg
https://img211.echo.cx/img211/1874/dscf00807ju.jpg

ik ben zelf niet zozeer bang dat het een kat in de zak is, want ik heb deze boxen overgekocht van een kennis van mijn ouders.. ik denk dat hij zich diep zou moeten schamen als het niet is wat hij mij heeft verkocht. Ik heb dr bovendien nog 700 euro voor moeten betalen en ze zouden een nieuwwaarde hebben van ergens rond de 2000 euro
Topic: Welke speakers heb ik nu (3-6-2005 13:35:00)
Hallo,

ik heb pas geleden nieuwe speakers gekocht, maar nu vraag ik me af welk type het precies is..
Ze zijn van het merk KS audio (.de) en ongeveer 2 jaar oud.

Ze hebben een 15 inch bass speaker en zouden een RMS vermogen van 450 of 500 watt hebben.

een aantal plaatjes:

https://img81.echo.cx/img81/7145/dscf00967xh.jpg
https://img81.echo.cx/img81/5476/dscf00972sc.jpg
https://img156.echo.cx/img156/5706/dscf00982pi.jpg
https://img156.echo.cx/img156/4964/dscf00997qi.jpg
Topic: budget externe geluidskaart (2-6-2005 23:07:00)

Dacide schreef:

enige wat ik wil is mijn laptop aansluiten op mijn mixer om zoedoende setjes te kunnen opnemen. Meer hoeft echt niet.

Heb inmiddels al geboden via ebay op de creative MP3+.

Van mij mag er een slotje op....
je kunt anders ook even kijken op tweakers.net/pricewatch daar meot je tussen geluids apparaten zoeken naar USB, van 22 euro tot ver over de 100 euro hebben ze ze :)
Topic: Beatmixen (1-6-2005 14:51:00)
Hmm, Nu ben ik dan ook een weekje bezig met mixen.. en ik vind dat de nummers ook nog lekker op elkaar aansluiten.
Echter de bass is altijd gewoon recht bovenop elkaar dus dat je een goeie dreun hoort als je de crossfader omgooit, Maar eigenlijk let ik niet zo op die beats en tel ik niet van 1234 1234 etc etc totdat ik er 16 heb. Is dit erg en kan dit de overmix van een plaat bederven?