Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Diontjuh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Diontjuh (Pagina: 1 van 4)

Topic: Waarde Bose 802-c System (24-3-2008 14:03:00)
niemand blijkbaar :p ?
Topic: Waarde Bose 802-c System (22-3-2008 19:58:00)
Goedendag heren,

ik heb hier in mijn oude collectie spullen een Bose 802-C System controller gevonden zoals hier afgebeeld: https://img230.imageshack.us/img230/1487/spd20070224171020bof8.jpg

Nu heb ik al een beetje rondgezocht en gezien op ebay dat hier nog een dikke 200 euro voor gegeven wordt.. maar wat denken jullie dat dit apparaatje waard is hier in Nederland?
Topic: Pompje defect? (2-6-2006 14:16:00)

LJ-Dydo schreef:

misschien het pompje verkeerd aan gesloten? shut up :X
Ik heb niks verwisseld qua bekabeling dus dat zou niet kunnen.. Naja ik zal maar eens gaan kijken naar een nieuwe fogger dan :)

edit: ik heb er net ff op geslagen,, hij rammelt wel een paar seconden en daarna doet hij niks meer.. volgens mij is hij echt dood zeg.. t was btw een showtek F-850 maar daar zal vast geen los pompje meer voor te krijgen zijn?
Topic: Pompje defect? (1-6-2006 22:12:00)

prosoundandlight schreef:

Kan je een bepaald geluid waarnemen als je de roker laat werken? Hoor je misschien een getik? Of een soort ratel? Of hoor je gewoon niks?
Helemaal niks
Topic: Pompje defect? (1-6-2006 19:20:00)

René Eppink schreef:

diontjuh schreef:

En nu het slangetje van de tank naar de pomp leeg was, zoog hij ook niks nieuws meer aan zegmaar.. Klopt het dan dat het pompje kapot is of zijn er andere oorzaken die mij kunnen helpen?
Pompjes van rookmachines zijn niet echt zelfaanzuigend, dus als er geen vloeistof in het slangetje zit kan het heel goed dat hij het überhaupt niet doet. Heb je 'm ook getest toen er wel vloeistof in het aanzuigslangetje zat? Zo nee, misschien eerst nog eens proberen?
Dat heb ik ook geprobeert ja, maar hierna heb ik de slang schoongespoeld en het vernevelstukje (zeg ik dat goed?) ook schoongemaakt.. Maar als je een nieuwe rookmachine koopt zit er toch ook geen rook in het slangetje? en omdat het zegmaar gesloten aan 1 kant is kan ik het slangetje toch ook niet vullen?
Topic: Pompje defect? (1-6-2006 19:02:00)

dj xciter schreef:

het pompje zuigt de vloeistof uit het reservoir.
dus waarschijnlijk is inderdaad het pompje defect.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Zijn pompjes universeel of moet ik persé dat pompje hebben? heb zo een 7 jaar oud showtek foggertje dus denk dat daar geen pompje meer van te krijgen is..
Topic: Pompje defect? (1-6-2006 18:43:00)
Mijn rookmachine werkt niet meer sinds kort (heb m al zeker een half jaar niet meer gebruikt).. en sja dan ga je hem uit elkaar halen.. slangetjes reinigen etc. maar er gebeurt eigenlijk niks..
Ik heb het idee dat het pompje defect is.. dat is toch dat ronde ding direct na het slangetje vanuit het reservoir? Want als ik door de aluminium buis blaas kan ik gewoon tot voren doorblazen zegmaar, heb de vernevelaar ook schoon gemaakt.

En nu het slangetje van de tank naar de pomp leeg was, zoog hij ook niks nieuws meer aan zegmaar.. Klopt het dan dat het pompje kapot is of zijn er andere oorzaken die mij kunnen helpen?
Topic: Zelfbouw spiegelbal (21-6-2005 19:02:00)

gunnie schreef:

jeroenvdv schreef:

night06 schreef:

een bal met rechte vlakken
Uh.. Een kubus? razz :p
een spiegelkubus!
de toekomst! razz :p
als dat een mooi effect geeft is dit wellicht makkelijker te maken
Topic: Zelfbouw spiegelbal (21-6-2005 11:35:00)
nou als we nu weer ontopic gaan,

Ik denk dat de spiegeltjes geen probleem zijn.. we hebben goeie zaken gedaan met een glasbedrijf toen we ons huis hebben gebouwd, en ze leveren ons nu heel veel dingen zelfs gratis als service!

nu was mijn vraag, van welk materiaal zijn die dingen gemaakt en hoe word hij zo stevig?
Topic: Geslaagd?!?! (20-6-2005 15:53:00)

Timmiej schreef:

communicatie en multimedia design
hee dat gaat een vriend van me ook doen.. neem aan dat je na de HSZ gaat?

edit: de afkorting is btw CMD