Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tomelohw
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Tomelohw (Pagina: 4 van 4)
Topic: mixer + cd speler (13-10-2003 20:31:00)
ja ik weet het niet....daarom vraag ik het aan jullie..
ik denk dat ik dan maar op jullie woord ga en voor de gemini ps-626i ga...
maar wat vinden jullie.....de numark cdn-36 of twee toploaders rond die prijs?
wat vinden jullie makkelijker?
Topic: mixer + cd speler (13-10-2003 20:28:00)ik denk dat ik dan maar op jullie woord ga en voor de gemini ps-626i ga...
maar wat vinden jullie.....de numark cdn-36 of twee toploaders rond die prijs?
wat vinden jullie makkelijker?
p.s. stuttering is dus eigenlijk steeds terug springen naar het vastgestelde cue-punt.....maar bij de pioneer cmx-3000 is dat dus het zelfde als steeds opnieuw op het cue knopje drukken...want dan spring hij ook terug naar het cue punt??
Topic: mixer + cd speler (13-10-2003 20:19:00)nou .....ik ben namelijk niet van plan zoveel geld uit te geven aan een mixer....
vind een cdspeler eigenlijk belangrijker.en heb dus al gezien dat dit een goede is.
of zou ik misschien voor twee toploaders moeten gaan?....is ook fijner lijkt mij..maarja die heb je niet rond die prijs met dezelfde opties als de dubbele van numark
maar de mixer moet ongeveer rond de 150/200 zijn en die dap lijkt mij de fijnste met de beste functie's. deze dus www.new-line.nl/v/11802
wat vinden jullie?
Topic: mixer + cd speler (13-10-2003 17:43:00)vind een cdspeler eigenlijk belangrijker.en heb dus al gezien dat dit een goede is.
of zou ik misschien voor twee toploaders moeten gaan?....is ook fijner lijkt mij..maarja die heb je niet rond die prijs met dezelfde opties als de dubbele van numark
maar de mixer moet ongeveer rond de 150/200 zijn en die dap lijkt mij de fijnste met de beste functie's. deze dus www.new-line.nl/v/11802
wat vinden jullie?
ik ben een beginnende dj en zoek een leuk mixertje.
ik zat zelf te denken aan de dap dj station www.new-line.nl/v/11802
wat vinden jullie...heeft hier al iemand ervaring mee?
en als cd speler zat ik te denken aan de numark cdn-36 www.new-line.nl/v/71
iemand ervaring?
of weet iemand misschien iets beters?wat is eigenlijk het effect van een stuttering en reverse....wat houdt dat eigenlijk in..
ben een beginnende dj dus weet er niet veel van
groetjes
ik zat zelf te denken aan de dap dj station www.new-line.nl/v/11802
wat vinden jullie...heeft hier al iemand ervaring mee?
en als cd speler zat ik te denken aan de numark cdn-36 www.new-line.nl/v/71
iemand ervaring?
of weet iemand misschien iets beters?wat is eigenlijk het effect van een stuttering en reverse....wat houdt dat eigenlijk in..
ben een beginnende dj dus weet er niet veel van
groetjes