Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Fl@x
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 49 bijdrage(n) van Fl@x (Pagina: 4 van 5)
Topic: USB-kaart (1-4-2004 15:58:00)
Mijn opmerking was niet persoonlijk aan jou bedoeld hoor! Kijk we zitten hier op een professioneel forum, en ik vind dat heel veel mensen hun mening heel oppervlakkig weergeven. Als je een goed argument hebt of een betere oplossing zouden we er allemaal iets aan kunnen hebben. Persoonlijk vond ik die idols show ook niet helemaal super maar op het technische vlak heb ik er weinig op aan te merken. Qua licht dan. Kleurgebruik vond ik echter wel redelijk lollypop. Maar ja, dat is persoonlijke smaak.
No offence! Greetz Fl@x
Topic: idols "licht e.d." (15-3-2004 20:45:00)
Ik kan nog steeds niet geloven dat op een P3 Medion laptop geen USB aansluitingen zitten. Kan je niet ff foto's posten van de beschikbare aansluitingen? Anders geef je misschien geld voor niets uit.
Groeten
Topic: USB-kaart (1-4-2004 11:48:00)Groeten
Dat is een redelijk grote opening meestal aan de zijkant van de laptop.
Soms zit er een stuk plastic ter bescherming in. Het komt ook vaak voor dat er een soort van drukknop naast zit om de kaart weer uit te werpen.
Zoek ze!!
Topic: USB-kaart (1-4-2004 10:15:00)Soms zit er een stuk plastic ter bescherming in. Het komt ook vaak voor dat er een soort van drukknop naast zit om de kaart weer uit te werpen.
Zoek ze!!
Je zou e.v.t een PCMCIA geluidskaartje kunnen aanschaffen. Er moet dan echter wel een PCMCIA slot op je Laptop zitten.
Topic: draaien mbv laptop? (1-4-2004 10:12:00)Volgens mij vergeten we allemaal een beetje de hoofdzaak van het verhaal.
Een avondje draaien is pas geslaagd als iedereen lekker gedanst heeft en het ook nog naar zijn zin heeft gehad. Wat zou het ene moer uitmaken of je er nou met platen gemixt hebt, Mp3's gedraaid vanaf je laptop / PC of gewoon ouderwets CD'tjes hebt staan draaien. Ik ken namelijk genoeg mensen die goed kunnen mixen, maar van een menigte entertainen hebben ze geen kaas gegeten. Op die manier sla je de plank behoorlijk mis dacht ik. Het enige wat telt is dat het publiek met een goed gevoel naar huis gaat. En jij ook natuurlijk!
Greetz
Topic: draaien mbv laptop? (31-3-2004 00:15:00)Een avondje draaien is pas geslaagd als iedereen lekker gedanst heeft en het ook nog naar zijn zin heeft gehad. Wat zou het ene moer uitmaken of je er nou met platen gemixt hebt, Mp3's gedraaid vanaf je laptop / PC of gewoon ouderwets CD'tjes hebt staan draaien. Ik ken namelijk genoeg mensen die goed kunnen mixen, maar van een menigte entertainen hebben ze geen kaas gegeten. Op die manier sla je de plank behoorlijk mis dacht ik. Het enige wat telt is dat het publiek met een goed gevoel naar huis gaat. En jij ook natuurlijk!
Greetz
Waarom is een Dj met koffers vol illegale CD's meer waard als iemand die
een legale versie van BPM heeft aangeschaft inclusief controller en MP3 abonnement.
En tuurlijk gebruik je zo'n Mp3 systeempje niet stand-alone. Het blijven computers, dus de cd-koffers gaan natuurlijk altijd nog mee.
Ik snap het ff niet meer geloof ik....
Topic: draaien mbv laptop? (30-3-2004 23:41:00)een legale versie van BPM heeft aangeschaft inclusief controller en MP3 abonnement.
En tuurlijk gebruik je zo'n Mp3 systeempje niet stand-alone. Het blijven computers, dus de cd-koffers gaan natuurlijk altijd nog mee.
Ik snap het ff niet meer geloof ik....
Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen!!
Topic: draaien mbv laptop? (30-3-2004 19:09:00)
Ik gebruik naar volle tevredenheid BPM studio op een AMD athlon Laptop 1500 MHZ.
Never nooit niet last van onstabiliteit. Gebruik een externe USB geluidskaart en tevens een externe harddisk van 80 Gig. Kan je namelijk je laptop ook gewoon voor personal doeleinden gebruiken.
Vind het wel een beetje ver gaan dat mensen hier roepen dat BPM voor kinderfeestjes geschikt is. Beetje jammer zeg ik dan maar!
Topic: QSC PLX 3402 (24-3-2004 23:44:00)Never nooit niet last van onstabiliteit. Gebruik een externe USB geluidskaart en tevens een externe harddisk van 80 Gig. Kan je namelijk je laptop ook gewoon voor personal doeleinden gebruiken.
Vind het wel een beetje ver gaan dat mensen hier roepen dat BPM voor kinderfeestjes geschikt is. Beetje jammer zeg ik dan maar!
De PLX serie van QSC is zeker een leuke reeks versterkers, houd echter wel in je acherhoofd dat dit wel de budget serie lighweigth versterkers is. Wil je graag wat meer kwaliteit dan moet je voor de PL2 of powerlight series gaan. Ben wel een beetje met Ronny eens dat een conventioneel gevoede versterker toch wel iets anders klinkt op het sublaag. Maar dat kan ook aan mij liggen. Qua vermogen hoef je niet te twijfelen over die amps, dit leveren ze echt wel. Dus als je budget genoeg hebt is het wel een goede aanschaf.
Misschien verstandig om eens een versterker te testen op je eigen set, zodat je het mooi met je Dynacords kan vergelijken.
Succes gewenst!
Greetz Fl@x
Topic: idols "licht e.d." (17-3-2004 22:58:00)Misschien verstandig om eens een versterker te testen op je eigen set, zodat je het mooi met je Dynacords kan vergelijken.
Succes gewenst!
Greetz Fl@x
Je ziet mijn opmerking verkeerd. Tuurlijk is het heel leuk dat het kan bewegen, maar was dat echt nodig? Ik kan nou niet zeggen dat het effect zo spectaculair is. Ik heb dan zelf nisschien niet zo'n grote show, maar dan kan ik toch nog best mijn mening ergens over hebben, ook al heb ik die spullen zelf niet?
Hey Peter,Mijn opmerking was niet persoonlijk aan jou bedoeld hoor! Kijk we zitten hier op een professioneel forum, en ik vind dat heel veel mensen hun mening heel oppervlakkig weergeven. Als je een goed argument hebt of een betere oplossing zouden we er allemaal iets aan kunnen hebben. Persoonlijk vond ik die idols show ook niet helemaal super maar op het technische vlak heb ik er weinig op aan te merken. Qua licht dan. Kleurgebruik vond ik echter wel redelijk lollypop. Maar ja, dat is persoonlijke smaak.
No offence! Greetz Fl@x
Ik vind het wel erg ver gaan dat mensen met nog relatief weinig ervaring hier dingen lopen te spuien over lichtshow voegt weinig toe enz.
Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven over kleurgebruik, materiaalgebruik enz.
Maar als je zelf nog niet eens een show van dit formaat hebt gedraaid gaat het aardig ver om zo stoer te praten.
Sorry maar dat wou ik ff kwijt.
Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven over kleurgebruik, materiaalgebruik enz.
Maar als je zelf nog niet eens een show van dit formaat hebt gedraaid gaat het aardig ver om zo stoer te praten.
Sorry maar dat wou ik ff kwijt.