Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 4 van 20)
Topic: Martin Magnum 1000 kapot, welk kabeltje op welk pinnetje? (3-3-2006 15:36:00)
De PLX2-serie had ik ook gezien. De specs zien er ook prima uit. Afwachten maar even wat de boze buitenwereld er van vindt (en wat ze gaan kosten...).ze kosten net niks... prijslijst heb ik al gezien
ik geloof dat die op de site van de importeur staat
jahoor, daar staat ze: prijslijstTopic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (25-1-2006 17:04:00)
(GM = General MIDI)ik denk niet dat dit is wat hij zoekt, ik denk dat hij de originele nummers wil hebben zonder tekst
Topic: Crown of QSC ? (28-12-2005 11:40:00)iemand? niemand?Topic: Crown of QSC ? (21-12-2005 18:32:00)
Ik wist even niet of ik dit hier of in het 'licht'-board moest vragen, dus heb ik het maar hier gezet.
Ik heb een Martin Magnum 1000, deze is vorige week kapot gegaan. Wat bleek, met de rookmachine zelf is niks aan de hand, maar de kabel naar de afstandsbediening is kapot. De kabeltjes zijn van de pinnetjes van de plug afgebroken.
Mijn vraag is: Hoe weet ik welk kabeltje (kleur) ik op welk pinnetje van de plug moet solderen?
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (25-1-2006 17:56:00)Ik heb een Martin Magnum 1000, deze is vorige week kapot gegaan. Wat bleek, met de rookmachine zelf is niks aan de hand, maar de kabel naar de afstandsbediening is kapot. De kabeltjes zijn van de pinnetjes van de plug afgebroken.
Mijn vraag is: Hoe weet ik welk kabeltje (kleur) ik op welk pinnetje van de plug moet solderen?
Victor schreef:
Niet bij mij.De PLX2-serie had ik ook gezien. De specs zien er ook prima uit. Afwachten maar even wat de boze buitenwereld er van vindt (en wat ze gaan kosten...).
ik geloof dat die op de site van de importeur staatjahoor, daar staat ze: prijslijst
is er al iets bekend over de prijzen van deze XTi's?
Topic: Nieuw: Crown XTi super lichtgewicht amps (25-1-2006 16:59:00)qsc heeft nu ook nieuwe amps, zelfs 2 van 5,9 kg
de plx2 serie!
Topic: Stem uit liedjes halen (7-1-2006 11:00:00)
de plx2 serie!Snake schreef:
Je kan ook een MIDI-file zoeken (zijn wijdverspreid op het internet), al hangt het geluid wat je dan krijgt helemaal af van de GM-synthesizer die je gebruikt. Als je de ingebouwde GM-synth van Windows gebruikt moet je niet veel verwachten... Wellicht kun je een gratis VST GM-synth op het internet vinden die een stuk beter is.(GM = General MIDI)

dankzij een mooie aanbieding voor een plx is het dan toch een plx geworden 
Topic: Crown of QSC ? (27-12-2005 10:27:00)
echt niemand hier met een crown xs in zijn bezit?
Topic: Crown of QSC ? (24-12-2005 15:57:00)Dealer zit om de hoek, maar heeft geen mogelijkheden om te testen, hij heeft ze gewoon niet op voorraad.
Topic: Crown of QSC ? (24-12-2005 11:50:00)H. schreef:
is er hier iemand met een Crown XS in zijn bezit? En dan het liefst een beetje in de buurt van Zuid-Limburg. Dan kan ik misschien eens langskomen om hem te vergelijken met een plx.ik denk dat de keuze uit budget overweging toch plx of xs word 
