Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dutchspiders

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 4 van 15)

Topic: Daslight dmv Midi triggeren (15-10-2007 22:56:00)
Met de nieuwste daslight kan je tegenwoordig ook via dmx programma's triggeren onder schuiven happy :)
Topic: Daslight vraagje (21-5-2007 22:05:00)
nee
Topic: Daslight vraagje (20-5-2007 21:47:00)
hoi pietje daslight 2 is al even uit hoor,
Heb er al een paar shows mee gedraaid en gaat goed happy :)
Mooi alles open proggen en live in schuiven werkt prima.
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (18-4-2007 21:14:00)
Ik zit er ook op school (friesland college). Net als chuckie zegt je moet de juiste insteek hebben.
Maar als je b.v je taal engels of duits wil doen moet je weer naar een andere locatie.
We zitten nu in een tijdelijk gebouw.en voor de rest is het echt heel veen eigen iniatief tonen. Als je nog meer vragen hebt kan je mij denk ik ff beter emailen.
Topic: Daslight LTP/HTP (30-3-2007 15:03:00)
Ik zie liever een knopje go to next scence en fade in fade uit.
Mailtje naar daslight wink ;)
Topic: Daslight LTP/HTP (30-3-2007 13:23:00)
Als je het wil moet je dus even 2 apparte chases maken dit is nou ook niet zoveel moeite omdat je de chase gewoon kan kopieren en al je stappen selecteren en dan de faders ff wat naar beneden drukken.
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (14-2-2007 18:57:00)
"sturdeerd" doe theattechniek pop en media opleiding niveau 4
Weet niet als je dit bedoeld?
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (1-2-2007 14:33:00)
Uhh als ik in mijn 2de jaar stage ga lopen ben ik ook geen 18 maar zit wel op theatertechniek school in leeuwarden(frieslandcollege)......................
Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 22:24:00)
Idd, van dag op dag beslissen dat je op eens geen partner wil, vind ik wel wat snel...
Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 21:47:00)
Jongen zoekt partner om drive in show te starten.

Is dat niet een betere titel?