Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Basbox112

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 73 bijdrage(n) van Basbox112 (Pagina: 4 van 8)

Topic: draaien mbv laptop? (21-11-2005 17:50:00)
Om even terug te komen op de losse besturings unit's voor een digitaal systeem:
klik en klak.

Heeft iemand hier meer info over? Zal dit de toekomst worden (er vanuitgaande dat er dan een flink team ingenieurs aan het uiterlijk gaat werken ;))?
Topic: uitgangen mengpaneel (20-11-2005 17:04:00)
Ja dat werkt vast wel, of het er voor bedoelt is is een heel ander verhaal maar ook schadelijk zal het niet zijn, is eigenlijk alleen werkzaam als je de aux post knopjes instelt, wanneer je aux pre gebruikt zul je ook geluid over je aux out krijgen terwijl je faders dicht staan. (zo zit het met mijn dapje tenminste, en lijkt me sterk als dat bij behringer anders is)

Corrigeer mij als ik er naast zit.

Groeten

Bas
Topic: Suggestie webshop en forum (20-11-2005 16:53:00)

Dré schreef:

basbox112 schreef:

Dan ik weer met een suggestie ;)
Wanneer je ingelogd bent op je forumaccount kan zolang jij aangemeld bent je wachtwoord uitgelezen worden door jou of andere computergebruiker wanneer je klikt op 'je gegevens'. Is voor op een openbare comp waar per ongeluk toch coockies gebruikt worden niet heel handig.
ERG goede tip. Zal hem zeker implementeren zodra ik tijd heb. Is inderdaad niet nodig om het wachtwoord mee te sturen bij deze pagina. Mogelijke oplossing is OF het wachtwoordveld gewoon leeg te laten (werkt prima natuurlijk) OF de MD5 versie te versturen (is versleuteld en niet te lezen).

Ik zal hier zeker eens naar kijken.
Om nou het veld te vullen met 32 tekens 'voor de bezoekers onzinnig' geblaat is voor niemand handig denk ik ;)

Misschien is het wel een veiliger idee om de wachtwoorden in de database al als md5 op te slaan? (zit je wel met het probleem dat je het ww niet meer toe kan laten mailen, maar daar zijn veel andere oplossingen voor..).

Bas

* Als gelezen markeren per onderwerp zou super zijn als dat ingevoerd is!
Topic: Nummer om mee wakker gemaakt te worden. (19-11-2005 17:31:00)
Gorden - Chagerein!!!
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (19-11-2005 00:47:00)

Dj Mark schreef:

Men neemt de single van touch & go, dat gelal aan het begin hoef ik niet te horen, dus begin ik bij het stukje "would you go to bed with me?". Daar begint mijn cue-point, en ga ik gewoon met de jog draaien tot ik bij dat punt ben, als ik 30 sec. of meer moet draaien aan de jog, gebruik ik de search knoppen. Ik gebruik play pas zogauw ik de plaat echt in ga mixen, voor die tijd niet. Zelfs afluisteren doe ik met de cue knop.
Bij meer dan 'meer dan 30 sec' kun je nog heel mooi het jogwheel ICM de searchknoppen gebruiken, geweldig! (Werkt ook icn track knopjes, zo kun je op een cd met 50 sampletjes/loopjes oid ook heel snel tussen de nummers zoeken, top!)
Ben zelf met de pioneers ook een alles que-er ;)
Bas
Topic: uitgangen mengpaneel (19-11-2005 00:43:00)
Ik ken het apparaat in kwestie niet maar bij veel soortgelijke apparaten (zoals de dap gig 12 die ik nog in een koffertje heb staan) heeft het apparaat naast de main mix uitgang en de cntrlroom/phones uitgang ook nog een record uitgang, met tulp stekkertjes. Die kun je weer naar je pc/monitor sturen (wanneer je hetzelfde wilt opnemen als je afspeelt over je monitor). Wanneer je geen record uitgang hebt kun je op de mainmix out best een verloopje plaatsen. Ik eet mijn konijn op als er hier in de webshop geen geschikt verloopje(s?) is te vinden. Wanneer je hier zelf niet uitkomt moet je even posten welke aansluitingen er aanwezig zijn (xlr/jack/tulp enz.)

Bas
Topic: uitgangen mengpaneel (18-11-2005 18:54:00)
- Ctrl room & phones (links + rechts)

voor je monitor.
en
- Main mix (links + rechts)
naar je pc.
Topic: Suggestie webshop en forum (18-11-2005 18:49:00)
Ja de laatste reacties pagina voldoet inderdaad prima... slim zeg als je daar na 2 jaar pas achter komt =S, bedankt!

Dan ik weer met een suggestie ;)
Wanneer je ingelogd bent op je forumaccount kan zolang jij aangemeld bent je wachtwoord uitgelezen worden door jou of andere computergebruiker wanneer je klikt op 'je gegevens'. Is voor op een openbare comp waar per ongeluk toch coockies gebruikt worden niet heel handig. In de vakjes van wachtwoord en wachtwoord nogmaals kun je het zo zien staan (in de broncode). Is een heel kleine aanpassing en het doet de veiligheid behoorlijk ten goede =). Het wachtwoord kan immers al naar je gemaild worden als je het vergeten/kwijt bent. (waar ik helaas al enkele keren gebruik van heb moeten maken maar dat terzijde ;))

Ik ben een mierenneuker wat dat betrefd, zie maar wat ermee gedaan wordt, even goede vrienden als het niet aangepast wordt hoor =P, maar aangezien de perfectie technisch gezien toch wel benaderd wordt met deze site wou ik dit ook even melden (Om de putjes uit de i te halen).

Groeten,

Bas
Topic: Minder geluid / niet zuiver geluid (18-11-2005 16:14:00)
Gelukkig ik schrok al =P. Hij wordt waarschijnlijk niet eens meegeleverd met de mk5 versie, net als de rubberen mat?

Bas
Topic: Minder geluid / niet zuiver geluid (18-11-2005 15:58:00)
Argh, kun je mij vertellen waar dat gewichtje zit dan, heb (natuurlijk) wel de handleiding gelezen, maar aangezien de tafels 2ehands zijn heb ik niet lang gezocht naar iets afschroefbaars achterop de toonarm. Aangezien alles perfect draait en ik nogal tegen 'kloten aan iets waar niets mis mee is' ben heb ik het zo gelaten. Ik ben benieuwd (opgemerkt dat t dus wel perfect draait nu ;)).