Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remco

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Remco (Pagina: 4 van 15)

Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (9-5-2005 17:24:00)
Voor de mensen die wilde weten hoe een Xilica 3060 het doet;

Sinds enige tijd staan hier enkele Digidrives van Void Acoustics en zijn diverse keren gebruikt. Het is een prima apparaat, zeker gezien de prijs, makkelijk te bedienen (de bijbehorende PC-software werkt goed) en de klank is weinig op aan te merken. Voordeel van de processors is dat ze geheel vrij te configureren zijn en de 3 inputs zijn ook chique voor deze prijs. Dit kan handig zijn bij bijvoorbeeld 3 bi-amp monitor(groepen) of twee-weg systeem en monitor gebruik.

Al met al mooi apparaat voor het geld.
Topic: QSC usa 1300 of anders? (26-4-2005 17:28:00)
Inderdaad Joost, evenals de Funktion One E/ MC2 Audio E en de Void Infinite amps....ook voorzien van blauwe ledjes.

Over de USA heb ik redelijk vaak negatieve verhalen gehoord. Maargoed als je ze gaat verlijken met DAP, weet ik niet wat er van die verhalen overblijft.
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (19-4-2005 16:42:00)
De Vibe zal ergens in de zomer leverbaar worden, voor zover ik begrepen heb.
Topic: Geluids set voor ongeveer 2000 man (9-4-2005 17:02:00)
Laat je het nog even weten wat het geworden is? Of hoe je het gaat aanpakken?

Groeten, Remco
Topic: Geluids set voor ongeveer 2000 man (8-4-2005 18:04:00)
Het komt steeds vaker voor dat mensen een behoorlijke set voor weinig geld willen kopen. Voor deze aantallen mensen heb je, zoals al eerder is gezegd, serieus spul nodig. Zeker ook hoorngeladen, omdat je anders niet ver genoeg komt. Om een voorbeeld te geven, voor 2000 man kom je snel uit op 4 dubbel 18" subs met 4 3-weg hoorngeladen toppen per kant, dit natuurlijk perfect gepowered. Voor 12.000 euro ga je dit niet halen met behoorlijke apparatuur.

Voor het huren moet je enkele bedrijven afgaan en bekijken waar je een prettig contact mee hebt en die goede apparatuur voor een nette prijs verhuren. Het is ook handig wanneer ze iets van het geluidssysteem over houden om je eventueel nog te kunnen verhuren mocht je opeens een grotere klus hebben. Verschillende geluidssystemen/merken door elkaar is niet aan te raden.

Wanneer je gaat huren over zo'n periode op regelmatige basis zijn er goede afspraken te maken met bedrijven.

Succes met je keuzes.

Groeten, Remco
Topic: Versterker aan zetten met vermogen open (8-4-2005 15:12:00)
Roger bedoelt de VS serie, deze heeft in tegenstelling tot de V-serie wel volumeregelaars aan de achterkant.
Topic: post hier je foto's / verhalen van de Messe (6-4-2005 20:42:00)
Dat is jammer, al zijn de Led's inderdaad ook interessant.
Topic: post hier je foto's / verhalen van de Messe (6-4-2005 20:26:00)
Nette foto's René. Heb je ook nog de mogelijkheid gehad om diverse geluidssystemen te horen in de demo-ruimtes?

Groeten, Remco
Topic: Bell VPS-400 of een ander A merk. (2-4-2005 20:53:00)
Hoi Eric,

Kort gezegd kun je (wanneer je voor groot oud eaw hout gaat) het beste het 'normale' KF/SB850 systeem kopen naar mijn mening. Daar kun je nog mee voor de dag komen, kun je nog steeds in redelijke aantallen inhuren, kun je verhuren aan collega bedrijven. Als je zo'n exotische KF853/KF1000 koopt (laatste ken ik niet) kun je volgens mij het inhuren in Nederland zo goed als vergeten. Al met al is dit meer materiaal voor the usa met waanzinnige voetbalvelden....

Toch vind ik dat er tegenwoordig een hoop leuk spul te koop is wat een stuk compacter/lichter is en wat ook goed presteert. Zo'n 850 kast zou ik toch niet graag vaak sjouwen.

KF650/695 zou ook nog een optie zijn voor je. Dit is een heel stuk handzamer met zijn 65 kg, als ik het goed heb.

De BH853 zal ongetwijfeld beter presteren in grotere aantallen. Dessalniettemin wordt/werd er volgens mij altijd een rij Sb850/1000 onder gebruikt.

Wanneer je de KF853 als dubbele 850 ziet (dubbel 10" echter maar 1x 2") kun je de BH853 zien als 2x de laagsectie van de KF850. Wanneer ze dit in 1 kast gestopt hadden was het geheel helemaal niet meer handelbaar. Het echte sublaag ga je dus missen, zonder een SB kast.
Topic: Bell VPS-400 of een ander A merk. (2-4-2005 13:57:00)
Hoi Eric,

De KF853 is echt een lompe kast hoor (samen met Bh853 eigenlijk dubbele KF850, alleen dan met 1x 2"). Met de BH853 erbij heb je nog steeds echte subs (SB850/SB1000) nodig voor de sub. Als je voor EAW wilt gaan, kun je beter de 'normale' 850 kast nemen. Met een subje erbij heb je dan een compleet systeem. Anders blijf je met waanzinnig veel (zware!) kasten slepen en voor zover ik je idee begrepen heb ging het je om een flexibel systeem.