Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJJD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 4 van 20)
Topic: Mic geluid is ruk/SPOED (13-6-2005 13:04:00)Mooi mooi mooi!
Ik had ook het zaagplan van Licht & Lawaai gekregen.
Voor de X-tro ,heb ik uitgetekend op het zijpaneel en gemeten met een gradenboog.
Dan de stukken gezaagd bij mijn schoonbroer op zijn houtcombine. (wel makkelijk)
de hoeken die groter zijn dan 45 graden , heb ik bijgeschaafd .Aha! Maar dat is mij nog iets te moeilijk, ik wacht wel heel lui tot iemand een zaagplan heeft gemaakt
Topic: kabelboom voor in truss (29-5-2005 15:48:00)
Is het niet gewoon dat de microfoonversterker in de XTC, veel sterker was dan in je nieuwe mixer?
Heb zelf namelijk ook dat ik bij de UMX-7 het volume helemaal voluit moet zetten om boven de muziek uit te komen. Kan erg vervelend zijn.
Topic: Het bouwen van een case (11-6-2005 23:49:00)Heb zelf namelijk ook dat ik bij de UMX-7 het volume helemaal voluit moet zetten om boven de muziek uit te komen. Kan erg vervelend zijn.
Bedankt voor jullie reacties,
de stekkerdozen zijn gewoon 19" 3HE panelen met een kastje er om heen. Dus evt inderdaad ook om in de truss te leggen.
Maar ik wil het eigenlijk vooral meer gebruiken als vervanging van de bekende gamma blokjes.
De reden hiervoor is dat ik altijd te weinig stekkers heb met die gamma dingen, en sowieso is t een stuk degelijker (en ziet er beter uit vind ik
).
Ik werk (nog) veel met losse apparatuur die hiervoor elk een eigen stekker hebben. Zo is het wel makkelijk te vullen.
Later kan ik ze dan evt gebruiken on stage voor bijv. digitale piano, versterkers.
Maar eigenlijk kan ik t later nog altijd ombouwen naar 2 groepen... Dus ja ik laat het anders gewoon zo, (is ook nog het goedkoopste
) maar dus bedankt
Topic: Het bouwen van een case (11-6-2005 19:14:00)de stekkerdozen zijn gewoon 19" 3HE panelen met een kastje er om heen. Dus evt inderdaad ook om in de truss te leggen.
Maar ik wil het eigenlijk vooral meer gebruiken als vervanging van de bekende gamma blokjes.
De reden hiervoor is dat ik altijd te weinig stekkers heb met die gamma dingen, en sowieso is t een stuk degelijker (en ziet er beter uit vind ik
).Ik werk (nog) veel met losse apparatuur die hiervoor elk een eigen stekker hebben. Zo is het wel makkelijk te vullen.
Later kan ik ze dan evt gebruiken on stage voor bijv. digitale piano, versterkers.
Maar eigenlijk kan ik t later nog altijd ombouwen naar 2 groepen... Dus ja ik laat het anders gewoon zo, (is ook nog het goedkoopste
) maar dus bedankt
Zo, alle profielen gezaagd, alles helemaal goed. Moet alleen nog toplaag maandag ophalen die ik er op ga plakken en daarna nog flightware erop timmeren. Foto's komen dus misschien dinsdag/woensdag.
Heb vandaag ook even samen met wat connectors nog twee 12x schuko paneeltjes gehaald.
De bedoeling was dus eigenlijk dat ik 2 soort grote stekkerdozen ging maken om gewoon stekkers in te stoppen.
Alleen nu zit ik te twijfelen, want ik ben bang dat ik nogal veel stekkers over heb op deze manier, en of ik het dan niet beter kan maken dat de helft van 1 stekkerdoos(6 stekkers dus) groep I is, de andere helft groep II.
En dat zo ook bij de andere, zodat ik uiteindelijk 4 groepen kan gebruiken.
Of zouden jullie toch het oorspronkelijke idee houden van 12 stekkers per groep?
Topic: gemini umx se (9-6-2005 16:56:00)Heb vandaag ook even samen met wat connectors nog twee 12x schuko paneeltjes gehaald.
De bedoeling was dus eigenlijk dat ik 2 soort grote stekkerdozen ging maken om gewoon stekkers in te stoppen.
Alleen nu zit ik te twijfelen, want ik ben bang dat ik nogal veel stekkers over heb op deze manier, en of ik het dan niet beter kan maken dat de helft van 1 stekkerdoos(6 stekkers dus) groep I is, de andere helft groep II.
En dat zo ook bij de andere, zodat ik uiteindelijk 4 groepen kan gebruiken.
Of zouden jullie toch het oorspronkelijke idee houden van 12 stekkers per groep?
Draai nu zelf ook zo'n 3 jaar inmiddels op de UMX-7. Hij heeft veel meegemaakt (veel studentenfeestjes waar veel bier werd geschonken) maar hij doet het nog steeds even goed als in het begin. Ik heb dan ook niets dan goede ervaringen ermee.
Go UMX go!
Topic: Rookmachine (nog een keer) (9-6-2005 16:46:00)Go UMX go!
Wat misschien ook zou kunnen, is een dikkere variant proberen te zoeken van de verwarmingsbuizen, en daar dan van die schuimrubberachtige isoleerbuizen er om heen klemmen. Uiteraard wel van dezelfde diameter.
Topic: DMX Studio Professional (8-6-2005 14:22:00)Ik bedacht net ineens een leuke feature voor DMX studio.
Misschien kan je het zo maken dat het samenwerkt met zulke midi controllers:
https://www.behringer.com/BCF2000/
Hierdoor zou je dan met een DMX interface, zo'n schuifcontrollerdingetje en een computer/laptop met DMX studio best mooie shows kunnen maken.
Topic: Het bouwen van een case (6-6-2005 19:16:00)Misschien kan je het zo maken dat het samenwerkt met zulke midi controllers:
https://www.behringer.com/BCF2000/
Hierdoor zou je dan met een DMX interface, zo'n schuifcontrollerdingetje en een computer/laptop met DMX studio best mooie shows kunnen maken.
Oei oei oei!! Strak!!!
Dacht trouwens eerst even dat je de truss had neergezet op die installatie truss
, later zag ik wel dat dit alleen als "versiering" was.
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (30-5-2005 16:20:00)Dacht trouwens eerst even dat je de truss had neergezet op die installatie truss
, later zag ik wel dat dit alleen als "versiering" was.Contour schreef:
Geen zorgen, ik ben klaar met de zaagplannen voor alle onderdelen van de Punisher II, deze zullen spoedig op speakerstore.nl verschijnen.daanjo schreef:
@ DJJDIk had ook het zaagplan van Licht & Lawaai gekregen.
Voor de X-tro ,heb ik uitgetekend op het zijpaneel en gemeten met een gradenboog.
Dan de stukken gezaagd bij mijn schoonbroer op zijn houtcombine. (wel makkelijk)
de hoeken die groter zijn dan 45 graden , heb ik bijgeschaafd .

Je kan denk ik ook gewoon powercons in je MH's maken, en dan zowel DMX als 230V doorlinken.
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (28-5-2005 23:14:00)@daanjo:
Hoe heb je alle platen gezaagd? Laten zagen of ben je een beetje een zaagbikkel
? Het lijkt me namelijk erg moeilijk om alleen van zulke tekeningen zoveel plaatjes te maken en zo.
Trouwens, ik heb een paar maanden geleden de tekeningen van de punisher van Licht & Lawaai gekregen. Maar nu kan ik deze dus weggooien als ik Punisher 2 wil maken, of zijn er maar een paar kleine veranderingen?
Hoe heb je alle platen gezaagd? Laten zagen of ben je een beetje een zaagbikkel
? Het lijkt me namelijk erg moeilijk om alleen van zulke tekeningen zoveel plaatjes te maken en zo.Trouwens, ik heb een paar maanden geleden de tekeningen van de punisher van Licht & Lawaai gekregen. Maar nu kan ik deze dus weggooien als ik Punisher 2 wil maken, of zijn er maar een paar kleine veranderingen?