Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Coda

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 36 bijdrage(n) van Coda (Pagina: 4 van 4)

Topic: Het merk: ETP (14-3-2003 19:42:00)
De ETP DIGIMIX 60 was mijn eerste mengpaneeltje en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Terwijl ik hem toch zeer frequent gebruikte (6 jaar lang shocked 8O ). Om mee te beginnen is het zeker geen afrader. Misschien is het merk enigzins te vergelijken met bijvoorbeeld JB Systems.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (14-2-2003 19:27:00)
Leuk dat het een sticky is geworden! Ik hoop natuurlijk dat iedereen zijn bijdrage geeft. Op deze manier kunnen veel (beginnende) DJ's eens oefenen met mixen, met nummmers waar je zelf misschien niet opgekomen was... Zo leer je weer van elkaar.

Nog een paar nummers:

- Indeep-Last night a dj saved my life kan ook met de sugarhill gang - rappers delight.
- Enrique Iglesias - Escape met Shanks & Bigfoot - Sweet like chocolate
- Total touch - Touch me there met Village People - YMCA (is niet makkelijk, probeer maar razz :p )
- iets makkelijker: Ce Ce Peniston - Finally met Robin S - Show me Love of met Robyn S - Love 4 Love (aan jou de keus!)

Suc6!
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (14-2-2003 16:35:00)
(na aanleiding van de post van Tom over de dx1000: www.new-line.nl/forum/read/?t=1210&p=2 )

Je kent het wel - twee nummer die gewoon perfect op elkaar inspelen (met een beetje hulp van je pitch wink ;) )

Ik zou zeggen brand los en laat horen welke nummers leuk, handig en mooi in elkaar kunnen worden gemixed.

Laat ik beginnen met bijvoorbeeld Justin Timberlake - Like I love you --> Kool & the Gang - Celebration of Junior Senior - Move Your Feet --> Michael Jackson - Billie Jean

Daan.
Topic: terugkijk op 2002 (3-1-2003 15:11:00)
2002 was een goed jaar voor mij wat betreft DJ-en
-2x pioneer cdj100
-1x pioneer djm600
-1x Pioneer HDJ-1000 (ja ben nogal gecharmeerd van pioneer wink ;)
- erg veel cd's enz..
Topic: kazaa (down) (19-12-2002 11:40:00)
Tja, als je gepakt wordt is het toch al snel 150 euro PER cd! Sluit alvast maar een lening af dan... wink ;)

Respecteer gewoon de artiest en zorg dat je legale versies hebt. Want straks valt er niets meer te downloaden... shocked 8O

Maar wat ik wel even kwijt wil is dat de prijzen van cd's gewoonweg te hoog zijn. Het is ook gewoon niet aantrekkelijk om ze te kopen voor bijv. 22,95 euro. Je moet het wel van twee kanten blijven bekijken.

En mocht je toch geen zin hebben om legale cd's aan te schaffen, dan kan je er aan denken om zo'n muziekcomputer aan te schaffen waarbij je een vast bedrag per maand betaald en dus altijd up-to date blijft. Maar denk er wel aan dat (wat veel mensen vaak denken) het NOOIT in je bezit komt i.v.m rechten en dergelijke.
Topic: hoe maak ik een lijst met mijn muziek collectie van mp3 (16-12-2002 20:48:00)
Ik heb laatst een heel mooi (en gratis! wink ;) ) programma gevonden wat zeker de moeite waard is!

Kijk eens op: www.zerobyte.nl/