Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Leon_feyenoord
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 37 bijdrage(n) van Leon_feyenoord (Pagina: 4 van 4)
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (22-8-2003 11:09:00)
ok even een vraag, wat is nu het verschil tussen de Reloop RP-4000 MK-2 en de Reloop RP-4000 MK-3. Ik hoor het graag, mvg Leon
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (12-8-2003 13:14:00)ik vind hem er echt NIET uitzien
Topic: Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler! (11-8-2003 09:58:00)Er valt prima te werken met die draaiende schijf maar ik vind die gehele Denon juist door al die functies erg onoverzichtelijk, bij live draaien verlies je toch een beetje het overzicht en moet je echt geoefend zijn op dit ding wil je al die functies willen gebruiken.
Je hoeft niet geoefend te zijn, je KUNT de extra functies gebruiken, maar als je ze niet gebruikt werkt hij net zo makkelijk als de cdj1000.
Toen ik met die draaiende schijf van de DN-s5000 bezig was vond ik hem bij afremmen wat onnauwkeurig.
De 1e update heeft de scratchfunctie verbetert, en in de volgende update zit ook al een verbetering. Bij de cdj1000 zal deze altijd hetzelfde blijven(deze heeft nl geen updatefunctie)
Soms hoorde je hem bijna het digitale rekenwerk verzetten (kan ook komen door software problemen die reeds verholpen kunnen zijn door de firmware)
Het komt soms nog wel voor bij een backspin bijvoorbeeld, dat je hem hoort rekenen. Maar ik zie dit niet als een probleem, de muziek staat toch wel harder.
Topic: Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler! (7-8-2003 10:58:00)Je hoeft niet geoefend te zijn, je KUNT de extra functies gebruiken, maar als je ze niet gebruikt werkt hij net zo makkelijk als de cdj1000.
Toen ik met die draaiende schijf van de DN-s5000 bezig was vond ik hem bij afremmen wat onnauwkeurig.
De 1e update heeft de scratchfunctie verbetert, en in de volgende update zit ook al een verbetering. Bij de cdj1000 zal deze altijd hetzelfde blijven(deze heeft nl geen updatefunctie)
Soms hoorde je hem bijna het digitale rekenwerk verzetten (kan ook komen door software problemen die reeds verholpen kunnen zijn door de firmware)
Het komt soms nog wel voor bij een backspin bijvoorbeeld, dat je hem hoort rekenen. Maar ik zie dit niet als een probleem, de muziek staat toch wel harder.
Ik heb hem 2ehands kunnen regelen, 2 maanden oud met factuur. Vandaar....
En jou prijs is beter dan bij mijn plaatselijke dealer.
Maar Victor, jou vraag over bedieningsfouten, zoals je al zegt, ik kan er weinig over zeggen. Maar een voorbeeld van wat fout is gegaan, is dat ik de track wou stoppen met play dus. En de dump reverse stond aan, waardoor ipv stoppen, de track achteruit werd gespeeld. Hetzelfde met een track erin gooien, als je drag-s hebt aanstaan, dan reageert de 5000 als een platenspeler, dus komt hij langzaam op, waardoor het niet meer gelijkloopt. Of ik wil met de pitch bend de track gelijk laten lopen, en dan druk ik op de pitch bend van de sampler.
Maar dat gebeurt misschien 1 of 2 keer, dan ga je er op letten en gebeurt het niet meer, toch?
Topic: Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler! (7-8-2003 10:02:00)En jou prijs is beter dan bij mijn plaatselijke dealer.
Maar Victor, jou vraag over bedieningsfouten, zoals je al zegt, ik kan er weinig over zeggen. Maar een voorbeeld van wat fout is gegaan, is dat ik de track wou stoppen met play dus. En de dump reverse stond aan, waardoor ipv stoppen, de track achteruit werd gespeeld. Hetzelfde met een track erin gooien, als je drag-s hebt aanstaan, dan reageert de 5000 als een platenspeler, dus komt hij langzaam op, waardoor het niet meer gelijkloopt. Of ik wil met de pitch bend de track gelijk laten lopen, en dan druk ik op de pitch bend van de sampler.
Maar dat gebeurt misschien 1 of 2 keer, dan ga je er op letten en gebeurt het niet meer, toch?
ik heb hem eergister gekocht, echt een mooi apparaat! ben zeer tevreden. Ik begin hem langzamerhand onder de knie te krijgen, je kan er veel meer mee dan ik eigenlijk al dacht. Het scratchen van samples tijdens het afspelen van een track enz enz. Heb geen spijt van mijn aankoop. Ik denk dat ik er de goedkopere dn-s3000 aan toevoeg.
Topic: Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler! (8-7-2003 23:08:00)de denon is misschien minder overzichtelijk, maar je kunt er wel leukere dingen meedoen, toch? of zijn die functies overbodig? Ik moet hem nog een keer in het echt proberen, dus daarom weet ik er nog niet zo veel van....
Topic: Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler! (8-7-2003 16:27:00)wanneer krijgen we je review?? ik ben heel benieuwd, kan namelijk niet kiezen tussen cdj1000 en dn-s5000....