Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Leon_feyenoord
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 37 bijdrage(n) van Leon_feyenoord (Pagina: 1 van 4)
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (23-8-2004 11:56:00)
ok exkuses hiervoor
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (23-8-2004 11:38:00)ik doe mijn x1500 weg, voor 900€! hier bij new-line gekocht,inclusief bon enz. Ik doe hem weg omdat een apparte mixer en effecten wil!
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (6-4-2004 14:39:00)100 % waar
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (30-3-2004 12:14:00)ik heb hem nog niet goed kunnen testen omdat mijn vader heel de week thuis werkt, en dan kan het niet hard, maar vanavond ga ik hem eens goed testen.
je hoort nog van me
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (27-3-2004 03:13:00)je hoort nog van me
ik heb hem vandaag binnengehad, en heb nog maar weinig tijd gehad, maar na 2 uur mixen, of beter gezegd pielen, lukt het al aardig. Echt een fijn ding! heel gemakkelijk in gebruik. Ik hoefde alleen voor de sampler de gebruiksaanwijzing erbij te pakken.
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (24-3-2004 10:25:00)dat is waar, de mogelijkheid is er wel voor updates, maar of we die ook daadwerkelijk kunnen gaan benutten zal wel blijken uit het aantal updates.....
ik schat dat er misschien 2 komen ofzo, net als bij de s5000
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (23-3-2004 21:14:00)ik schat dat er misschien 2 komen ofzo, net als bij de s5000
de mijne komt ook binnen deze week
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (19-3-2004 00:18:00)
bedankt voor de review!
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (15-3-2004 17:01:00)zou je aub een uitgebreidere review kunnen doen, want jij bent de enige die ons er iets over kan vertellen. Zou ik in ieder geval heel tof van je vinden. Ik zou wel eens willen weten wat je van de effecten, het geluid, enz vind.
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (11-3-2004 19:37:00)ik heb hem nog niet! anders had ik wel een review hier neergezet