Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van BENjpt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 97 bijdrage(n) van BENjpt (Pagina: 4 van 10)

Topic: Algemene Voorwaarden voor hobby drive-in shows (16-9-2003 16:24:00)

Huurcontract schreef:

Voor het behoud van de apparatuur en andere redenen heeft Extreme Events deze huurvoorwaarden gemaakt:

3. Veiligheid van Apperatuur: Ten behoeve van de veiligheid van de DJ apperatuur, mogen gasten niet aan de apperatuur van de DJ komen, dit omdat die heel gevoelig is. Zelfs als de DJ niet aan het draaien is mag je er niet aan komen. Dit geldt ook voor de lampen.

5. Werkruimte: Je dient te zorgen voor een goed droge, overdekte werkruimte, met een minimum temperatuur van 15°c en een maximum temperatuur van 35°c tenzij schriftelijk anders overeengekomen is. als dat niet zo is, dan zijn we niet verplicht op deze lokatie werk te verrichten.

6. Betaling: Als je niet betaald voor de huur of voor beschadegingen die zijn gemaakt zullen we hiervoor na 1 week rente vragen à 5% per week, om dit te voorkomen kan je het beste voor, tijdens of net na de drive-in contant betalen

7. Boekingen: Als je een pakket besteld, mag het evenement minimaal 2 weken na de datum van het opstellen van het contract plaatsvinden

11. Afzeggen: Afzeggen van de drive in show moet minimaal 2 dagen voordat het evenement plaatsvind. Als dit niet voor deze tijd gebeurd kunnen we hiervoor een vergoeding vragen van maximaal 5 euro

14. Contractbreuk: Als je je niet houdt aan de zojuist uitgelegde huurvoorwaarden kunnen we onze drive in show niet uitvoeren
Nog wat:

- orderhandhaving = ordehandhaving happy :)
- Het feit dat gasten niet aan de DJ apparatuur mogen zitten hoeft niet beargumenteerd te worden.
- wat betreft de werkruimte: die graden Celsius aanduiding lijkt me een beetje overbodig.. (wie feest er bij -10 of +40?). Dat met die overkapping is een goed punt.
- Als je rente vraagt 5% dan moet je 1. ingeschreven zijn bij de KvK. 2. Er is een wettelijk maximum van 1,5% per maand (dacht ik).
- Waarom mag iemand minimaal 2 weken van tevoren jullie boeken?
- 5 euro vergoeding voor annulering is niet echt gebruikelijk happy :) . Meestal reken je in percentages van het contractueel vastgelegd bedrag.
- punt 14: je kan het wel uitvoeren maar je zal het niet uitvoeren.. wink ;)

Check verder je spelling nog eens. Ook deze punten zijn bedoeld als opbouw voor je voorwaarden.

gr.
Topic: Firestorm (16-9-2003 16:11:00)

martijn schreef:

net wat je wilt. ik ga zo bellen(moet opschieten, bijna sluitingstijd) om een scanmaster 2 voor me te laten komen happy :) happy :) schijnt een mooi dingetje te zijn. in ieder geval kan ik je in minder dan een week mijn mening over de scanmaster 2 geven. en dan getest met cyclones. wink ;)
Week is ruimschoots voorbij. happy :)
Topic: Stekker afstandbediening Z-80 (12-9-2003 22:40:00)

Dré schreef:

Maar of ze NU 230V of laagspanning schakelen weet ik dus niet!
Doe anders ff de "natte vinger" test.. en laat het ons ff weten laugh :D

Maar dat een kabel dik is hoeft m.i. niet auto 230V te betekenen, het kan ook zijn voor de robuustheid (kabelbreuk)..
Topic: Verschil tussen de Scanmaster 1 en Scanmaster 2 (11-9-2003 16:42:00)
FF een schop omhoog.

Ik heb die handleiding van de vergelijkbare operator eens gedownload.
Begrijp ik goed dat je 30 banken hebt met elk 8 scenes om te programmeren?
En dat 1 scene gelijk staat aan 1 bepaalde scan stand? shocked 8O
Is er niet zoiets als meerdere steps in 1 scene??
Topic: Lightprocessor Q-Commander (10-9-2003 14:28:00)

Dré schreef:

Je programmeert de Q-commander via de toetsen van het apparaat.
Dat is vaker zo toch...?? laugh :D
Topic: flightcase (9-9-2003 16:17:00)

loos_wim schreef:

hallo
ik ben van zin voor mezelf flightcases te maken maar zou er iemand van jullie een een technische tekening kunnen sturen of een paar dat ik ongeveer een gedacht heb van maten en materiaal thnx.
Wim gaat loos.. vraagt loos laugh :D

Hoeveel HE, 19", tunnelmodel etc. etc.
Topic: welke Strobo (9-9-2003 13:33:00)
Zet ff bij de reviews dan.. een gewaarschuwd mens telt voor 2!
(Of zou Dre er niet blij mee zijn.. shocked 8O )
Topic: flightcase scenesetter 24/48 (9-9-2003 09:39:00)

martijn schreef:

de site ziet er maf uit, maar er staat wat ik er wilde hebben. websitemaker.kennisnet.nl/doublepowerdrive-in/
daarop staan de foto's van de cases van de showtec showmaster 24 en de GLP scan operator 12 pt.
He Martijn,

Bedankt voor al je moeite... maar dit is de DC1224 en niet de DC2448.. shocked 8O

gr.
Topic: flightcase scenesetter 24/48 (8-9-2003 16:38:00)
Martijn,

'K heb je een mail gestuurd..
Topic: flightcase scenesetter 24/48 (8-9-2003 13:35:00)
Blijkbaar geen andere cases? shocked 8O

Nog ff een andere vraag/opm.: Is het zo dat botex stopt met de 24/48 scenesetter versie? In Dre z'n shop staat op=op en op www.botex.com staat de tafel ook niet meer vermeld (wel de kleine broer)...

gr.