Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pulse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 4 van 13)

Topic: Crossover + bekabeling kopen? (17-2-2004 11:15:00)
Hallo,

Ik heb het forum afgezocht, de technische site even bekeken. Maar niks kunnen vinden.
Ik wil graag mijn setje actief maken. Ik heb 2x PR115 en 2xPR115B

Ik weet dat ik een X-over nodig heb. dat wordt waarschijnlijk een Behringer 2300
Ik neem er nog een versterker bij, een DAP mission 900. Dat is dezelfde die ik nu ook heb.

Mijn bedoeling is om deze 3 apparaten in een kist te stoppen? welke kist? en dit intern allemaal met elkaar te verbinden zodat alleen 4 speaker kabels eruit komen en aansturing naar mijn mengpaneel...

En wat heb ik nog allemaal meer nodig om dit aan te sluiten?

Ik draai nu passief. En krijg straks feesten voor 80 man, en ik denk niet dat 1 versterker dat helemaal aan kan....

Dus:

Wat voor kist? uit de shop, 3 apparaten komen erin. Welke benodigheden (nog) meer?

[edit] spel fouten eruit gehaald..
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (18-12-2003 12:57:00)
En is Acrylaat-verf ook een optie??
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (18-12-2003 11:22:00)
Zo lange tijd geleden maar we moesten er maar weer eens verder met het meubel...

Druk druk druk...

Het is dus een tafel geworden, 200CM lang, 90CM hoog en 45CM diep.
hij zit nu in elkaar, maar nu moet ik hem alleen nog verven, Zwart uiteraard.

Ik heb nu 4 zilveren-metaal hoekprofiel over, en een blanke kast.

Wat voor verf kan ik het beste kopen voor het hout (MDF 12mm)

Mijn vader had het over dat ik de kast eerst moest voorbehandelen, anders trekt de zwarte verf in het hout, wat ook weer niet goed is.. met een of andere lak??

Help!!
Topic: Truss ombouwen... (17-12-2003 14:12:00)
www.powerbassdjteam.suripages.com/images/afbeelding_001_nieuw.jpg

He Bassie! Wat een bekende Speakers! Heb ik ook! Check mijn site maar es.
Topic: Truss ombouwen... (17-12-2003 14:01:00)
Dank je wel! Ik zal eens even het één en ander uit gaan zoeken.
Topic: Truss ombouwen... (17-12-2003 13:50:00)
Aha!

En hoe krijg ik dan de lampen op het alu balk, en de alu balk op het statief?
Met welk bevestigings materiaal?
Topic: Truss ombouwen... (17-12-2003 13:45:00)
Een lange stalen stang, soortgelijk als op de foto. maar dan veel langer, 2 meter ofzo.
djdj.nl/cat/l/70103.jpg
Topic: Truss ombouwen... (17-12-2003 13:29:00)
Heel mooi dat je reactie's gekregen hebt, maar ik wil nog steeds een soort constructie.

Het houd eigenlijk maar 4 lampen, en ik wil wil er graag een backdrop achter hangen..
Ik dacht zelf aan een 2 meter lange vierkante zwarte stang, met 6xM12 gaten erin. Hou ik er precies 4 over voor de constructie.

Of heeft iemand nog andere tips?
Topic: Truss ombouwen... (26-11-2003 09:39:00)
Waar woon je? op nummer 9 of nummer 11
Ik neem zowieso een nieuwe.
Topic: Truss ombouwen... (25-11-2003 14:49:00)
Zoveel is het nou ook weer niet.

1 Moonflower
1 Derby
1 Strobo
1 Moonflower