Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stijn Vanstiphout

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Stijn Vanstiphout (Pagina: 4 van 6)

Topic: lengte signaal kabels (21-6-2004 12:34:00)
Voor 50 meter gebalanceerd signaal ga je toch geen DI's gebruiken??
Of betreft het ongebalanceerd signaal?

mvg,
Topic: lengte signaal kabels (14-6-2004 20:58:00)
Tasker microfoonkabels zijn nu niet meteen de uitstekendste mickabels.
Kijk eens naar Sommer of Belden.

mvg,
Topic: Prijsoffertes.. (11-6-2004 18:56:00)
O, ik snap het wel hoor happy :) 't is alleen niet zo zuiver op de graat wink ;)

mvg,
Topic: rgb moving heads (1-6-2004 22:05:00)
Bwa, alle geruchten over het al dan niet voldoende licht geven van LED's... LED's geven voor sommige toepassingen op dit moment zat licht, je moet voor de gein eens voor een buitenledscherm gaan staan op pakweg een metertje afstand, daar blijf je geen 5 minuten staan.

mvg,
Topic: Groot Feest, adviezen (25-5-2004 22:06:00)
Ik heb overal ten velde al truss vastgesjord gezien in een boom, voor licht en lichtkranten ...

mvg,
Topic: Truss & Moving Head (7-4-2004 21:20:00)
Een VL5 heeft maar 2 haken, en geen 4.
Ben tevens ook nog geen head tegenkomen met 4 klemmen.

mvg,
Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (25-3-2004 15:57:00)
Wel Dré, dat is nu eens een fantastisch idee!

mvg,
Topic: Heel fout (22-3-2004 12:57:00)

martyndegraaf schreef:

zoal je ziet hoeft "zo'n blauwe stekker" niet perse 16A te zijn.

Net als de 3fase CEE's zijn de 1fase uitvoeringen ook gewoon in 16-32-63 en 125 ampere te krijgen. Alleen zijn dan gewoon de pennen dikker, en hoort ook de kabel een grotere diameter te hebben.
Bij 32A houdt een blauwe CEE wel op hoor. 63 en 125 ampère bestaan daar niet in.

mvg,
Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (21-3-2004 20:18:00)

DJ Bastisito schreef:

Stijn Vanstiphout schreef:

Ik vind Powercon ook niet echt een superstekker....

- verslijt snel
- broos
- open achterkant, dus niet geschikt om schuin in de spetterregen te hangen
- verliest zijn contact als je een beetje naar links draait als hij nog vergrendelt is.
- de onwetende huurder heeft zo'n stekker snel aan gort als ie niet weet hoe hij dat ding nu in z'n zopas gehuurde md-player moet krijgen, of beter: moet uitkrijgen.

Niettegenstaande heb ik ze wel in racks zitten, omwille van plaatsgebrek en het feit dat eurostekkers nóg slechter zijn. Is er echter plaats zat, dan wordt het een CEE.

mvg,
- Verslijt snel??? Hoe ga jij er dan in godsnaam mee om! shocked 8O
- Broos zijn ze ook niet echt te noemen...
- Wie gaat er ook is hemelsnaam een powercon in de regen hangen! shocked 8O
- Dat contactverlies nog nooit iets van gemerkt.
- Zo snel zijn die dingen niet stuk te krijgen hoor!

Moet je natuurlijk wel Neurtik gebruiken he wink ;)
Ik heb het ook niet over drive-in-werk, maar de wat grotere dingen als broadcasting, festivals, ... en losse verhuur.
Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (21-3-2004 19:36:00)
Ik vind Powercon ook niet echt een superstekker....

- verslijt snel
- broos
- open achterkant, dus niet geschikt om schuin in de spetterregen te hangen
- verliest zijn contact als je een beetje naar links draait als hij nog vergrendelt is.
- de onwetende huurder heeft zo'n stekker snel aan gort als ie niet weet hoe hij dat ding nu in z'n zopas gehuurde md-player moet krijgen, of beter: moet uitkrijgen.

Niettegenstaande heb ik ze wel in racks zitten, omwille van plaatsgebrek en het feit dat eurostekkers nóg slechter zijn. Is er echter plaats zat, dan wordt het een CEE.

mvg,