Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stijn Vanstiphout
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 57 bijdrage(n) van Stijn Vanstiphout (Pagina: 4 van 6)
Topic: lengte signaal kabels (21-6-2004 12:34:00)
Net als de 3fase CEE's zijn de 1fase uitvoeringen ook gewoon in 16-32-63 en 125 ampere te krijgen. Alleen zijn dan gewoon de pennen dikker, en hoort ook de kabel een grotere diameter te hebben.Bij 32A houdt een blauwe CEE wel op hoor. 63 en 125 ampère bestaan daar niet in.
mvg,Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (21-3-2004 20:18:00)
- verslijt snel
- broos
- open achterkant, dus niet geschikt om schuin in de spetterregen te hangen
- verliest zijn contact als je een beetje naar links draait als hij nog vergrendelt is.
- de onwetende huurder heeft zo'n stekker snel aan gort als ie niet weet hoe hij dat ding nu in z'n zopas gehuurde md-player moet krijgen, of beter: moet uitkrijgen.
Niettegenstaande heb ik ze wel in racks zitten, omwille van plaatsgebrek en het feit dat eurostekkers nóg slechter zijn. Is er echter plaats zat, dan wordt het een CEE.
mvg,- Verslijt snel??? Hoe ga jij er dan in godsnaam mee om!
- Broos zijn ze ook niet echt te noemen...
- Wie gaat er ook is hemelsnaam een powercon in de regen hangen!
- Dat contactverlies nog nooit iets van gemerkt.
- Zo snel zijn die dingen niet stuk te krijgen hoor!
Moet je natuurlijk wel Neurtik gebruiken he
Ik heb het ook niet over drive-in-werk, maar de wat grotere dingen als broadcasting, festivals, ... en losse verhuur.Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (21-3-2004 19:36:00)
Voor 50 meter gebalanceerd signaal ga je toch geen DI's gebruiken??
Of betreft het ongebalanceerd signaal?
mvg,
Topic: lengte signaal kabels (14-6-2004 20:58:00)Of betreft het ongebalanceerd signaal?
mvg,
Tasker microfoonkabels zijn nu niet meteen de uitstekendste mickabels.
Kijk eens naar Sommer of Belden.
mvg,
Topic: Prijsoffertes.. (11-6-2004 18:56:00)Kijk eens naar Sommer of Belden.
mvg,
O, ik snap het wel hoor
't is alleen niet zo zuiver op de graat
mvg,
Topic: rgb moving heads (1-6-2004 22:05:00)
't is alleen niet zo zuiver op de graat
mvg,
Bwa, alle geruchten over het al dan niet voldoende licht geven van LED's... LED's geven voor sommige toepassingen op dit moment zat licht, je moet voor de gein eens voor een buitenledscherm gaan staan op pakweg een metertje afstand, daar blijf je geen 5 minuten staan.
mvg,
Topic: Groot Feest, adviezen (25-5-2004 22:06:00)mvg,
Ik heb overal ten velde al truss vastgesjord gezien in een boom, voor licht en lichtkranten ...
mvg,
Topic: Truss & Moving Head (7-4-2004 21:20:00)mvg,
Een VL5 heeft maar 2 haken, en geen 4.
Ben tevens ook nog geen head tegenkomen met 4 klemmen.
mvg,
Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (25-3-2004 15:57:00)Ben tevens ook nog geen head tegenkomen met 4 klemmen.
mvg,
Wel Dré, dat is nu eens een fantastisch idee!
mvg,
Topic: Heel fout (22-3-2004 12:57:00)mvg,
martyndegraaf schreef:
zoal je ziet hoeft "zo'n blauwe stekker" niet perse 16A te zijn.Net als de 3fase CEE's zijn de 1fase uitvoeringen ook gewoon in 16-32-63 en 125 ampere te krijgen. Alleen zijn dan gewoon de pennen dikker, en hoort ook de kabel een grotere diameter te hebben.
mvg,
DJ Bastisito schreef:
Stijn Vanstiphout schreef:
Ik vind Powercon ook niet echt een superstekker....- verslijt snel
- broos
- open achterkant, dus niet geschikt om schuin in de spetterregen te hangen
- verliest zijn contact als je een beetje naar links draait als hij nog vergrendelt is.
- de onwetende huurder heeft zo'n stekker snel aan gort als ie niet weet hoe hij dat ding nu in z'n zopas gehuurde md-player moet krijgen, of beter: moet uitkrijgen.
Niettegenstaande heb ik ze wel in racks zitten, omwille van plaatsgebrek en het feit dat eurostekkers nóg slechter zijn. Is er echter plaats zat, dan wordt het een CEE.
mvg,
- Broos zijn ze ook niet echt te noemen...
- Wie gaat er ook is hemelsnaam een powercon in de regen hangen!
- Dat contactverlies nog nooit iets van gemerkt.
- Zo snel zijn die dingen niet stuk te krijgen hoor!
Moet je natuurlijk wel Neurtik gebruiken he
Ik vind Powercon ook niet echt een superstekker....
- verslijt snel
- broos
- open achterkant, dus niet geschikt om schuin in de spetterregen te hangen
- verliest zijn contact als je een beetje naar links draait als hij nog vergrendelt is.
- de onwetende huurder heeft zo'n stekker snel aan gort als ie niet weet hoe hij dat ding nu in z'n zopas gehuurde md-player moet krijgen, of beter: moet uitkrijgen.
Niettegenstaande heb ik ze wel in racks zitten, omwille van plaatsgebrek en het feit dat eurostekkers nóg slechter zijn. Is er echter plaats zat, dan wordt het een CEE.
mvg,
- verslijt snel
- broos
- open achterkant, dus niet geschikt om schuin in de spetterregen te hangen
- verliest zijn contact als je een beetje naar links draait als hij nog vergrendelt is.
- de onwetende huurder heeft zo'n stekker snel aan gort als ie niet weet hoe hij dat ding nu in z'n zopas gehuurde md-player moet krijgen, of beter: moet uitkrijgen.
Niettegenstaande heb ik ze wel in racks zitten, omwille van plaatsgebrek en het feit dat eurostekkers nóg slechter zijn. Is er echter plaats zat, dan wordt het een CEE.
mvg,