Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 4 van 20)
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (17-5-2006 11:06:00)
)off-topic,
Ja, werk er zelf ook, we zijn 19e geworden........Topic: meubel bouwen (27-9-2005 15:44:00)
\
beetje gaffa doet wonderen, verder leuk dingetjeIk heb deze mic ook, prachtig ding. Dat aan en uit verhaal kun je oplossen door het schroefje wat er zit een kwartslag te draaien.
Probleem is dat er geen cd of floppydisk drive is ingebouwd, alles moet via usb of com aangesloten worden.
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (16-5-2006 16:42:00)Sorry van de fotos, ik dacht ze gecontroleerd te hebben. Excuses.
Hoezo ik het anders wil:
Ik heb een externe hdd, die ik graag met deze pc in een kistje wil, verder wil ik er alle kabels ed in verwerken, aan de hdd zit weer trafo, met rare lange verlengkabels enz. Ook wilde ik een extra beschermplaatje erop maken, die eraf te halen is. Zodat er tijdens vervoer niks op kan komen, per ongeluk. Dit gaat wat makkelijker als het beeldscherm horizontaal staat.
Ik kwam eigenlijk op het idee doordat Max ook ziets wilt (wilde?). Daarnaast bestaat mijn meubel uit allemaal kisten naast elkaar, van ongeveer dezelfde hoogte. Als ik er een stolp-kistje tussenzet, wordt dit naar mijn idee lelijk, en minder strak. Lukt het niet, geen probleem. Kan het zoals ik wil, heel graag!
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (16-5-2006 15:30:00)Hoezo ik het anders wil:
Ik heb een externe hdd, die ik graag met deze pc in een kistje wil, verder wil ik er alle kabels ed in verwerken, aan de hdd zit weer trafo, met rare lange verlengkabels enz. Ook wilde ik een extra beschermplaatje erop maken, die eraf te halen is. Zodat er tijdens vervoer niks op kan komen, per ongeluk. Dit gaat wat makkelijker als het beeldscherm horizontaal staat.
Ik kwam eigenlijk op het idee doordat Max ook ziets wilt (wilde?). Daarnaast bestaat mijn meubel uit allemaal kisten naast elkaar, van ongeveer dezelfde hoogte. Als ik er een stolp-kistje tussenzet, wordt dit naar mijn idee lelijk, en minder strak. Lukt het niet, geen probleem. Kan het zoals ik wil, heel graag!
Sinds kort heb ik een pctje met touchscreen in een tot mijn beschikking.
klik 1
klik 2
Net een kistje afgemaakt( niet 19 inch), waar die in kan staan. Is een soort van stolp-kistje geworden. Nu kwam ik alleen op het idee om er toch een normale kofferkist van te maken. Hier dan rackprofiel in te maken en het beeldscherm eraf schroeven en op een plankje hout maken.
Omdat de onderkant iets te groot is, en ik de behuizing wel intact wil houden, kwam ik op het idee om alles los in te bouwen, dus moederbord, hdd enz allemaal los. Het zou dan direct op het hout komen van de flightcase. Is dit mogelijk, zo niet, andere ideeën? Alvast bedankt
Topic: Neutrik XLR plug weer open schroefen ( nieuwe versie ) (22-3-2006 13:33:00)klik 1
klik 2
Net een kistje afgemaakt( niet 19 inch), waar die in kan staan. Is een soort van stolp-kistje geworden. Nu kwam ik alleen op het idee om er toch een normale kofferkist van te maken. Hier dan rackprofiel in te maken en het beeldscherm eraf schroeven en op een plankje hout maken.
Omdat de onderkant iets te groot is, en ik de behuizing wel intact wil houden, kwam ik op het idee om alles los in te bouwen, dus moederbord, hdd enz allemaal los. Het zou dan direct op het hout komen van de flightcase. Is dit mogelijk, zo niet, andere ideeën? Alvast bedankt
Je kabel kan altijd kapot gaan, dan is het zonde om ook de stekker weg te gooien
Topic: Dj's die een instrument bespelen (21-3-2006 21:43:00)
ik speel nu anderhalve maand gitaar
Topic: Nieuwjaar (12-12-2005 21:42:00)
Nou zeg je me wat, ik kan die cd niet zo snel vinden hoor! En dat in diverse platenzaken. Ik ben nog steeds op zoek, dus weet je een cd waar die opstaat, zeg het me ff.....
Topic: Het grote "samples gezocht" topic (8-12-2005 20:12:00)
Ik ben ook op zoek naar een tikkende klok, en het liefst met beeld erbij. Als iemand iets heeft, graag.
Topic: meubel bouwen (2-10-2005 14:02:00)Ronny B schreef:
PLUS Fruitsappen sorry viel me op werk zelf in een plus (inmiddels zitten we bij de beste 10 van NL en hebben grote kans op nummer in te worden
)Ja, werk er zelf ook, we zijn 19e geworden........
Ik heb het zo gedaan:
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/set/
Eventueel zou je dan de controller voor de cd speler achter of voor je mixer doen. Of je kan een lichtpaneel bij de cd-speler plaatsen, wat ik dus nog van plan ben.
Topic: DAP PL-08S VS SHURE C606 (27-9-2005 13:55:00)https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/set/
Eventueel zou je dan de controller voor de cd speler achter of voor je mixer doen. Of je kan een lichtpaneel bij de cd-speler plaatsen, wat ik dus nog van plan ben.
Barbara schreef:
Van deze kant af ook alleen maar postieve berichten over de 825s, voor een net prijsje een net microfoontje. het enige nadeel is de aan/uit-schakelaar. Er staat iemand on stage, tralalala....even mic naar beneden, (zenuwachtig, friemeld aan de mic, schakelaar om) en als ze dan zingen, ja dan doet hij het niet meer
\beetje gaffa doet wonderen, verder leuk dingetje