Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-olivier

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 4 van 11)

Topic: Orientatie digitale mengtafel (25-1-2012 19:43:00)

hugovanmeijeren schreef:

Hier nog een live-mix die ik even wilde delen, ben benieuwd naar de reacties: Klik

Groeten Hugo
Daar is een ander topic voor bedoeld, krijg je waarschijnlijk ook meer reacties wink ;)

Deze
Topic: BUMA (25-1-2012 17:16:00)
oke sorry ik heb niks gezegd shut up :X
Topic: BUMA (24-1-2012 07:30:00)
ja klopt, maar vond het alsnog interessant. Niemand heeft dit eerder geplaatst...
Topic: BUMA (23-1-2012 17:00:00)
Haha moet je dit lezen:

klikerdeklik
Topic: Traktor Pro2 VS Virtual DJ (met 19 inch controller denon) (22-1-2012 22:44:00)
Ja dat klopt...
Topic: Drive-in show websites (22-1-2012 12:10:00)
goed, het oogt in de eerste plaats apart, ben ik het mee eens.
Topic: Drive-in show websites (22-1-2012 11:49:00)
maar ik geef jullie ook wel weer gelijk ook al blijven ze er lekker op staan razz :p
Topic: Drive-in show websites (22-1-2012 11:45:00)
Nah zo storend vind ik het niet, bij dat feest was het eten lekker en zag de klant er nog graag wat van terug laugh :D
Topic: Drive-in show websites (21-1-2012 18:36:00)

djgys schreef:

dj-olivier schreef:

Hier wil ik toch even onze nieuwe website vermelden. Het is nog een soort bèta versie dus tips zijn welkom! www.kemusic.nl
als ik bij foto's kijk dan kan ik niet terug naar het Album overzicht wink ;)
Dan zou ik ipv een popup hetzelfde screen gebruiken. Zal ik nu wel even aanpassen. Het idee van een pop-up was dat je hem weer kon sluiten en de fotopagina open bleef staan...
Topic: Traktor Pro2 VS Virtual DJ (met 19 inch controller denon) (21-1-2012 08:59:00)

hemske schreef:

Nadeel van traktor, het zoeken is minder fijn dan vdj
Maar voor de rest
Ik ben overgestapt op traktor en wil echt niet terug..

Edit
Die bpm counters ben ik het niet helemaal mee eens.
Als hij er fout heeft kun je ook helemaal niks eraan doen en dat is vaak best irritant..
Hoezo kan je er niks aan doen als hij fout zit (wat mij misschien bij 1 op de 100 nummers gebeurt bij een carnavals nummer)? Dan wordt het gewoon op gehoor ietsje bijstellen, ik zie het probleem niet?