Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mark Vriens
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Mark Vriens (Pagina: 4 van 6)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (16-5-2011 10:02:00)
Compleet JBL PA setje, kistjes, LED, kabels, lasertjes, etc.Dan zal ik jou morgen ongetwijfeld ook nog zien ;-0) Waar sta je?Topic: PA-markt 2011 (18-3-2011 12:08:00)
Alleen zelf wat mee gespeeld.Jammer dat de doos er niet meer is...
Maar verder is 't nog helemaal goed? Geen krasjes etc?
Je kon vast mooi op tijd naar huis.... Jammer van de schaal... (ja, ja, FC Twente-fan)
Topic: 230 volt verdeelblokken (3-5-2011 17:11:00)Ik gebruik Kaiser verdeelblokjes. Kost niet veel, maar wel van degelijke kwaliteit! Een aanrader!
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (8-4-2011 09:57:00)Zo hee, dat zijn mooie kastjes geworden! Ze zullen vast niet uit elkaar vallen met zo veel deuvels ;)
Topic: PA-markt 2011 (19-3-2011 18:15:00)Uiteindelijk om 16.30u toch nog even terug gegaan en nog eventjes een kabelkist op de kop getikt voor 70 euries. Al met al wel een leuke dag gehad, volgend jaar wel weer ;)
Topic: PA-markt 2011 (19-3-2011 14:22:00)Ik ben weer terug... Vond er heel wat rommel staan, maar zelf wel wat kabels gekocht voor een paar tientjes. Volgend jaar beter ... ;)
Topic: PA-markt 2011 (19-3-2011 08:24:00)Ik ga nu de auto in, tot straks!
Topic: PA-markt 2011 (18-3-2011 15:12:00)LEDesign schreef:
Hier zit alles in de auto en de vrachtwaggel, benieuwd wat de beurs gaat doen dit jaar.Compleet JBL PA setje, kistjes, LED, kabels, lasertjes, etc.
Jaja, smoesjes ;)
Topic: Geripte cd's naar usb. (15-3-2011 16:49:00)Je gemini kan geen WMA afspelen! had ik ook gehad. Ik had een CD geript vanaf Windows Media Player, maar deze deed het ook niet. Vervolgens in iTunes geprobeerd en deze zet het moeiteloos om naar AAC en ook naar MP3, wat je speler wel kan lezen!!! Doe dus dat, ben je van het probleem af!
Topic: PA-markt 2011 (15-3-2011 11:12:00)watje schreef:
Doos is niet meer aanwezig; is idd ex-verhuur maar eigenlijk nooit weg geweestAlleen zelf wat mee gespeeld.
Maar verder is 't nog helemaal goed? Geen krasjes etc?