Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 4 van 20)
Topic: Midas Venice met waterschade- HULP GEZOCHT! (7-12-2013 18:06:00)
Thanks, daar heb ik inderdaad al contact mee! :)
Iemand anders nog andere ervaring met andere TD's voor midas?
Topic: Midas Venice met waterschade- HULP GEZOCHT! (6-12-2013 21:30:00)Iemand anders nog andere ervaring met andere TD's voor midas?
Zo, heb hem inmiddels getest. en wonderbaarlijk werkt hij nog!
Hij is wel gaar op een paar punten...
-Heb op alle kanaaltjes geluid, behalve kanaal 4(waar ik ook geen duidelijk signaal had)
-Alle lampjes werken, mute lampje van kanaal 3 is onder de plaat gesprongen maar werkt wel
-Master A werkt niet/ als ik deze vol open zet krijg ik een raar toeterend geluid
-Master B werkt wel
-Het geluid wat de tafel uitstuurt is erg trillerig/toeterig en niet zuiver...?
Iemand met echt verstand van mengpanelen die dit beestje een goede beurt kan geven?
Topic: Midas Venice met waterschade- HULP GEZOCHT! (6-12-2013 19:13:00)Hij is wel gaar op een paar punten...
-Heb op alle kanaaltjes geluid, behalve kanaal 4(waar ik ook geen duidelijk signaal had)
-Alle lampjes werken, mute lampje van kanaal 3 is onder de plaat gesprongen maar werkt wel
-Master A werkt niet/ als ik deze vol open zet krijg ik een raar toeterend geluid
-Master B werkt wel
-Het geluid wat de tafel uitstuurt is erg trillerig/toeterig en niet zuiver...?
Iemand met echt verstand van mengpanelen die dit beestje een goede beurt kan geven?
Hallo allemaal,
Heb via mijn werk een Midas Venice 160 gekregen die ik erg graag zou willen repareren.
Hij heeft een jaar of 3 geleden waterschade gehad op een festival, verder ziet die er goed uit, ook van binnen.. de printplaten zien er eigenlijk nog perfect uit en je ziet er eigenlijk niets van.. Ik heb hem nog geen prik durven geven dus verder weet ik niet wat wel en niet werkt. M'n baas had het over een paar defecte kanalen..
Wie o wie zou mij kunnen helpen en hem willen repareren? Ben een arme student van 18 dus kan helaas geen hele grote uitgave doen, maar zou het leuk vinden als hij weer aan de praat is...
Hoor graag van jullie!
Gr Stijn
Topic: versterker stuk (27-5-2012 12:11:00)Heb via mijn werk een Midas Venice 160 gekregen die ik erg graag zou willen repareren.
Hij heeft een jaar of 3 geleden waterschade gehad op een festival, verder ziet die er goed uit, ook van binnen.. de printplaten zien er eigenlijk nog perfect uit en je ziet er eigenlijk niets van.. Ik heb hem nog geen prik durven geven dus verder weet ik niet wat wel en niet werkt. M'n baas had het over een paar defecte kanalen..
Wie o wie zou mij kunnen helpen en hem willen repareren? Ben een arme student van 18 dus kan helaas geen hele grote uitgave doen, maar zou het leuk vinden als hij weer aan de praat is...
Hoor graag van jullie!
Gr Stijn
Wie weet het precieze relais dat hierin moet? en welke gegevens er op de zijkant staan etc.
Topic: Stel je even voor... (27-2-2012 22:55:00)Na ongeveer 'n klein jaartje weggeweest te zijn van dit forum/de licht en geluid hobby heb ik toch weer besloten om de hobby op te pakken :')
De reden dat ik de afgelopen tijd niets meer liet horen is vanwege de drukte met school/ een 2e (nieuwe hobby)
Sinds de zomervakantie ben ik besmet geraakt met het brommer virus! haha
En heb me toen kapot lopen werken voor een rijbewijs+ brommer te kunnen betalen waardoor de licht en geluid hobby tijdelijk stil heeft gelegen, er is 't een en ander gesneuveld waar ik toen niet meer naar heb omgekeken omdat ik meer bezig was met de brommers!
Nu is het tijd voor nieuw leven in de brouwerij, Ik ben niet vanplan om grote investeringen te gaan doen maar wil een betrouwbare compacte set gaan creëren die tevens ook de losse verhuur in kan.
De bestaande cd spelers die ik nu heb zijn Jb systems mcd 200. Leuke spelers maar hebben mij al vaker in de steek gelaten, Daarom de reden dat ik nu een stel pioneer cdj 100's over neem van een maatje van me, die er nog erg goed uit zien! De bestaande plug and play booth ga ik hierop aanpassen en verbeteren.
Qua geluid ben ik aan 't kijken voor een stel andere toppen/fullrange kasten met genoeg vermogen, Hier later meet over!
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Hier iig een plaatje van de brommer! (1 van de 4
)

Topic: Showtec T4 balk met problems (27-6-2011 15:14:00)De reden dat ik de afgelopen tijd niets meer liet horen is vanwege de drukte met school/ een 2e (nieuwe hobby)
Sinds de zomervakantie ben ik besmet geraakt met het brommer virus! haha
En heb me toen kapot lopen werken voor een rijbewijs+ brommer te kunnen betalen waardoor de licht en geluid hobby tijdelijk stil heeft gelegen, er is 't een en ander gesneuveld waar ik toen niet meer naar heb omgekeken omdat ik meer bezig was met de brommers!
Nu is het tijd voor nieuw leven in de brouwerij, Ik ben niet vanplan om grote investeringen te gaan doen maar wil een betrouwbare compacte set gaan creëren die tevens ook de losse verhuur in kan.
De bestaande cd spelers die ik nu heb zijn Jb systems mcd 200. Leuke spelers maar hebben mij al vaker in de steek gelaten, Daarom de reden dat ik nu een stel pioneer cdj 100's over neem van een maatje van me, die er nog erg goed uit zien! De bestaande plug and play booth ga ik hierop aanpassen en verbeteren.
Qua geluid ben ik aan 't kijken voor een stel andere toppen/fullrange kasten met genoeg vermogen, Hier later meet over!
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Hier iig een plaatje van de brommer! (1 van de 4
)
zekering achterop display is gewoon heel ;) rest zal ik ff nakijken:)
Topic: Showtec T4 balk met problems (27-6-2011 13:35:00)Wou net even m'n t4'tje testen, had hem namelijk nodig.
maar ik kreeg er geen stroom op/display ging niet aan.
Heb alle zekeringen gecheckt, en zijn heel.
kabels gecheckt en zijn heel
powercon aansluiting gecheckt en is heel.
Wie o wie kan mij helpen...????? heb hem namelijk binnenkort nodig.
Wat kan 't zijn??
Stijn
Topic: versterker stuk (29-5-2011 10:21:00)maar ik kreeg er geen stroom op/display ging niet aan.
Heb alle zekeringen gecheckt, en zijn heel.
kabels gecheckt en zijn heel
powercon aansluiting gecheckt en is heel.
Wie o wie kan mij helpen...????? heb hem namelijk binnenkort nodig.
Wat kan 't zijn??
Stijn
Hey Johnny ik heb hem inderdaad ontvangen! dankjewel, mail je zo terug
Topic: versterker stuk (25-5-2011 22:48:00)Ah oke!
Heb je hier toevallig nog 3 stuks van liggen? dan hoef ik ze niet uit de usa of duitsland te laten komen! :P
En wat moeten ze kosten per 3? en zijn deze nieuw of iig goed bruikbaar?
Topic: versterker stuk (25-5-2011 15:57:00)Heb je hier toevallig nog 3 stuks van liggen? dan hoef ik ze niet uit de usa of duitsland te laten komen! :P
En wat moeten ze kosten per 3? en zijn deze nieuw of iig goed bruikbaar?
Heb de juiste relaytjes gevonden. gaat om deze: cgi.ebay.ph/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110656457857 prijs valt me erg mee. dus denk dat ik het gewoon ga doen!, kan het aan nog meer dingen liggen of niet??