Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 4 van 20)

Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-7-2005 15:55:00)
Heb net al een paar keer naar Kylie - Aksent geluisterd, en ik vind het een mooi nummertje, ik raak er volgens mij verslaafd aan (ben benieuwd hoelang dat blijft duren). Ik kan me goed voorstellen dat ik het helemaal zat ben na de vakantie, omdat het gewoon té vaak zou worden gedraaid overal..
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (24-7-2005 13:00:00)
Hij zag ineens 2 keer zoveel licht hangen razz :p .
Topic: Einde aan de Db Schaal ? (22-7-2005 20:57:00)
Ik heb deze week bij een hoveniers bedrijf gewerkt, waar ze elke dag de heggen knippen met gemotoriseerde heggenscharen. Das niet echt een pretje, als ze bijna langs je staan te snoeien, en het is veel fijner als je je gehoorbescherming dan opdoet. Hetzelfde als je moet bladblazen; motor ff starten, gehoorbescherming op, en je kunt zoveel blazen als je wilt (totdat de benzine op is natuurlijk laugh :D )
Topic: aankoop van (originele?) cd`s (18-7-2005 17:44:00)
Kick(je) van bijna 2 jaar razz :p .
Topic: Cd's kopieren (8-7-2005 18:49:00)

Tenkater schreef:

Terwijl die merken juist weer niet de top zijn (en eigenlijk nog best wel duur). Kijk eens naar Yaiyo Yuden of Mam-e Mitsui.
Volgens mij liggen die merken niet in een gemiddelde electronica winkel, of wel?
Topic: Cue'en; "One cup" of "Two cup" (wie doet wat??????????) (7-7-2005 18:43:00)
Manier die ik gebruik vind ik wel makkelijk:

Plaat 1 draai, plaat 2 ga je cue'en:

Plaat 1 draait al een tijdje, plaat 2 zoek je uit en leg je op je draaitafel. Zo, dat gedaan zet ik de koptelefoon op mijn oren, alleen plaat 2 over de koptelefoon, en dan het begin van de plaat zoeken. Soms luister ik nog even of het tempo niet extreem sneller/langzamer is, omdat ik dan nog moet wachten op plaat 1 om op het goede punt te komen.

Nou, begin van plaat 2 gevonden. Plaat 1 óók over de koptelefoon (gewoon alletwee de cue knopjes indrukken, nix van main/pfl schuifje/draaiknop ofzo). Ik draai de Mid en High van plaat 2 wat verder open, zodat die er lekker boven uit komt. Dan ga ik cue'en. Als ik dat gedaan heb ga ik weer (met alleen plaat 2 over de koptelefoon) het begin van plaat 2 zoeken. Als ik dat heb gedaan, wachten op het punt dat je hem kan starten. Dan ff luisteren met beide kanalen over koptelefoon of ie lekker strak loopt en eventueel bijsturen. Dan de eq van plaat 2 netjes afstellen. En dan: mixen wink ;) .

Zo doe ik het (meestal (ik maak wel eens uitzonderingen mee, bijvoorbeel platen die heel zacht te horen zijn als je hem langs het spelende kanaal laat horen)). Maar iedereen kiest toch die manier die hij het makkelijkst vind. Kwestie van uitproberen en kiezen wink ;) .
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (6-7-2005 19:58:00)
Op de planning staat:

Werken
Uitgaan
Uitslapen
Zuid-Frankrijk
Films kijken
en nog paar andere dingen waar ik nu niet snel op kom.
Topic: Boodschappen in muziek bij achteruit afspelen (5-7-2005 21:31:00)
Ik ben hem al aan het uploaden via yousendit. Nog even geduld totdat ie klaar is en ik de link kan posten.

Klaar
Topic: Boodschappen in muziek bij achteruit afspelen (5-7-2005 21:16:00)

Kevin_S schreef:

Je moet bijvoorbeeld het liedje Oma's aan de top van K3 maar eens van voor naar achter afspelen. Dan krijg je volgende dingen te horen:

Grote massamoord
Grote massamoord
Godverdomme leuk
God die laat je zit
Waaah, ik hoor het nu ook shocked 8O . Echt beetje wazig...
Topic: Beatmixen (3-7-2005 17:59:00)
Bij eq's mag dempen altijd, met versterken moet je oppassen! Dat gezegd te hebben, doe wat je goed vind klinken.