Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ozzy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 4 van 10)

Topic: Showtec LED Operator 4 en Led Commander (9-5-2009 23:21:00)
laat dat even maar weg laugh :D
Highlite kennende duurt het wat langer...
Wanneer ie er is, bestel ik hem iig wel meteen!
eindelijk!
Topic: Wanneer KVK en BTW (4-5-2009 11:42:00)
Die bedoelde ik. Die gebruik ik ook. Echt een super programma
Topic: Wanneer KVK en BTW (29-4-2009 14:53:00)
Ik heb een pfd printer op mn computer..Dus alle documenten staan ook als losse pdf opgeslagen.
Geen gedoe ermee. Werkt prima.. Factuur maken, ctrl+p, pdf printer selecteren, en vervolgens krijg je een scherm om de factuur op te slaan als pdf. Werkt super simpel.
Gratis van internet gehaald. Zal es zoeken waar vandaan..

grtaz..ozzy
Topic: 19" rackmount toetsenbord: bestaat dat? (20-4-2009 12:08:00)
Ik ben wel eens op jacht geweest op dit toetsenbord:
klik

Na een uur bellen en door verwezen te worden maar op gehouden.
Dit bedrijf wist zelf geen eens waar het toetsenbord vandaan kwam.
(beetje raar dat ze het dan wel op hun site zetten... razz :p )

Je kan ook eens naar zo'n media center toetsenbord keuken.
geloof dat trust er 1 heeft.

Ik heb een toetsenbord gewoon op een blindpaneel met klittenband zitten..werkt super!
grtz..frits
Topic: Showtec Minimax (27-2-2009 11:07:00)
Hey jeoen....
Highlite heeft ze natuurlijk ook laugh :D
Bitterzoet in amsterdam heeft er een stel (dacht 24) hangen. Met zo'n aantal zijn ze inderdaad leuk. Anders vind ik ze in het niets vallen.
(misschien voor thuis idd leuk, maar meer ook niet)

grtz..ozzy
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (13-2-2009 22:38:00)
pffff...2 vleugels achter elkaar is echt l*llig
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (23-1-2009 13:16:00)

Ganzz schreef:

Ik heb er 2 een op het hoog en een op het laag. Maar ik heb het maar 1 feest gebruikt daarna is er een andere set gekomen. Setje gaat ook zsm weg incl een LEMDX26+ Maar Amsterdam is wel een beetje ver weg om te testen.
ok, maar wat was je indruk die ene keer?

ozzy
Topic: Harddisk (23-1-2009 12:50:00)

DJ JB schreef:

Die zijn ook kant-en-klaar te koop: een frame met elastieken. Helaas kan ik me niet meer herinneren waar ik dat heb gezien. Volgens mij in een winkel die veel servers verkoopt (van die ouderwetse mega-towers en waar dan alsnog te weinig HD-sleuven inzitten).
deze bedoel jij zeker?
weet alleen niet precies waar die te koop zijn.

Tom schreef:

gewoon de behuizing op een flikn stukje schuim zetten, eventueel met een uitsparing erin om het een beetje te fixeren.
Wedden dat dat voldoende is?
mee eens. gaat zeker werken!

grtz, ozzy
Topic: Openhaard nabootsen (23-1-2009 12:43:00)
deze gebruik ik ook wel eens als decoratie.
kan dan geen kleuren wisselen, maar 'lijkt'wel op vuur happy :)
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (23-1-2009 12:24:00)
Even een topic ietsje omhoog gehaaldm omdat een nieuw topic onzin is.

Ik ben ook van plan een synq 3K6 versterker te kopen, alleen wil hem eerst over mijn set beluisteren.

Is er iemand in de buurt van Amsterdam die deze versterker toevallig heeft staan, en waar ik een keertje test mee mag draaien?

tevens lees ik bijna alleen maar dat de 3K6 op het laag wordt gebruikt. Heeft iemand ze ook op het hoog staan?

grtz..ozzy