Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 4 van 6)
Topic: Dap mc15 & mcb15 (17-4-2009 15:36:00)
je kunt beter gaan voor de x serie.
die is wat duurder maar ook beter.
ik zou gaan luisteren want iedereen ervaardt geluid anders
Topic: Dap mc15 & mcb15 (17-4-2009 06:50:00)die is wat duurder maar ook beter.
ik zou gaan luisteren want iedereen ervaardt geluid anders
wat heeft ie zelf dan?
misschien heeft hij zelf ook wel RUK spul.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (16-4-2009 18:00:00)misschien heeft hij zelf ook wel RUK spul.
volgens mij heeft tmc (ofzoiets) de x-18b.
Topic: Dap mc15 & mcb15 (15-4-2009 20:52:00)nou goedkoop geluid hoeft niet altijd slecht geluid te hebben!!
de soundmate 1 klinkt zeker goed, en dat voor het geld
Topic: Dap mc15 & mcb15 (15-4-2009 17:47:00)de soundmate 1 klinkt zeker goed, en dat voor het geld
eerst luisteren!!!!
Topic: Dap mc15 & mcb15 (14-4-2009 19:55:00)ik zou voor k112 gaan.
want de k115 heeft een "deuk" in het mid gebied.
wel jammer:(.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (12-4-2009 13:18:00)want de k115 heeft een "deuk" in het mid gebied.
wel jammer:(.
het zijn 2 dezelfde foto's naast elkaar
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (8-4-2009 21:00:00)
zal ik ook zoiets organiseren worden dichtbij zwolle?
ik heb wel een plek waar we het kunnen uittesten.
iemand dicht bij zwolle een x15b, x15hl of/en x18b?
de k-112 en de k-115 en de soundmate 1 komt er ook te staan.
dicht bij de plek zit ook iemand die alle apperatuur heeft klaar staan (mixer cdspeler enz).
Topic: 18'' DAP K-18BA (7-4-2009 16:11:00)ik heb wel een plek waar we het kunnen uittesten.
iemand dicht bij zwolle een x15b, x15hl of/en x18b?
de k-112 en de k-115 en de soundmate 1 komt er ook te staan.
dicht bij de plek zit ook iemand die alle apperatuur heeft klaar staan (mixer cdspeler enz).
nog iemand meer ervaring met deze sub?
ik bedoel de k-18ba.
ik wil hem gebruiken samen met de db basic 400.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 19:39:00)ik bedoel de k-18ba.
ik wil hem gebruiken samen met de db basic 400.
die specs zijn op volle vermogen getest.
dus op 1400 watt.
van die basics is op volle vermogen van z'n eigen versterker getest: 275 watt.
daar zit een heel verschil in.
de basic kan het makkelijk aan en de x-12 ben je bijna aan het opblazen.
dus er zit verschil in.
dus op 1400 watt.
van die basics is op volle vermogen van z'n eigen versterker getest: 275 watt.
daar zit een heel verschil in.
de basic kan het makkelijk aan en de x-12 ben je bijna aan het opblazen.
dus er zit verschil in.