Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 4 van 6)

Topic: Dap mc15 & mcb15 (17-4-2009 15:36:00)
je kunt beter gaan voor de x serie.
die is wat duurder maar ook beter.
ik zou gaan luisteren want iedereen ervaardt geluid anders wink ;)
Topic: Dap mc15 & mcb15 (17-4-2009 06:50:00)
wat heeft ie zelf dan?
misschien heeft hij zelf ook wel RUK spul.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (16-4-2009 18:00:00)
volgens mij heeft tmc (ofzoiets) de x-18b.
Topic: Dap mc15 & mcb15 (15-4-2009 20:52:00)
nou goedkoop geluid hoeft niet altijd slecht geluid te hebben!!
de soundmate 1 klinkt zeker goed, en dat voor het geld
Topic: Dap mc15 & mcb15 (15-4-2009 17:47:00)
eerst luisteren!!!!
Topic: Dap mc15 & mcb15 (14-4-2009 19:55:00)
ik zou voor k112 gaan.
want de k115 heeft een "deuk" in het mid gebied.
wel jammer:(.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (12-4-2009 13:18:00)
het zijn 2 dezelfde foto's naast elkaar laugh :D
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (8-4-2009 21:00:00)
zal ik ook zoiets organiseren worden dichtbij zwolle?
ik heb wel een plek waar we het kunnen uittesten.
iemand dicht bij zwolle een x15b, x15hl of/en x18b?
de k-112 en de k-115 en de soundmate 1 komt er ook te staan.
dicht bij de plek zit ook iemand die alle apperatuur heeft klaar staan (mixer cdspeler enz).
Topic: 18'' DAP K-18BA (7-4-2009 16:11:00)
nog iemand meer ervaring met deze sub?
ik bedoel de k-18ba.
ik wil hem gebruiken samen met de db basic 400.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (5-4-2009 19:39:00)
die specs zijn op volle vermogen getest.
dus op 1400 watt.
van die basics is op volle vermogen van z'n eigen versterker getest: 275 watt.
daar zit een heel verschil in.
de basic kan het makkelijk aan en de x-12 ben je bijna aan het opblazen.
dus er zit verschil in.