Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stieno
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stieno (Pagina: 4 van 20)
Topic: EV Q44 (26-3-2014 12:50:00)
Zal niet exact het voorstel van de reparateur geweest zijn denk ik ?
Topic: EV Q44 (20-3-2014 19:55:00)Ik heb eventueel nog een oude q44 staan voor je. Werkt prima.
gr.
Topic: Vervangen snaartjes loopwerk Denon 2600F (19-3-2014 11:23:00)gr.
Je hebt gelijk, goedkoper dan 93 pond vind ik em zo gauw niet.
Topic: Vervangen snaartjes loopwerk Denon 2600F (18-3-2014 21:42:00)Jawel hoor, niet agressieve vetten, zoals vaseline, kunnen uitstekend gebruikt worden voor kunstoffen. En niet in alle, maar in veel loopwerkjes zitten snaren, de goedkoopste fool proof oplossing. Ik heb wel eens een 2600f open gehad ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar volgens mij loopt er een snaar van de motor naar een grote poelie met een klein tandwiel die de tandheugel van de lade aandrijft, zoals ook bij heel veel cd rom spelers.
Het complete loopwerk, de 3370059102M (goolge daar maar eens op) kost een paar tientjes.
Topic: Vervangen snaartjes loopwerk Denon 2600F (18-3-2014 12:33:00)Het complete loopwerk, de 3370059102M (goolge daar maar eens op) kost een paar tientjes.
Vaak heeft dat te maken met vet. Er zit vaak van dat dikke vet op lades en tandheugels om onderdelen te vertragen en slijtage te voorkomen. Bij gecombineerd motorgebruik (lade open en dicht, laserunit omhoog en omlaag met een motor) wordt dit vaak in de glijdende onderdelen toegepast. De tandwielen worden aangedreven met een snaar, zodat bij lomp gebruik (la open en dicht duwen, cd tussen de la enz.) Er iets in de overbrenging kan slippen. Bij te veel weerstand gebeurt dit zonder aanwijsbare reden.
Lades van mijn casettedek gingen vroeger ook niet open als de verwarming niet aan stond.
Dit vet wordt ook dikker na verloop van tijd, en bij lagere temperaturen.
Snaartjes vervangen- > Ik heb al jaren veel plezier van de snaartjes die bij een doosje technisch lego zaten
Kun je heus zelf hoor.
Topic: novalight booster; ntc wordt warm (11-2-2014 21:37:00)Lades van mijn casettedek gingen vroeger ook niet open als de verwarming niet aan stond.
Dit vet wordt ook dikker na verloop van tijd, en bij lagere temperaturen.Snaartjes vervangen- > Ik heb al jaren veel plezier van de snaartjes die bij een doosje technisch lego zaten
Kun je heus zelf hoor. Ja de weerstanden kunnen erg warm worden.
T feit dat er rook van af komt lijkt me een mooie bevestiging
Of het hoort is een 2e. Beetje meer info lijkt me nodig. Waarom is de oorspronkelijke print defect gegaan? Nu lijkt het zelfde te gebeuren..
Topic: Zelf Led Aircone maken (7-2-2014 16:21:00)T feit dat er rook van af komt lijkt me een mooie bevestiging
Of het hoort is een 2e. Beetje meer info lijkt me nodig. Waarom is de oorspronkelijke print defect gegaan? Nu lijkt het zelfde te gebeuren..
Klunz,
Net werk hoor! Ledpar zit mooi laag, daardoor is het effect best goed.
Denk je dat de cone strak genoeg wordt opgeblazen om hem buiten te gebruiken?
gr,
Stijn
Topic: showtec phantom 50 LED spot in ssl library (22-1-2014 22:43:00)Net werk hoor! Ledpar zit mooi laag, daardoor is het effect best goed.
Denk je dat de cone strak genoeg wordt opgeblazen om hem buiten te gebruiken?
gr,
Stijn
Nicolaudie heeft de ssl file gewoon op de site staan. Als je een legaal (redelijk) recent product hebt, kun je hen rechtstreeks mailen, ze maken dan een file vanaf een ingezonden gebruiksaanwijzing o.i.d. Goede service daar.
Topic: Zelf Led Aircone maken (17-1-2014 19:12:00)Ik denk dat tafelventilatoren echt niet genoeg druk kunnen opbouwen om een grote cone windbestendig te maken.
Natuurlijk kun je eenvoudig de druk wegnemen, door een flinke overflow te maken, maar dan houd je natuurlijk minder druk
over, en die heb je juist wel nodig.
Topic: Zelf Led Aircone maken (16-1-2014 21:37:00)Natuurlijk kun je eenvoudig de druk wegnemen, door een flinke overflow te maken, maar dan houd je natuurlijk minder druk
over, en die heb je juist wel nodig.
Mirai, sorry vlieger of spinnaker nylon.
De pomp moet i.e.g. met een constante tegendruk kunnen werken, dus volledig blokkeren van de luchtstroom moet geen probleem zijn.
Welk formaat wil je gaan maken?
De pomp moet i.e.g. met een constante tegendruk kunnen werken, dus volledig blokkeren van de luchtstroom moet geen probleem zijn.
Welk formaat wil je gaan maken?