Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Eriksounds

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 47 bijdrage(n) van Eriksounds (Pagina: 4 van 5)

Topic: naden bij stofferen (30-1-2009 23:14:00)
ja ga ik ook eerste instantie naar kijken maar hebben ze dat niet dan haal ik het eraf
maar iedereen doet op de achterkant de naad dus?
als je de naden strak tegen elkaar aan lijmt valt het dan eigelijk nog op?
Topic: naden bij stofferen (30-1-2009 21:41:00)
ik ga van het weekend een paar punishers stofferen met vloerbedekking
ik haal hier het schuim er vanaf zoals op dit forum staat beschreven
maar ik kan nergens vinden waar je het beste de naden kan laten
ik zat zelf te denken om op de achterkant de naden tegen elkaar aan te laten lopen in een kruis verband dus 4 driehoeken zeg maar
of heeft iemand een beter idee?
Topic: OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX (15-11-2008 12:54:00)
ik denk dat ik dat gewoon eens ga proberen dan
eerst een deel ouwe speakers verkopen voor wat budget
en als het ooit niet hard genoeg gaat gooi ik er wel een deel punishers erbij
nou hoop ik dat mijn toppen die ik nog over heb en hier voor wil gebruiken het bij kunnen houden 6stuks met ieder een 15 en 1 inch
Topic: OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX (15-11-2008 11:45:00)
en zal dit niet veel schele tegenover de 1300 en 1400 want deze zijn veel duurder (te duur om effe zon setje van 8 boxe te maken)
Topic: OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX (14-11-2008 17:03:00)
kijk en dat moeten we hebben ook heb ik nog 2 versterkers van 2x1000 watt dus dat komt ook mooi uit
maar gaat dit ook even hard als mijn behingers?
Topic: OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX (14-11-2008 16:21:00)
18Sound
Type 18LW800
Beschrijving 99.5 dB SPL 1W/ 1m average sensitivity, 75mm interleaved voicecoil, 500W cont. pink noise, weather protected cone and plates for outdoor use, improved heat dissipation via unique basket design

er staat op speakerstore dat deze speaker ook in de br118 kan
deze is 400 watt rms net als mijn behringer 18 inch speakers
en kost 187 euro
is dit een goede speaker voor de br118?

ik heb het liefst een br118 omdat ik deze dus al 2 heb en ik wil er 8 stuks zodat deze set als ik die met carnaval verhuur flink knalt en bij binnen klussen waar ik liever niet meer mijn punishers meeneem omdat deze heel het gebouw afbreken(zei laatst nog een cafe eigenaar)
mooi 2x2 hoog per kant kan neerzetten waardoor de toppen hoog zat staan en een flinke mooie set is

graag jullie meningen
Topic: OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX (13-11-2008 19:47:00)
owja en het merk ben ik wel tevreden over ik heb er namelijk al een paar jaar 2 versterkers van van 2x750watt op 4 ohm van deze zijn veel fijner dan mijn dap palladium 2000
Topic: OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX (13-11-2008 19:43:00)
ik zie het nou ook maar op andere sites geven ze max spl 99 db aan
en 15 hz lijkt me ook overdreven
maar ikheb er ooit al 1 gehoord en ging toen even hard ongeveer als mijn behringer maar zaten toen allebei in orginele behuizing en filter
maar omdat mijn behringer er super op vooruit is gegaan door ze actief te filteren en in een br118 kast te stoppen
dacht ik dat deze dat ook zoude doen
Topic: OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX (13-11-2008 19:04:00)
carnaval staat weer voor de deur en ben volop een grote set punishers met toppen klaarmaken voor onze wagen wat dus wel goedkomt
maar een andere carnavalsgroep heeft me gevraagt voor hun ook een flinke set te maken
nou hat ik nog 2 behringer 18 inch speakers liggen die ik in een br118 kist heb gebouwd
en heb deze laten horen en deze gingen ongeloofelijk hard vonden ze (klonk ook goed)
nou vroege ze of ik ongeveer dezelfde bij kon bouwen dat we er 8 hebben (toppen heb ik al 4stuks ieder 1x15 inch met hoorn)nou wil ik dus nog 6 br118 bijbouwen en was ik opzoek naar goede woofers ervoor ik weet dat er speakers voor zijn die erin horen maar deze vonde ze te duur
dus keek ik verder en kwam ik:OMNITRONIC 18'SUB-BASS BOX tegen deze kosten nieuw 150 euro inc. afgewerkte behuizing
heeft iemand ervaring hiermee?
ze zijn zelfs 200 watt zwaarder dan mijn behringers (600rms tegen 400rms) en Max. SPL (1 m): 99 dB
en zullen ze anders misschien beter gaan in een br118 kast?
materiaal kom ik gratis aan dus kost niks meer alleen moeite
en dit zal toch wel zat zijn 8x18inch en 4x15+1inch boxen voor een beetje te kunnen stampen met carnaval:P
Topic: subs voor 50 tot 300 man (9-8-2008 18:17:00)
je kan er gerust op vertrouwen dat alleen lijm sterkzat is als je goede houtlijm gebuikt
het is zelfs zo dat als je hem gaat slopen dat hij niet breekt bij de lijmverbinding maar er juist omheen
ik heb dit zelf ook gedaan met mijn punishers (de buitenkanten)en ze hebben nog alle klussen overleefd
en op het werk doen we dat ook vaak zonder schoeven
maar vergeet niet dat de lijm verbinding zo strak mogelijk aangeklemd moet worden
hoe dunner de lijmverbinding hoe beter
en zorg dat de te lijmen vlakken goed schoon en droog zijn