Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Verheyen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Verheyen (Pagina: 4 van 4)
Topic: Crown XLS5000 (3-8-2008 19:10:00)
PascalHoe doen deze speakers het in die kastjes? Zit er ook aan te denken om deze er bij mij in te steken omwille van het gewicht. Gebruik je ze met een nexo controller?Topic: Nieuwe versterkers crest ca / x0001 / (13-5-2008 19:01:00)
Bij mij zitten er nu rcf l15s800 in. Dit zijn vrij zware speakers (4" spoel)
Laag kom ik bijlange niet te kort hoor maar het is vooral het gewicht. De rcf is nog eens duurder ook.
Ik gebruik ze met ps10td en nx241.
Topic: Crown XLS5000 (3-8-2008 18:20:00)Laag kom ik bijlange niet te kort hoor maar het is vooral het gewicht. De rcf is nog eens duurder ook.
Ik gebruik ze met ps10td en nx241.
pascal schreef:
Zo, nu heb ik de afgelopen week ff lekker die XLS 5000D kunnen testen met 3 Nexo LS500 subs geladen met B&C 15NW76 speakers per kantPascal
Wat moet een 8001 nog kosten?
Ik heb de mijne 850 euro betaalt en dit is nog geen jaar geleden.
Topic: Nieuwe versterkers crest ca / x0001 / (13-5-2008 13:06:00)Ik heb de mijne 850 euro betaalt en dit is nog geen jaar geleden.
Kan je dan niet beter uitkijken naar een 6001 en een 7001 of 8001(is dit niet dezelfde als een meyer ms1000)
Net wat meer vermogen en minder gewicht in totaal en dan blijft het nog een beetje compact ook.
Net wat meer vermogen en minder gewicht in totaal en dan blijft het nog een beetje compact ook.