Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Phazer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 46 bijdrage(n) van Phazer (Pagina: 4 van 5)
Topic: sorry hoor, maar welke mixer... (5-1-2004 19:51:00)ja dat is het em nou net he, die snelheid
en een échte instant kill
maargoed, we gaan niet zeuren, deze mixer klinkt alleszins (erg) veelbelovend
...en voor dat geld maakt me dat erg blij moet ik zeggen
Topic: Review Synq SMX1 (1-1-2004 05:31:00)
niemand verplicht jou Technics tafels te kopen toch?Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (17-7-2003 03:25:00)
nouuuu... doe maar Ecler...
en dan een straat of 10 verderop pas de eerste achtervolgers
Topic: sorry hoor, maar welke mixer... (5-1-2004 19:39:00)en dan een straat of 10 verderop pas de eerste achtervolgers
de 501 heeft een VCA gestuurde crossfader
"onverslijtbaar" zeg maar
al is DAT met een korreltje zout te nemen
maar goed, you get the idea
Topic: Review Synq SMX1 (1-1-2004 23:50:00)"onverslijtbaar" zeg maar
al is DAT met een korreltje zout te nemen
maar goed, you get the idea
loinz schreef:
Ik denk dat je kill switches niet mist (als je ze al gebruikt), je moet gewoon heel ff doorhebben hoe je lekker snel met de potmeters kan werken, al is dat natuurlijk wel wat lastiger als de potmeters te dicht op elkaar zitten.en een échte instant kill
maargoed, we gaan niet zeuren, deze mixer klinkt alleszins (erg) veelbelovend
...en voor dat geld maakt me dat erg blij moet ik zeggen
wat ik nou wel jammer vind is dat deze mixer geen killswitches heeft
...of wel?
ik zie der alleszins geen op de foto
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (1-8-2003 19:12:00)...of wel?
ik zie der alleszins geen op de foto
mooie review
ik geef eerlijk toe: moesten de Technicsen even duur zijn als deze bakken zou ik nog steeds voor de Technics gaan; maar voor een dikke €100 per tafel minder weet ik het nu wel...
Topic: duidelijke foto van achterkant versterker (29-7-2003 23:34:00)ik geef eerlijk toe: moesten de Technicsen even duur zijn als deze bakken zou ik nog steeds voor de Technics gaan; maar voor een dikke €100 per tafel minder weet ik het nu wel...
kijk eens op behringer.com
daar heb je van elk product altijd mooie grote foto's van de achterkant
vb: www.behringer.com//EP2500/EP2500_rear.jpg
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (29-7-2003 19:32:00)daar heb je van elk product altijd mooie grote foto's van de achterkant
vb: www.behringer.com//EP2500/EP2500_rear.jpg
ik begrijp iets niet dre
namelijk het feit dat jij niks mag zeggen over de NUMARK TTX (ik mag em toch wel met naam en toenaam benoemen he
) draaitafel; wat kan jou dat nou schelen dat de importeur daar niet gelukkig mee zou zijn? wat gaat ie doen? je verbieden z'n product te verkopen? jammer voor hem, maar daar heb jij toch niks minder mee...
is het niet juist de taak van een eerlijke verkoper (waar ik trouwens van overtuigd ben dat jij dat bent) zijn klanten zo goed en eerlijk mogelijk te informeren over de voor- en nadelen van verschillende gelijksoortige producten?
je bent toch vrij in dit land je eerlijke en oprechte mening over een product te geven op een openbaar forum (zolang je een product niet bewust en ongegrond in een kwaad daglicht stelt)? das toch een basisprincipe van vrije markt economie? waar haalt Numark het recht vandaan jou te dicteren wat je wel en niet over hun product mag zeggen?
dat zijn een hoop vragen, maar ik vroeg me dat al redelijk lang af, vandaar...
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (23-7-2003 20:59:00)namelijk het feit dat jij niks mag zeggen over de NUMARK TTX (ik mag em toch wel met naam en toenaam benoemen he
) draaitafel; wat kan jou dat nou schelen dat de importeur daar niet gelukkig mee zou zijn? wat gaat ie doen? je verbieden z'n product te verkopen? jammer voor hem, maar daar heb jij toch niks minder mee...is het niet juist de taak van een eerlijke verkoper (waar ik trouwens van overtuigd ben dat jij dat bent) zijn klanten zo goed en eerlijk mogelijk te informeren over de voor- en nadelen van verschillende gelijksoortige producten?
je bent toch vrij in dit land je eerlijke en oprechte mening over een product te geven op een openbaar forum (zolang je een product niet bewust en ongegrond in een kwaad daglicht stelt)? das toch een basisprincipe van vrije markt economie? waar haalt Numark het recht vandaan jou te dicteren wat je wel en niet over hun product mag zeggen?
dat zijn een hoop vragen, maar ik vroeg me dat al redelijk lang af, vandaar...
ik ook ja
die Akiyama zal dus zo ongeveer dezelfde prijs krijgen als de PDT-6000 van Gemini gok ik?
Topic: Twijfel (17-7-2003 08:42:00)die Akiyama zal dus zo ongeveer dezelfde prijs krijgen als de PDT-6000 van Gemini gok ik?
MSSS schreef:
ik vind idd ook dat de prijzen voor techincs zouden moeten dalen.er komen weinig nieuwe dingen van hun en de tafels blijven zo duur dat gaat gewoon nergens over
ik begin in augustus een maandje bij de gouden gids
beetje bellen naar bedrijven of alle gegevens nog wel kloppen à €7 per uur
ik hoop verdomme wel dat ze airco hebben
beetje bellen naar bedrijven of alle gegevens nog wel kloppen à €7 per uur
ik hoop verdomme wel dat ze airco hebben