Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DonJerone
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 44 bijdrage(n) van DonJerone (Pagina: 4 van 5)
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-7-2004 21:23:00)
De Kleine,Middel & Grote:
Kosten
De Kleine Show: (Voor feesten t/m 50 man)
* 600 Watt RMS Geluidsset
* 2 Lichteffecten
* 4 Parren (DMX Gestuurd)
* 2 Statieven
* DJ Meubel
* DJ & LJ
Kosten: 50,-
De Middel Show: (Voor feesten t/m 100 man)
* 1000 Watt RMS (deels Gehuurt)
* 4 Lichteffecten
* 8 Parren (DMX Gestuurd, t/m volgende week deels gehuurt)
* 3 Statieven
* DJ Meubel
* DJ & LJ
Kosten: 100,-
De Grote Show: (Voor feesten t/m 200 man)
* 1400 Watt RMS (Deels Gehuurt)
* 2 Lichteffecten
* 2 Scanners (DMX Gestuurd)
* 8 Parren (DMX Gestuurd, t/m volgende week deels gehuurt)
* 4 Statieven of Truss (Truss = Extra Kosten)
* DJ Meubel
* DJ & LJ
Kosten: 250,-Bij al de shows die jullie aanbieden valt mij op dat de kosten per bezoeker 1E zijn. (grote set 1.25) In mijjn ogen enigzins laag. Zeker als je voor dit geld ook nog geluid erbij moet huren. Wij vragen bv voor de kleinste set die we wegzetten 250E (excl. bijkomende vergoedingen) en daarmee gaan wij normaal niet verder dan 100 man. (zou mischien wel kunnen maar ok...) Dit is du 2.5E per bezoeker wat een redelijke prijs is (in mijn ogen)
Je hebt een heel mooi setje en ik zou dan zeker alle prijzen ( feesten tot 50 man zal iets lastig zijn) wel wat verhogen. Zeker als je in de toekomst nog verder wil groeien en wat reserves wil opbouwen (je amp. zal maar eens in een drukke periode de geest geven)
PS / Wel grappig jullie Grote show is (bijna) identiek aan een formaat show daat wij ook aanbieden, zowel in prijs als app. /
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-7-2004 21:14:00)
ik vraag voor 4 uurtjes 120 euro. elk extra uurtje kost nog eens 20 euro erbij...
dan krijg je van ons:
DJ/LJ:
2 LJ's met 1.5 jaar ervaring (een van de twee gaat mee soms wel 2 maar dat word dan niet verrekent.))
3 (kies je style) DJ's met 1 tot 5 jaar ervaring. (gaat altijd maar 1tje mee (soms 2 maar dat word dan niet verrekent.))
Licht:
8 par 36
8 par 56 (huren wij)
2 mushroom's
1 moonflower 150 W
3 zwenkspots van 300W pst
Geluid Word (nog) gehuurt):
2 AD1 speaker's 300W rms pst
1 bijhorende versterker
2 draaitafels
1 mengpaneel (doet er niet toe welke. klant merkt geen verschil als ik met een XTC of een gemini aan kom.)
Overig:
1 rookmachine 700W
2 truss delen van 1,5 M (ja skypech ding)
2 statiefjes voor bij de truss
2 statiefjes voor de speakers.
eventueel extra erbij te huren:
4 lichtslangen,
2 extra subs.
vinden jullie dit te veel of te weinig?? wat raden jullie mij anders aan te vragen voor deze set?
[edit schreef:jullie zullen al denken hoe in godsnaam al dat licht op 3 M truss proppen. nou die par 36jes die hangen gewoon aan de truss. ALS er par 56ers bij komen dan staan die nog los erbij op 2 extra statiefjes.
[/edit]Als die 120 E per 4 uur incl. huren is (dus dat je je kosten niet direct doorberekend) Dan is 120 E voor een complete show wel erg weing (ervaring even buiten beschouwing gelaten) Want trek van die 120E de afschrijvingen af en mogelijke reserves voor uitbreidingen en vervoerkosten en je houdt zo weinig over dat je per uur bij de AH netto meer verdient.
Als het excl. de extra huur kosten is vind ik de prijs enigzins laag maar niet extreem. Maar tja dat is mijn mening... Ik weet natuurlijk niet hoe het met de concurentie in de buurt is...
Ik zou voor de gehele set (dus met bv die parren) Zeker richting 175 a 200 gaan denken. Zeker als je een dj moet betalen met toch 5 jaar ervaring (of hij goed is kan ik natuurlijk niet beoordelen)
Maar al het bovengenoemde is hoe ik redeneer... en wat ik dus zou vragen. Bedenk je wel dat je mischien nu prima van die 120E al je uitbreidingen kan betalen maar denk ook eens aan wat er gebeurt als over 3 a 5 jaar de eerste dingen de geest gaan geven en je ze moet vervangen.Topic: Wat kosten jullie nou? (19-7-2004 18:19:00)Ik heb vaste afspraken met 2 kleine drive-ins die alleen geluid hebben, maar heb geen zin zelf aan GELUID te doen.
Parren ben ik voor aan t sparen trouwens.Ik neem aan dat je licht bedoelt...Ow haha
ik vatte je zin zo op : Ik heb vaste afspraken met 2 kleine drive-ins die alleen geluid hebben, maar hebBEN geen zin zelf aan ... te doenTopic: Wat kosten jullie nou? (19-7-2004 12:35:00)Ik heb vaste afspraken met 2 kleine drive-ins die alleen geluid hebben, maar heb geen zin zelf aan GELUID te doen.
Parren ben ik voor aan t sparen trouwens.Ik neem aan dat je licht bedoelt...Topic: Wat kosten jullie nou? (18-7-2004 21:10:00)
4x colorchanger(dmx,250w)
2x mushroom (600w)
2x scan (dmx, 150w)
1x strobe (dmx,3000w)
kleine zooi(moonflower, lichtslang reflectorlampen+sturing)
1x 192a dmx controller,
1x antari f80z rookdoos
1x statief
1x lichtbrug
inderdaad, geen geluid, dat doen mn companen.
wat kan ik hier voor vragen? Jammer dan er niet een paar rekjes parren bij hebt zitten als basisverlichting. Ik neem aan dat je CC deze taak nu op zich moeten nemen en dan zijn 4 stuks wellicht wat weinig. Met deze app. kun je, naar mijn mening, een 75 man prima van licht voorzien, mogelijk honderd als er geen extreme eisen aan worden gesteld.
Er van uitgaande dat je een degeleijke en veilige brug hebt (dus geen showtec rommel met plastic koppelingen)zou ik een prijs van 100 a 125 E redelijk vinden (evt. transport en andere vergoedingen buiten beschouwing gelaten) en mogelijk kun je hier dan paar T4'tjes parren bij nemen om het helemaal compleet te maken.Topic: Wat kosten jullie nou? (18-7-2004 00:42:00)Alvast heel erg bedankt speakerfreak
ik hoorde iemand zeggen dat dit een nr van starkoo was zou dat kunnen.
kon dr geen vinden bij de plaatselijke cd boerTopic: Wie kan mij zeggen hoe dit nummer heet? (14-6-2003 13:34:00)
DJ Chris schreef:
Ik heb 3 setjes:De Kleine,Middel & Grote:
Kosten
De Kleine Show: (Voor feesten t/m 50 man)
* 600 Watt RMS Geluidsset
* 2 Lichteffecten
* 4 Parren (DMX Gestuurd)
* 2 Statieven
* DJ Meubel
* DJ & LJ
Kosten: 50,-
De Middel Show: (Voor feesten t/m 100 man)
* 1000 Watt RMS (deels Gehuurt)
* 4 Lichteffecten
* 8 Parren (DMX Gestuurd, t/m volgende week deels gehuurt)
* 3 Statieven
* DJ Meubel
* DJ & LJ
Kosten: 100,-
De Grote Show: (Voor feesten t/m 200 man)
* 1400 Watt RMS (Deels Gehuurt)
* 2 Lichteffecten
* 2 Scanners (DMX Gestuurd)
* 8 Parren (DMX Gestuurd, t/m volgende week deels gehuurt)
* 4 Statieven of Truss (Truss = Extra Kosten)
* DJ Meubel
* DJ & LJ
Kosten: 250,-
Je hebt een heel mooi setje en ik zou dan zeker alle prijzen ( feesten tot 50 man zal iets lastig zijn) wel wat verhogen. Zeker als je in de toekomst nog verder wil groeien en wat reserves wil opbouwen (je amp. zal maar eens in een drukke periode de geest geven)
PS / Wel grappig jullie Grote show is (bijna) identiek aan een formaat show daat wij ook aanbieden, zowel in prijs als app. /
Chuckie schreef:
Ik vraag mij wel eens af of ik teveel/te weinig vraag.ik vraag voor 4 uurtjes 120 euro. elk extra uurtje kost nog eens 20 euro erbij...
dan krijg je van ons:
DJ/LJ:
2 LJ's met 1.5 jaar ervaring (een van de twee gaat mee soms wel 2 maar dat word dan niet verrekent.))
3 (kies je style) DJ's met 1 tot 5 jaar ervaring. (gaat altijd maar 1tje mee (soms 2 maar dat word dan niet verrekent.))
Licht:
8 par 36
8 par 56 (huren wij)
2 mushroom's
1 moonflower 150 W
3 zwenkspots van 300W pst
Geluid Word (nog) gehuurt):
2 AD1 speaker's 300W rms pst
1 bijhorende versterker
2 draaitafels
1 mengpaneel (doet er niet toe welke. klant merkt geen verschil als ik met een XTC of een gemini aan kom.)
Overig:
1 rookmachine 700W
2 truss delen van 1,5 M (ja skypech ding)
2 statiefjes voor bij de truss
2 statiefjes voor de speakers.
eventueel extra erbij te huren:
4 lichtslangen,
2 extra subs.
vinden jullie dit te veel of te weinig?? wat raden jullie mij anders aan te vragen voor deze set?
[edit schreef:jullie zullen al denken hoe in godsnaam al dat licht op 3 M truss proppen. nou die par 36jes die hangen gewoon aan de truss. ALS er par 56ers bij komen dan staan die nog los erbij op 2 extra statiefjes.
[/edit]
Als het excl. de extra huur kosten is vind ik de prijs enigzins laag maar niet extreem. Maar tja dat is mijn mening... Ik weet natuurlijk niet hoe het met de concurentie in de buurt is...
Ik zou voor de gehele set (dus met bv die parren) Zeker richting 175 a 200 gaan denken. Zeker als je een dj moet betalen met toch 5 jaar ervaring (of hij goed is kan ik natuurlijk niet beoordelen)
Maar al het bovengenoemde is hoe ik redeneer... en wat ik dus zou vragen. Bedenk je wel dat je mischien nu prima van die 120E al je uitbreidingen kan betalen maar denk ook eens aan wat er gebeurt als over 3 a 5 jaar de eerste dingen de geest gaan geven en je ze moet vervangen.
DonJerone schreef:
sinuz schreef:
Roytje schreef:
Je moet natuurlijk ook kijken, hoeveel vraag is er nu naar iemand die alleen wat lichten heeft. Mij lijkt het logischer als je je alles bij hetzelfde bedrijf huurt! Dat bepaalt de prijs natuurlijk ook voor een groot deel!Parren ben ik voor aan t sparen trouwens.
ik vatte je zin zo op : Ik heb vaste afspraken met 2 kleine drive-ins die alleen geluid hebben, maar hebBEN geen zin zelf aan ... te doensinuz schreef:
Roytje schreef:
Je moet natuurlijk ook kijken, hoeveel vraag is er nu naar iemand die alleen wat lichten heeft. Mij lijkt het logischer als je je alles bij hetzelfde bedrijf huurt! Dat bepaalt de prijs natuurlijk ook voor een groot deel!Parren ben ik voor aan t sparen trouwens.
sinuz schreef:
Ik heb:4x colorchanger(dmx,250w)
2x mushroom (600w)
2x scan (dmx, 150w)
1x strobe (dmx,3000w)
kleine zooi(moonflower, lichtslang reflectorlampen+sturing)
1x 192a dmx controller,
1x antari f80z rookdoos
1x statief
1x lichtbrug
inderdaad, geen geluid, dat doen mn companen.
wat kan ik hier voor vragen?
Er van uitgaande dat je een degeleijke en veilige brug hebt (dus geen showtec rommel met plastic koppelingen)zou ik een prijs van 100 a 125 E redelijk vinden (evt. transport en andere vergoedingen buiten beschouwing gelaten) en mogelijk kun je hier dan paar T4'tjes parren bij nemen om het helemaal compleet te maken.
Onze minimumprijs is E 250.- (incl. BTW / excl. kilometers) Hiervoor krijgt de klant naast een DJ & LJ met beide 4 jaar ervaring aan app:
Geluid:
2 kW (4*laag + 2*mid/hoog) (geschikt tot 150/250 personen ligt aan type feest; 60's party of hardhouse)monacor woofers, beyma drivers versterkt door 2* Palladium p-2000 en een p-900 (
maar ach... ze doen wat ze moeten)
cd speler is een numark cdn22 mk3 met tevens een numark mixer
Licht:
8* par 56 300 Watters aan 2 botex T-4tjes
1* Botex analoge strobe
2* effect (wisselt wat we meenemen: mushrooms, derby, moonflower oid)
2* scans (meestal nemen we 2 winners mee, als deze al verhuurd zijn dan 2* 518's)
1* klein 700 Watt'er rookdoosje
Dit alles hangt aan 4.5 m truss (driehoek)
Deze set kunnen we al dan niet uitbreiden met scanners, extra parren (evt op t-bar aan de andere kant vd zaal) en zwaardere rookdoos. natuurlijk word voor het "echte werk" een complete setup gehuurd.
Alles past mooi in het peugot busje dat we altijd huren (25 E per keer
)
Ik vind dit een redelijke prijs als je kijkt naar de ervaring die de dj heeft en "kwaliteit" die ze er voor terug krijgen. Deze kleinste setup is dan ook degene die het meest gevraagd word: zeker 90% van onze avondjes (ca 30 p.j)Ik zie veel (startende) dj's die voor onder de 100 E een complete show neerzetten, die meestal uitgebreider is dan ons budget showtje, wat ik mij dan afvraag: waar betalen ze het van (afwassen/krantenwijkje?!
)
Topic: Wie kan mij zeggen hoe dit nummer heet? (15-6-2003 14:57:00)Geluid:
2 kW (4*laag + 2*mid/hoog) (geschikt tot 150/250 personen ligt aan type feest; 60's party of hardhouse)monacor woofers, beyma drivers versterkt door 2* Palladium p-2000 en een p-900 (
maar ach... ze doen wat ze moeten)cd speler is een numark cdn22 mk3 met tevens een numark mixer
Licht:
8* par 56 300 Watters aan 2 botex T-4tjes
1* Botex analoge strobe
2* effect (wisselt wat we meenemen: mushrooms, derby, moonflower oid)
2* scans (meestal nemen we 2 winners mee, als deze al verhuurd zijn dan 2* 518's)
1* klein 700 Watt'er rookdoosje
Dit alles hangt aan 4.5 m truss (driehoek)
Deze set kunnen we al dan niet uitbreiden met scanners, extra parren (evt op t-bar aan de andere kant vd zaal) en zwaardere rookdoos. natuurlijk word voor het "echte werk" een complete setup gehuurd.
Alles past mooi in het peugot busje dat we altijd huren (25 E per keer
)Ik vind dit een redelijke prijs als je kijkt naar de ervaring die de dj heeft en "kwaliteit" die ze er voor terug krijgen. Deze kleinste setup is dan ook degene die het meest gevraagd word: zeker 90% van onze avondjes (ca 30 p.j)Ik zie veel (startende) dj's die voor onder de 100 E een complete show neerzetten, die meestal uitgebreider is dan ons budget showtje, wat ik mij dan afvraag: waar betalen ze het van (afwassen/krantenwijkje?!
) Enorm bedankt heb m gevonden en hij is super!
weet iemand trouwens hoe de titel van het trance nr dat starkoo onder het nr van guus meeuwes heeft gezet? (zo ver weg)
Topic: Wie kan mij zeggen hoe dit nummer heet? (14-6-2003 13:43:00)weet iemand trouwens hoe de titel van het trance nr dat starkoo onder het nr van guus meeuwes heeft gezet? (zo ver weg)
speakerfreak schreef:
hmm staat geloof ik op wat was het skihut of masters of bubbling zal vanmiddag wel ff kijkenik hoorde iemand zeggen dat dit een nr van starkoo was zou dat kunnen.
kon dr geen vinden bij de plaatselijke cd boer
ik zoek de naam + artiest die bij deze regels tekst horen:
ik wil jou schouder om op te huilen, jou huis om in te schuilen
maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg zo ver weg van jou.....
alvast heel erg bedankt!
Topic: Problemen met Stappenmotor Velleman Clubscanner (15-5-2003 14:33:00)ik wil jou schouder om op te huilen, jou huis om in te schuilen
maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg zo ver weg van jou.....
alvast heel erg bedankt!
Ik heb beiden spiegels even geprobeerd en ik kon (wel heel weinig) verschil voelen. ik ga dus maar s gewoon een nieuw motortje bestellen.
bedankt voor jullie hulp!
bedankt voor jullie hulp!