Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sjoerdiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 4 van 18)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-6-2011 21:17:00)

watje schreef:

"ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je"
Komend weekend hoef je niet op een pearl te draaien!

Een licon.. want de pearl's zijn op :P hehe #shit
Dat word een echt disco feestje laugh :D
Topic: PA-markt 2011 (28-3-2011 22:49:00)

Companion schreef:

Het heeft even geduurd, door een ernstige internetstoring bij een Telfort wijkcentrale, maar de foto's gaan nu on-line op de site. Kijk maar of je er op staat en zo ja dan kun je je melden met het fotonummer en we sturen je de foto gratis op.
Het kan aan mij liggen maar ik kan het fotoalbum niet vinden wel 2010 enzo maar 2011?
Topic: PA-markt 2011 (26-2-2011 20:43:00)
Binnenkort ook maar eens de kaarten bestellen happy :) , dit jaar lekker de hele dag het busje op het parkeer terrein zodat alle zooi dr gelijk in kan laugh :D

Sjoerd
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (12-2-2011 23:54:00)
Op het moment lampjes aan het laten knipperen @ La Vie En Loods te Amsterdam, ik vond die naam wel raar maar nu ik hier de toch wel 18+ filmpjes op de muur zie verschijnen snap ik de link al laugh :D het belooft wat vanavond happy :)

Sjoerd
Topic: Wysiwyg (8-2-2011 18:13:00)
En hierbij dan de handleiding voor de mensen die daar in geïnteresseerd zijn !
Was even wat werk maar ik hoop dat jullie er plezier van hebben ;)
Klik

Als ik iets ben vergeten of dingen die niet kloppen dan hoor ik het graag happy :)

Sjoerd Dijkstra
Topic: Wysiwyg (7-2-2011 23:17:00)

JeroenVDV schreef:

Tja, handleiding WYSIWYG is vrij duidelijk over patchen en verbinden met lichttafels.. Help-file ook prima. Kwestie van even lezen.

Hint: EDMX universe niet gebruiken, even nieuw universe aanmaken en daar lampen op patchen. In live-mode via device manager dat universe patchen aan de poort van je Enttec.
Gouden tip happy :)
Ik heb het werkend gekregen laugh :D
Ik ga gelijk v/d week een handleiding maken voor de forummers die geïnteresseerd zijn
Topic: Wysiwyg (7-2-2011 22:55:00)
Wysiwyg herkent nu het kastje, maar nu kom ik niet meer verder iemand verstand welke patch instellingen ik moet gebruiken?
Topic: Wysiwyg (6-2-2011 14:17:00)

JeroenVDV schreef:

Ik zie USB en Ethernet in 1 stukje tekst staan. Weet je zeker dat de instructies voor de Open DMX Usb zijn en niet voor hun Ethernet-nodes?t
Ja dit stukje klopt volgens mij ook niet helemaal, ik ben even gaan bellen met iemand die het een keer werkend had en die wist mij te vertellen dat enttec en programma'tje heeft gemaakt : DMX USB to ESP ( DMX over Ethernet ) dit schijnt dus wel te werken. Ik ga proberen om morgen avond eerst even een showmaster te koppelen aan wysiwyg als ik dit werkend heb zal ik proberen uit te leggen welke handelingen je moet verrichten en hoop dat het dan lukt happy :)

PS: Dit is het programma'tje van enttec DMXUSB2ESP ( ZIP FILE ! )

Sjoerd

Correct me if i'm wrong !
Topic: Wysiwyg (5-2-2011 18:54:00)
Het wil toch niet lukken, kan iemand mij uitleggen wat ik precies moet downloaden etc.

Sjoerd
Topic: Wysiwyg (4-2-2011 23:58:00)

JeroenVDV schreef:

Welk Enttec kastje heb je?
Open DMX Usb

Edit: Volgens mij heb ik de oplossing gevonden, bij de site van Enttec moet je iets downloaden, en hier staat de uitleg:
Problem:
I have WYSIWYG and would like to enable the ESP input.
Solution:
In the registry you need to setup a entry telling WYG where the interface dll is. If it does not already exists create the key below; HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ CAST Lighting Limited \ Protocol Manager \ ENTTEC DMX on Ethernet To this key add a string value called "File" and set it to the location of the interface dll. e.g. "C:\<PATH>\ESP_WYG.dll" This should be all that is required to get the interface working. Please go to the Download section to download the latest DLL

Dus dat ga ik morgen even proberen :)

Sjoerd