Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Daan

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 58 bijdrage(n) van Daan (Pagina: 4 van 6)

Topic: zee en strand geluiden gezocht!! (27-6-2003 12:43:00)
bij de adventure store in arnhem hebben ze ook heel veel van zulke cd's
met natuur geluiden enz.
daar zal beslist ook iets met golven bij zitten.
ik weet alleen niet of die adventure store ook in andere plaatsen zit.
ze verkopen voornamelijk wintersport en kleding
Topic: jouw favoriete geluidsset (27-6-2003 12:06:00)
oke ik dan ook ff.

ik vind de hk audio projektor set echt strak.
ook de P5 limited edition is ook heel mooi
Topic: jouw favoriete geluidsset (27-6-2003 11:19:00)
voor je drive-in show

het bedrag is onbeperkt.
zou ik wel eens willen weten wat iedereen dan zou kiezen.
Topic: jouw favoriete geluidsset (27-6-2003 09:37:00)
als je het geld ervoor had

wat is dan DE geluidsset die jij zou kopen dus echt waarvan jij denkt dat het niet meer beter kan??

het gaat hier over versterkers en boxen
Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (19-6-2003 15:25:00)
oke sorry...
ik dacht toch echt dat ik dat ergens had zien staan.
maarja..iedereen maakt wel eens een foutje sad :( wink ;)
Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (19-6-2003 15:15:00)
volgens mij zijn de firestorm en de twister precies hetzelfde..en de tornado heeft er ook veel van weg..
Topic: muziek voor 50 jarig feest (14-6-2003 10:19:00)
het feest is gister echt een succes geworden!
heel veel dansende mensen.
deze sloegen vooral aan:

Dj Bobo- chihuahua
HHB- i will survive
aretha franklin- respect
pointer sisters- i'm so exited
Topic: muziek voor 50 jarig feest (9-6-2003 23:03:00)
ik weet dat hier al de nodige topic's over geweest zijn maar die gingen toch meer over de 30-40 jarigen.

ik moet binnenkort draaien op een feest voor iemand die 50 word.
de muziekkeuze ligt van the eagles tot gitaar rock muziek en de iets nieuwere liedjes.
heeft iemand nog liedjes die het daarbij altijd goed doen of cd's waar veel goede nummers opstaan.
Topic: Favo Nr. (3-6-2003 22:24:00)
joop- act of god is ook zeer goed
Topic: grote rookmachine (29-5-2003 14:42:00)
ja inderdaad, dat was ook het probleem er is niet echt een bepaalde rookmachine die daar goed voor is en 5 of 4 magnum 2000 is inderdaad een oplossing waar ik zelf ook aandacht

maar verder nog voorstellen??