Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ski-J Raymond
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 39 bijdrage(n) van Ski-J Raymond (Pagina: 4 van 4)
Topic: Slechtste ervaring (29-9-2003 09:52:00)
in de skihut hangt de rookmachine voor een uit ontluchtings systeem ( heeel krachtige ventilator van gemaakt.
deze hoor je eerst aan te zetten voor je rook spuit, zo word de rook als een gek door heel de skihut geblazen, heeeeel wreed effect.
de LJ ging even een plasje doen en ik moet en zou rook in de zaal krijgen op een moment dat ik het belangrijk vond, dus laat ik die rook machine vol op draaien. en ik vroeg me toch een partij af hoe het kwam dat ik mijn cd spelers en mixer niet meer zag. euh tja deze outlul ( ik zij de gek ) had die ventilator niet aangezet. tja niks aan te doen.
Topic: velleman Vs. ander merk (19-9-2003 10:31:00)deze hoor je eerst aan te zetten voor je rook spuit, zo word de rook als een gek door heel de skihut geblazen, heeeeel wreed effect.
de LJ ging even een plasje doen en ik moet en zou rook in de zaal krijgen op een moment dat ik het belangrijk vond, dus laat ik die rook machine vol op draaien. en ik vroeg me toch een partij af hoe het kwam dat ik mijn cd spelers en mixer niet meer zag. euh tja deze outlul ( ik zij de gek ) had die ventilator niet aangezet. tja niks aan te doen.
jaja en nu met z'n alle:
GO ANDRÉ GO ANDRÉ!!!
en toch heeft de goede man altijd gelijk, en ja hij heeft ook overal verstand van.
Topic: Cd speler(s) voor low budget (30-7-2003 10:00:00)GO ANDRÉ GO ANDRÉ!!!
en toch heeft de goede man altijd gelijk, en ja hij heeft ook overal verstand van.
voor geintereseerden, hier staat een foto en daarbij ook alle funties op een rijtje:
www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=170.593
Topic: Cd speler(s) voor low budget (30-7-2003 09:58:00)www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=170.593
even terugkomend op de opmerking of de grote broer van de tec 2200 wel loop heeft.
het andwoord hierop is ja,
de tec 2300, is een nog veeeel betere speler dan zijn kleine broertje, wat me heel erg opvalt is dat skytec nu ineens een beetje begint te begrijpen hoe je cd spelers maakt. een goeie loop functie, true instant start en een aantal leuke effecten maken dit toch wel tot een erg aantrekkelijke cd speler, je betaalt er ook best wat voor, maar dan heb je ook een goed product in handen.
zoals dré dat zo mooi kan zeggen.
ALLE WAAR NAAR ZIJN GELD.
Topic: Wat staat er voor app. in de Discotheek (3-7-2003 19:47:00)het andwoord hierop is ja,
de tec 2300, is een nog veeeel betere speler dan zijn kleine broertje, wat me heel erg opvalt is dat skytec nu ineens een beetje begint te begrijpen hoe je cd spelers maakt. een goeie loop functie, true instant start en een aantal leuke effecten maken dit toch wel tot een erg aantrekkelijke cd speler, je betaalt er ook best wat voor, maar dan heb je ook een goed product in handen.
zoals dré dat zo mooi kan zeggen.
ALLE WAAR NAAR ZIJN GELD.
hahahaha, mooie topic hoor. even een kleine greep uit de apparatuur van de skihut in breda.
kom tie:
een compleet 19" rack met:
een aansturing voor de mp3 dj spelers op de computer, met touchscreen.
een denon dn-2100f, daar onder
een denon dn-2600f.
als mixer daaronder een dataq lpm 7.3.
de versterking moet ik nog eens uitzoeken voor je maar ook dat is niet mis.
groetjes raymond.
Topic: Openings nummers (27-6-2003 16:08:00)kom tie:
een compleet 19" rack met:
een aansturing voor de mp3 dj spelers op de computer, met touchscreen.
een denon dn-2100f, daar onder
een denon dn-2600f.
als mixer daaronder een dataq lpm 7.3.
de versterking moet ik nog eens uitzoeken voor je maar ook dat is niet mis.
groetjes raymond.
even een stukje off topic.
dat komt door een heel simpel fenomeentje, het aansteken van elkaar.
als een bepaald groepje binnen het gezelschap dat nummer helemaal tof vind en het meezingen en met een polonaise begint dan heeft de rest eerst zoiets van: DIE ZIJN ECHT HELEMAAL VAN HET PADJE AF!!! maar als dan vervolgens de polonaise voorbij komt gaan ze wel gezellig mee.
een kleine groep mensen kan dus zorgen dat heel de groep los gaat, als je hierop kunt voor borduren is dat helemaal top natuurlijk.
groetjes Raymond
Topic: Openings nummers (26-6-2003 22:02:00)dat komt door een heel simpel fenomeentje, het aansteken van elkaar.
als een bepaald groepje binnen het gezelschap dat nummer helemaal tof vind en het meezingen en met een polonaise begint dan heeft de rest eerst zoiets van: DIE ZIJN ECHT HELEMAAL VAN HET PADJE AF!!! maar als dan vervolgens de polonaise voorbij komt gaan ze wel gezellig mee.
een kleine groep mensen kan dus zorgen dat heel de groep los gaat, als je hierop kunt voor borduren is dat helemaal top natuurlijk.
groetjes Raymond
in de skihut komt ook vaak een wat ouder publiek, de meeste jongeren van 17 18 19 zien de lol er niet van in. en juist daarom vinden de gasten (want zo moet je ze altijd zien) het juist zo leuk om voor hun bekende nummers te horen.
het is dus ook belangrijk om niet één goed openingsnummer te hebben. je moet het opbouwen.
zeker als ze een tijdje hebben meegezongen of oude dansjes in een nieuw jasje gestoken hebben gedanst hebben ze vaak behoefte aan wat (zoals ze dat zelf zo mooi kunnen zeggen) HOUSE muziek. simpel weg gewoon een vette beat.
dat is allemaal leuk en aardig maar juist bij een wat oudere doelgroep ( 20 - 30 ) moet je het wel herkenbaar houden. om een aantal voorbeeldjes te geven van nummers die het heel goed doen:
Aquagen - Hard to say i'm sorry,
Jan Wayne - Total eclypse of the hart,
Blue Navi - What a feeling,
Level 2 Ft Dexx - You.
en via deze nummers kun je weer door naar aprés ski.
dus onthoud goed,
alleen een goed openingsnummer voldoet niet, je moet kijken naar je publiek, waar reageerd het op. want onthoud goed, je publiek maakt de show, jij begeleid hem alleen.
groetjes,
Raymond
Topic: Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ?? (26-5-2003 09:34:00)het is dus ook belangrijk om niet één goed openingsnummer te hebben. je moet het opbouwen.
zeker als ze een tijdje hebben meegezongen of oude dansjes in een nieuw jasje gestoken hebben gedanst hebben ze vaak behoefte aan wat (zoals ze dat zelf zo mooi kunnen zeggen) HOUSE muziek. simpel weg gewoon een vette beat.
dat is allemaal leuk en aardig maar juist bij een wat oudere doelgroep ( 20 - 30 ) moet je het wel herkenbaar houden. om een aantal voorbeeldjes te geven van nummers die het heel goed doen:
Aquagen - Hard to say i'm sorry,
Jan Wayne - Total eclypse of the hart,
Blue Navi - What a feeling,
Level 2 Ft Dexx - You.
en via deze nummers kun je weer door naar aprés ski.
dus onthoud goed,
alleen een goed openingsnummer voldoet niet, je moet kijken naar je publiek, waar reageerd het op. want onthoud goed, je publiek maakt de show, jij begeleid hem alleen.
groetjes,
Raymond
oow heerlijk he jongens die verstandige praat van dré
echt waar: dré waar haal je het toch elke keer weer vandaan.
maarja hij heeft altijd gelijk
groetjes
Topic: Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ?? (25-5-2003 09:07:00)echt waar: dré waar haal je het toch elke keer weer vandaan.
maarja hij heeft altijd gelijk
groetjes
heey mensen,
kijk zoals velen van jullie ben ik ook begonnen met mijn drive in, het is een leuke op start basis, als je werkelijk talent hebt kom je vanzelf aan de bak.
mijn doorbraak is begonnen toen ik mocht draaien op een groot schoolfeest in de skihut in breda, ik heb die avond toen gedraaid met de op 1 na beste apres-ski dj van nederland: Dj Dekker, bekend van onder andere de skihut cd's.
na afloop van de avond zaten we met zijn alle nog wat te drinken en vroeg de eigenaar of ik het toch niet iets zou vinden om daar als vaste dj te komen werken.
en geloof mij, het is helemaal geweldig.
dan heb ik ook nog 1 heel simpel vraagje, voor de jongens die nog niet draaien, of draaien met een ouwe cd speler van papa, noem jezelf alsjeblieft geen dj, om die naam te mogen dragen moet je het verdienen, kijk naar dré en veel andere op dit forum. tip van raymond
eerst iets berijken dan vertellen dat je het hebt berijkt, en niet andersom.
groetjes
kijk zoals velen van jullie ben ik ook begonnen met mijn drive in, het is een leuke op start basis, als je werkelijk talent hebt kom je vanzelf aan de bak.
mijn doorbraak is begonnen toen ik mocht draaien op een groot schoolfeest in de skihut in breda, ik heb die avond toen gedraaid met de op 1 na beste apres-ski dj van nederland: Dj Dekker, bekend van onder andere de skihut cd's.
na afloop van de avond zaten we met zijn alle nog wat te drinken en vroeg de eigenaar of ik het toch niet iets zou vinden om daar als vaste dj te komen werken.
en geloof mij, het is helemaal geweldig.
dan heb ik ook nog 1 heel simpel vraagje, voor de jongens die nog niet draaien, of draaien met een ouwe cd speler van papa, noem jezelf alsjeblieft geen dj, om die naam te mogen dragen moet je het verdienen, kijk naar dré en veel andere op dit forum. tip van raymond
eerst iets berijken dan vertellen dat je het hebt berijkt, en niet andersom.groetjes